K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2011, 16:46   #41
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Kære Katharina

Først og fremest tusind tak for dit så hurtige svar.
Jeg har lige været ude for at låne en printer da jeg ikke ejer sådan en. Jeg det nemmere ved at overskue tingene når jeg ser dem på papiret. Jeg vil starte med at printe dine side ud og følge rådene fra punkt til punkt.
Jeg har det kæmpeste migræneanfald, venter lige at Treo opløses, så er jeg forhåbentlig klar igen.

Jeg har en hård dag foran mig imorgen og jeg vil skrive hvad der skete på kommunen, hvad siger fagforeningen, ha rlederen fra Jobcenteret kontaktet mig, og hvem jeg kom i kontakt med udover.

Jeg vil takke jer alle TUSIND MILLION MANGE GANGE for at I har været her for mig, da jeg allermest har haft brug for hjælp. I den vildeste fantasi kan I ikke forestille jer hvor meget det betyder for mig. Tusind tak....men I slipper altså ikke så nemt for mig

Mange venlige hilsner Sara

P.S. Er det ikke også muligt selv at printe lægejournalerne ud fra nettet??? Jeg har fået nøglekort, venter på adkangskoden.
Eller har jeg misforstået det? Regner med at det ligger i min postkasse imorgen.
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 16:53   #42
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
- uddrag af denne journal, som støtter din sag kan du have med til jobcenter - både til din gamle støttende sagsbehandler - og til evt. nye sagsbehandlere.
Her vil jeg blot påpege, at det er meget vigtigt, at når man skal aflevere noget på kommunen, så afleverer man det personligt ved skanken og beder om en kvittering på, at det er modtaget.

Gør man ikke dette, så er der en reel risiko for, at tingene forsvinder.

Derudover er det en god idé, altid selv at have kopi af samtlige lægepapirer.

F.eks. hvis egen læge henviser til spec.læge for at få lavet en erklæring, så kommer man sædvanligvis til lægen for at få svar på denne, og ved denne lejlighed beder man lige om en kopi af den. O.s.v.

Der kan opstå fejl alle steder, papirer kan forsvinde, og så er det altså rart selv, at kunne supplere div. myndigheder med evt. manglende akter.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 22:58   #43
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Kære Vovse

Tak for hjælpen med at få den anden tråd lukket... jeg starter ALDRIG en ny tråd igen

Og dit råd om at bede om kvittering hver gang vil jeg tage til mig.

Mange tak
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 12:37   #44
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej Sara7
Puuha! Det var da lige til at blive forvirret af. Godt den anden tråd blev lukket, så kan vi måske få lidt styr på tingene.
Jeg var på et tidspunkt lidt i tvivl, om din sag var flyttet ind på K10. Den er vel nok forvirrende også, så tungen lige i munden, og lad os tage en ting ad gangen
Som jeg forstår, er du ikke fjernet fra sygedagpenge endnu. Eller hvad?
Det ville måske være en god ide og tage eet spørgsmål ad gangen.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 15:04   #45
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Hej Sniffe

Ja kan kun være enig med dig i alt den forvirring omkring 2 tråde...jeg gør det aldrig igen.
Jeg svarer lige hurtigt på dit spørgsmål og så er jeg i nød til at smutte igen skal op på kommunen....IGEN
Mine sygedagpenge ER blevet stoppet pr. d.4.11 det fik jeg brev om i fredags.
Jeg har snakket med min sagsbehandler idag, det vil jeg fortælle om lidt senere, hvad det gik ud på...
Mange venlige hilsener og krammer
Sara
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 17:40   #46
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Så er jeg tilbage...puha det var en hård dag....

jeg har været ved fysioterapeut og hun sagde at det ikke ser for godt ud, hun mener at det er mine ægestokker jeg har problemer med. Hun har trykket på den ene af dem....og jeg skubede hendes hånd væk af rene reflekser så ondt det gjorde...derefter mærkede hun ligeså forsigtigt og mener at den er meget hævet...og sagde at det ikke er udelukket at jeg har betændelse af en eller anden grund.

Sidste gang sagde hun at hun vil vente med at nærmere undersøge mig med en speciel maskine de bruger til den slags, da det kan have dårlig konsekvenser hvad celleforandringer angår, men nu var hun ikke i tvivl at det skal gøres hurtigst muligt, da det jeg går rundt med kan være livsfarligt...

så jeg er meget bekymret, samtidig med at jeg føler mig lettet og ikke midst hørt. En som endelig siger NOGET, og har taget det alvorligt og vil hjælpe. Jeg er glad. På fredag har hun afsat ekstra tid da jeg skal ligge i en halv time med en maskine sat til, for at sener blive undersøgt. Jeg ved ikke havd der helt skal ske men det vil jeg fortælle jer om på fredag

Har snakket med fagforeningen og hun er ikke i tvivl at der skal skrives en klage over afgørelsen. Men jeg synes det er mærkeligt at jeg selv skal skrive den Jeg tror ikke at jeg har forstand på paragrafer, det eneste jeg kan er at fortælle hvad jeg har været igennem.

Senere ringede min sb fra jobcentret og lød meeeeget mærkelig i tlf. Ligepludselig taler hun til mig som om hun var det sødeste menneske der går på jorden. Men jeg ved jo selvfølgelig hvor det kommer fra...lederen har sikkert fået den mail (vedhæftet mail fra lægen) og snakket med hende.
Hun sagde at lovgivningen siger at så længe lægen ikke mener at jeg er syg kan hun ikke lade mig modtage sygedagpenge. (meget forståeligt) Hun sagde at hun har snakket med lægen her til morgen IGEN og han stå stadig ved den statusatt. Det er simpelthen så dobbeltmoralsk at det gør ondt!!!
Jeg fortalte hende om mit besøg ved ham i fredags hvor han sagde at den statusatt. aldrig skulle være blevet sendt osv

Jeg fortalte hende "så er det fnm nok, det var dråben!!! at klage ved patientombuddet er noget jeg vil gøre ikke kun for min skyld, så for andre patienters At skulle igennem det jeg har været, og skal igennem. Han skal for pokker da stoppes med at lave fusk og bedrag på den måde, hvis ikke han ved hvordan jeg har det helbredsmæssigt, hvem er det så???

Jeg fortalte hende også at jeg har skiftet læge og det eneste jeg kan, efter at vi har lært hinanden at kende, er at bede ham om en ny statusatt.
Hun sagde: "ligeså snart DET sker, kom forbi med hans udtalelse, og dine sygedagpenge er forlænget!!! Nu synes jeg også at der er noget meget galt i det her, men du er i nød til at forstå at jeg ikke kan lave det om så længe jeg ikke har det på skrift. Men husk nu at du har 4 uger, hvis din nye læge ikke kan komme med en udtalelse inden de 4 uger, så klag alligevel men husk at skrive, at den nye udtalelse fra lægen kommer efterfølgende"

Jeg må ærligt indrømme at jeg stadig ikke tror at jeg har snakket med hende og at hun var så venlig, men det giver mig håb.

Jeg får også en opringning fra en hudlæge hvis praksis jeg har besøgt for at spørge om HAN kan indhente en henvisning fra min læge, da han nægter at henvise mig, grundet at jeg har mistet så meget hår. Hudlægen har lovet at ringe til min læge og at jeg vil høre fra ham. Jeg har selv betalt 250 kr. for den samtale med hudlægen.

Nu idag ringede han så og sagde at han har haft kontakt med min læge, og synes at det var en ubehagelig samtale de har haft. Min læge har fortalt ham at det skulle han slet ikke blande sig i, hvis han synes at der ikke er grund til en henvisning, så vil han heller ikke henvise.

Hudlægen følte sig lettet over at jeg kunne fortælle ham at jeg fra nu af har en anden læge og at jeg vil snakke med ham selv først og bede om en henvisning.

puhaaa

ja og til sidst så har jeg været på kommunen først for at hente papirerne der skal udfyldes, og så bagefter aflevere dem igen. Jeg har vedlagt et bilag og kort fortalt hvorfor jeg havnede i kontanthjælps afdeligen. Jeg kan fortælle jer at jeg begyndte at græde da damen ved skranken spurgte om det er første gang jeg søger kh. Jeg kunne kun svare med et ja, og det JA gjorde ondt...

Hun hjalp mig også med at ændre boligsikringen og nu skal jeg igang med at søge en anden lejlighed, da jeg ikke har råd til den jeg bor i nu.

Det var så min dag idag, jeg er fuldstænig tappet for energi, men der er en lille gut som skal have hjælp til lektier. Godt jeg har ham og jer som holder mit mod oppe. Jeg giver ikke op, det nægter jeg. Den læge skal stoppes igår hellere end idag...

Mange knus Sara
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."

Sidst redigeret af sara7; 07-11-2011 kl. 19:20.
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 00:34   #47
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Super stærkt gået.

Glæder mig på dine vejne over at du får NY læge.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 11:08   #48
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej Sara7
Jeg går ud fra at du vil - eller også har du allerede - klaget over sygedagpenge stop.

Her skal du huske at anføre retssikkerhedslovens §7a.
Kommunen må ikke stoppe en erhvervsrettet foranstaltning uden, at have taget stilling til, hvad der videre skal ske. Og det skal gøres inden 4 uger.

Det er ikke godt nok, at de bare parkere dig på khj.

I skal (kommunen og dig) Lave en plan sammen. I den plan skal det fremgå, hvad målet er, og hvordan i når målet.
Når man laver en plan, ville det give go´ anledning til at gennemgå alle dine lægepapirer, og i den forbindelse finde ud af, hvad der mangler af udtalelser. Således ville Kommunen også kunne se, hvor og hos hvem de skal indhente oplysninger. (Det er kommunens pligt, ikke din.)

Har du fået aktindsigt?
til dig.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 14:34   #49
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sara7 Se meddelelser
Så er jeg tilbage...puha det var en hård dag....

jeg har været ved fysioterapeut og hun sagde at det ikke ser for godt ud, hun mener at det er mine ægestokker jeg har problemer med. Hun har trykket på den ene af dem....og jeg skubede hendes hånd væk af rene reflekser så ondt det gjorde...derefter mærkede hun ligeså forsigtigt og mener at den er meget hævet...og sagde at det ikke er udelukket at jeg har betændelse af en eller anden grund.

Sidste gang sagde hun at hun vil vente med at nærmere undersøge mig med en speciel maskine de bruger til den slags, da det kan have dårlig konsekvenser hvad celleforandringer angår, men nu var hun ikke i tvivl at det skal gøres hurtigst muligt, da det jeg går rundt med kan være livsfarligt...

så jeg er meget bekymret, samtidig med at jeg føler mig lettet og ikke midst hørt. En som endelig siger NOGET, og har taget det alvorligt og vil hjælpe. Jeg er glad. På fredag har hun afsat ekstra tid da jeg skal ligge i en halv time med en maskine sat til, for at sener blive undersøgt. Jeg ved ikke havd der helt skal ske men det vil jeg fortælle jer om på fredag

Har snakket med fagforeningen og hun er ikke i tvivl at der skal skrives en klage over afgørelsen. Men jeg synes det er mærkeligt at jeg selv skal skrive den Jeg tror ikke at jeg har forstand på paragrafer, det eneste jeg kan er at fortælle hvad jeg har været igennem.

Senere ringede min sb fra jobcentret og lød meeeeget mærkelig i tlf. Ligepludselig taler hun til mig som om hun var det sødeste menneske der går på jorden. Men jeg ved jo selvfølgelig hvor det kommer fra...lederen har sikkert fået den mail (vedhæftet mail fra lægen) og snakket med hende.
Hun sagde at lovgivningen siger at så længe lægen ikke mener at jeg er syg kan hun ikke lade mig modtage sygedagpenge. (meget forståeligt) Hun sagde at hun har snakket med lægen her til morgen IGEN og han stå stadig ved den statusatt. Det er simpelthen så dobbeltmoralsk at det gør ondt!!!
Jeg fortalte hende om mit besøg ved ham i fredags hvor han sagde at den statusatt. aldrig skulle være blevet sendt osv

Jeg fortalte hende "så er det fnm nok, det var dråben!!! at klage ved patientombuddet er noget jeg vil gøre ikke kun for min skyld, så for andre patienters At skulle igennem det jeg har været, og skal igennem. Han skal for pokker da stoppes med at lave fusk og bedrag på den måde, hvis ikke han ved hvordan jeg har det helbredsmæssigt, hvem er det så???

Jeg fortalte hende også at jeg har skiftet læge og det eneste jeg kan, efter at vi har lært hinanden at kende, er at bede ham om en ny statusatt.
Hun sagde: "ligeså snart DET sker, kom forbi med hans udtalelse, og dine sygedagpenge er forlænget!!! Nu synes jeg også at der er noget meget galt i det her, men du er i nød til at forstå at jeg ikke kan lave det om så længe jeg ikke har det på skrift. Men husk nu at du har 4 uger, hvis din nye læge ikke kan komme med en udtalelse inden de 4 uger, så klag alligevel men husk at skrive, at den nye udtalelse fra lægen kommer efterfølgende"

Jeg må ærligt indrømme at jeg stadig ikke tror at jeg har snakket med hende og at hun var så venlig, men det giver mig håb.

Jeg får også en opringning fra en hudlæge hvis praksis jeg har besøgt for at spørge om HAN kan indhente en henvisning fra min læge, da han nægter at henvise mig, grundet at jeg har mistet så meget hår. Hudlægen har lovet at ringe til min læge og at jeg vil høre fra ham. Jeg har selv betalt 250 kr. for den samtale med hudlægen.

Nu idag ringede han så og sagde at han har haft kontakt med min læge, og synes at det var en ubehagelig samtale de har haft. Min læge har fortalt ham at det skulle han slet ikke blande sig i, hvis han synes at der ikke er grund til en henvisning, så vil han heller ikke henvise.

Hudlægen følte sig lettet over at jeg kunne fortælle ham at jeg fra nu af har en anden læge og at jeg vil snakke med ham selv først og bede om en henvisning.

puhaaa

ja og til sidst så har jeg været på kommunen først for at hente papirerne der skal udfyldes, og så bagefter aflevere dem igen. Jeg har vedlagt et bilag og kort fortalt hvorfor jeg havnede i kontanthjælps afdeligen. Jeg kan fortælle jer at jeg begyndte at græde da damen ved skranken spurgte om det er første gang jeg søger kh. Jeg kunne kun svare med et ja, og det JA gjorde ondt...

Hun hjalp mig også med at ændre boligsikringen og nu skal jeg igang med at søge en anden lejlighed, da jeg ikke har råd til den jeg bor i nu.

Det var så min dag idag, jeg er fuldstænig tappet for energi, men der er en lille gut som skal have hjælp til lektier. Godt jeg har ham og jer som holder mit mod oppe. Jeg giver ikke op, det nægter jeg. Den læge skal stoppes igår hellere end idag...

Mange knus Sara
Du skal undersøges af din nye læge og evt. have en henvisning til en eller flere speciallæger OMGÅENDE. Det er IKKE nok, når du har lært din nye læge at kende, at bede den nye læge om at sende en stattusattest til kommunen. Kommunen indhenter selv oplysninger og betaler også for de oplysninger hos lægen, finder kommunen det relevant. Du må IKKE gå ud fra, at din nye læge, sådan uden videre, SKAL sende oplysninger/attester af sted, gratis.

Dèt du kan og bør gøre, er selv at få kopier fra dine journaler, hos de læger og fysser du har været i kontakt med og derfra bede eller håbe på, at kommunen så vil vælge at indhente yderligere oplysningerne selv.

Det er rent ud sagt rystende, at du "overlader" det til en fys. med det underlivsbøvl og smerter du går med - få dit underliv undersøgt, af en relevant læge, for det har fys. (for at sige det mildt) ikke en skid forstand på. Har du betændelse er det bestemt en lægelig opgave, både at stille en diagnose og tage stilling til en evt. behandling.

Om du får noget ud af, at skifte læge - det håber jeg da, for det er bestemt ikke normalt med smerter og slet ikke hvis fys. mener der er noget galt med en æggestok. Det bør undersøges igen, og gerne af din nye læge, så hurtigt som overhovedet muligt. Muligvis har den nye læge akutkonsultation eller akuttider han kan give dig meget hurtigt.

Hvad angår celleforandringer, så findes der et hav af forskellige typer - kun ved de alvorligste laver man et keglesnit som forebyggende behandling, ved mindre alvorlige som kan gå i sig selv igen, så afventer man og ser hvor det kan bære hen - i dit tilfælde holder man ekstra øje (hver 3`md) og kan derfor skride hurtigt ind, udvikler de forandringer sig negativt. Får du en henvisning til speciallæge hos din nye læge, så er det meget sandsynligt at man dèr laver en ny celleprøve - en rutine nærmest, for de fleste kvinder - når nu lægen er dèr alligevel.

Du skal (efter min mening) starte forfra med ny læge og andre speciallæger, og det haster, skal du have chancen for sygedagpenge ud over de 52 uger - lige nu har kommunen kun hvad din gamle læge fastholder på baggrund af de speciallæger lægen har henvist til og hans øvrige kendskab til dig og dit helbred. Hvad skal lægen ellers gøre, hvis en gynækolog mener at de celleforandringer er et tilfældigt fund der skal holdes øje med, og at dine smerter kan behandles af en fys.

Så det bedste nu er, afsted til din nye læge og bliv henvist til andre speciallæger så hurtig som muligt, få kopier af de nye journalark og aflevèr dem så til kommunen med det samme - kan du skabe tvivl eller er der stor forskel på (diskrepans) hvad de gamle læger mener og stiller af diagnoser, og hvad nye lægeundersøgelser siger - så er der grund for kommunen til at indhente nye attester/speciallægeerklæringer og dermed muligvis kunne forlænge dine sygedagpenge.

Angående din fys. så er jeg totalt rystet - har hun mistanke til andet end muskelsmerter, så er det bare at få dig afsted til en lægeundersøgelse igen og ikke "røre" dig, før det er afklaret om dit underliv er fyldt med betændelse eller du har andre alvorlige sygdomme. Fys. kan du altid få, hvis også de nye læger mener som de gamle.

Kommunerne interesserer sig kun for, hvad der står på skrift og bestemmer selv hvad de syntes er relevant når der indhentes oplysninger - derfor, skaf selv kopier og aflevèr selv, hvad DU mener er relevant for en fair afgørelse. Hellere at kommunen får masser af kopier, end at vente på at de muligvis vil indhente oplysninger via en statusattest. (som alligevel ikke siger ret meget andet en status her og nu)

Hvad med aktindsig i dine journaler, hos de speciallæger du har været hos og muligvis skal til igen, henviser den nye læge? Så kommunen kan få mere end din gamle læges stattusattest og mening, og dermed muligvis revurdere dine sygedagpenge. Jeg tænker at du kan forlænges hvis en læge dokumenterer at du bliver helt rask igen inden for 2 år.
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 14:58   #50
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Kære Sniffe

Jeg har ikke klaget endnu men VIL gøre. Jeg er bare lidt i tvivl om hvem der skal hjælpe mig med at skrive sådan en klage. Krifa siger at det skal jeg selv, men jeg har jo overhovedet ikke forstand på §.

Hvad mener du/I?
Må en klage godt være på god gammel dansk eller skal den være skrevet af en fagperson/jurist på fagsprog inc. paragraffer.

Jeg har afleveret aktindsigt ønske på jobcentret igår (har fået kvittering )

Jeg har også været en tur forbi lægen igår og ønsket aktindsigt + kopi af e-journalen. Sekretæren gik i gang med at printe med det samme og bad mig om og vente så jeg kunne få den med. Men kort tid efter kom hun og bad mig om og komme imorgen, da lægen først skal kigge dem igennem. Jeg spurgte om hvorfor, og hun sagde for at se om der mangler noget.

Jeg kan så fortælle jer at d.7.11 har han skrevet i lægejournalen efter at jeg har været dernede. Jeg har lige hentet den. Og i det han skriver/tilføjer med gårdagens dato er en modsatning af alt det han skriver d. 4.11 hvor han vedstår sttusatt. Han modsiger sig selv og det er så åbenlyst. Jeg tror at han ved hvad hensigten med agtindsigten er.

d. 20.10 ved den sidste undersøgelse (dagen han finder ud af at han aldrig fik svaret på statusatten) skriver han i lægejournalen at han har undersøgt mig og har "ikke broksymptomer umiddelbart".
Han er fuld af løgn, da han fortalte til mig ved selve undersøgelsen at han har mistanke om at jeg har brok, da mine symptomer som smerte ved host, nys og mindste belastning tyder på det... Derfor henviste han til fysioterapeut. Hvorfor skriver han "ikke broksymptomer" ????
Ikke fordi at jeg selv mistænker det for at være brok, tværtimod, smerter kommer fra min æggestok, som kvinde ved man det bare.

En uge efter var henvisningen stadig ikke til at finde ude på nettet, hvor jeg telefonisk kontakter ham igen for at blive henvist. Han mente ikke det var nødvendigt med henvisning, og jeg fortæller ham at jeg ikke kan bestille en tid ved fys hvis ikke jeg har en.

Synes I at noget af alt det, er noget jeg skal have med i min klage???

Venlig hilsen
Sara
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."

Sidst redigeret af sara7; 08-11-2011 kl. 15:01. Årsag: stavefejl
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension