K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2010, 16:24   #1
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Behandler fra lokal psyk. med til kommunen?

Hejsa,

ved ikke, om det er et dumt spørgsmål, men må/vil/kan en behandler fra lokal psyk tage med til møder med kommunen?

Jeg har en stærk idé om, at kommunen vil "æde" mig, er ret bange for mødet. Som at bevæge sig alene ud i en krigszone (forlader generelt helst ikke huset). Tror jeg ville være mere tryg hvis behandleren tog med. Men må de overhovedet det?

Han har sagt, han evt. gerne vil skrive min ressource profil, men der er han vel ikke fysisk hos kommunen. Eller ?

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2010, 17:19   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
ved ikke, om det er et dumt spørgsmål, men må/vil/kan en behandler fra lokal psyk tage med til møder med kommunen
du må gerne tage ham med som bisider
Citat:
Han har sagt, han evt. gerne vil skrive min ressource profil, men der er han vel ikke fysisk hos kommunen. Eller
huske jeg rigtigt så er det kun komunen der må lave den eller kan den blive kendt ugyltigt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2010, 17:24   #3
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
Jeg har en god ven, som i nogle mdr har været tilknytte psykiatrisk daghospital, hvor han er blevet endeligt udredt og behandlet.

De har holdt kontakten til komunen og det sidste møde med kommune/jobcenter og jobkoordinateren, blev holdt på sygehuset, hvor behandler var til stede.

De har hjulpet med til at han nu skal i virksomhedspraktik/arbejdsprøvning med henblik på flexjob. og de har fået jobcenteret til at finde et sted hvor han kan fortsætte i fex bagefter. da han ikke tåler perioder hvor han bare skal være hjemme.
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2010, 18:10   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Mht at skrive RP, Så er det korrekt at det er kommunen der skal stå for det MEN! du får den til parts høring, du skal jo komme med kommentare, og selv udfylde dele af den, og der kan du bruge lige hvem du har lyst til også din psyk.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 15:40   #5
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Hejsa,

mange tak for svar! Det lyder beroligende, hvis jeg må tage ham med som bisidder Jeg ville gerne have en med, men vidste ikke, hvem jeg skulle tage med, da jeg også har lidt problemer med at stole på folk

Jeg har lagt en besked på hans tlf.svarer, håber han siger ja. Det ville hjælpe mig meget. Men han har også meget travlt.

Tak for jeres svar.

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 15:49   #6
Flower
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2010
Indlæg: 67
Styrke: 15
Flower er ny på vejen
Tag ham endelig med som bisidder, men prøv at lade være med at bekymre dig om mødet. Var selv til møde for en måneds tid siden, hvor jeg tog en pårørende, der også er socialrådgiver med som bisidder, fordi jeg var nervøs for mødet. Men Det viste sig, at de bare ville mig det bedste og det var deres forslag at indstille mig til føp. Har kun oplevet min sagsbehandler og jobkonsulent fra den positive side. -Lige bortset fra den absurt langsomme sagsbehandling, så har jeg intet aat klage over, overhovedet!
Jeg håber det bedste for dig!
Flower er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 18:57   #7
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Hejsa,

mange tak for svar. Jeg havde min behandler med, hvilket var rigtig rart. Min sagsbehandler var egentlig flink nok, alligevel rystede jeg, kunne knap snakke, og blev helt tør i halsen. Nok pga. min angst.

Der blev snakket flexjob, men min behandler siger, jeg ikke er tilgængelig for jobs 1-2 år frem, hvis jeg da bliver det.

Så nu er jeg da lidt spændt på, hvad de finder ud af. Jeg er virkelig glad for lokal psykiatrien hjælper mig lidt. Så føler man sig ikke helt alene.

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psyk. Rene Klysner annoa Alt det andet 4 23-08-2012 19:46
Skabelon til psyk-dagbog? Håber Alt det andet 2 19-01-2012 16:38
om Liaison-psyk MTVRV1 Alt det andet 63 01-01-2012 03:41
nerve ramt under lokal bedøvelse palette Alt det andet 23 11-11-2010 21:32
psyk. sparkongefre Spørgsmål ang fleksjob 15 14-12-2009 12:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension