K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2017, 12:01   #81
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Københavns kommune ligger helt i top angående udgifter til de ældre medborger.

Det er dejlig læsning se her:

https://www.tv2lorry.dk/artikel/se-h...-paa-de-aeldre

https://cevea.dk/velfaerdens-danmarkskort-aeldre
Tak for linket.
Det er gennemsnitstal. Det siger intet om kvaliteten eller hvor meget der bruges på bureaukrati. Jeg går udfra at alle udgifter er medregnet.

Hvis man skræller bureaukratiet fra og alene ser på kvalitet af hjælp og tidsforbrug til den enkelte, så vil det undre mig, hvis København stadig ligger højest.
Hvis det er den direkte hjælp i hjemmet, så står det godt nok sløjt til i andre kommuner. En sammenligning havde også været mere gennemskuelig, hvis der var data fra landets største arealmæssige kommune, Ringkøbing skjern og Århus, som landets næststørste kommune.

For nogle måneder siden var der et indslag i TV. avisen, hvor man sammenlignede 2 kommuners tidsforbrug.
I Gentofte kommune fik en borger over 65 hjemmehjælp hver uge i ca. 1 time.
I Thisted( ikke helt sikker, men Nordjylland) fik en borger over 65 hjemmehjælp ca. 45 min hver tredje uge.

Jeg er over 65, københavner og modtager hjemmehjælp hver anden uge ca. ml. 30 - 40 min.
Hjælpen er meget varierende. Nogle er meget dygtige, andre kan slet ikke gøre rent, men uanset, så er det meget pauvert.

Jeg har spurgt dem om tid og de siger der ikke er tid på, men at gøre tørre flader af, badeværelse, støvsuge og vaske gulve.
Det kan ingen nå, jo hvis de vasker midt på gulvet, ikke flytter noget og ikke skifter vand.
Hjemmehjælper siger modsat, nemlig, jeg har ikke mere tid.
Jeg har spurgt om kørselstid medregnes og der får jeg også divergerende svar.

Desuden har københavns kommune valgt at beholde mig i det de kalder den sociale hjemmepleje.
Måske er det fordi man giver mere hjælp til folk over 65?

Man kan ikke sammenligne 2 radioer og kun se på pris. Man er jo nødt til også at se på andre parametre.
En dybdeborende journalist vil være velkommen.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2017, 09:08   #82
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Knægter Københavns kommune syge borgers ytring-og forsamlingset

En meget meget alvorlig anslag på vores demokratiske rettigheder og på selve ånden i grundloven.

Københavns kommune mener åbenbart at syge borgers politiske aktiviter og frihedsrettigheder skal undersøges. Undersøges fordi, hvis det kunne bruges på evne til at arbejde og den syge borger kunne arbejde 8 timer i stedet for 7 time pr. uge så kommer arbejdet først. Eller Københavns kommune kunne knægte den syge borger, så vedkommende retter ind og finders sig i, til tider ulovlige sagsbehandling og forhaling af ens sag.

At tænke sig, hvis det er rigtigt, Københavs kommunes beskæftigelses forvaltning, udøver sindelagskontrol og overvågning af syges borgers demokratiske rettigheder og politiske tilhørsforhold.

NU MÅ DU PÅ BANEN OVERBORGMESTER FRANK JENSEN

https://www.avisen.dk/kommune-vil-un...-a_470501.aspx

https://www.avisen.dk/kommune-afvise...oe_470898.aspx

Lad dig endelig ikke forvirres af der står, at borgeren er arbejdsløs, borgeren er syg. Punktum
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-11-2017, 22:58   #83
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Et mere menneskeligt ansigt fra Københavns kommune side?

Blæser der nye mon nye vinde i Københavns kommune?

Er det en ændret holdning vi er vidne til?

Måske et opgør mod Anna Mee Alleslevs politik over for de syge i København?

Kig med her fra valg debatten tv2lorry 26:10 inde i programmet

https://www.tv2lorry.dk/valgdebat/kv...nhavns-kommune


Bedøm selv og husk at stemme på tirsdag
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 01:02   #84
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det lyder jo ganske fortryllende når de allesammen siger at de vil gøre det helt rigtige og give syge mennesker en førtidspension..

Jeg spørger mig selv...når jeg høre dette...hvor var de allesammen henne under sidste periode...og kan det virkelig passe at de lige pludselig...alle sammen har skiftet mening nu...sådan her lige op til valget...

Jeg ville sådan ønske at det passede...men jeg tror desværre ikke på dem...

Man kan også få beskæftigelsesministeren til at sige ting der lyder helt fornuftige...dette til trods for den førte politik..

Næ- det er valg...og de fleste ved vel godt at politikerne er i stand til at love hvad som helst...lige inden valget...for at få stemmer...

Nu bliver der sagt...et opgør mod Anna Mee Allerslev’s politik på området....jo jo...

Men nu har hun jo ikke kunne få gjort alt dette helt på egen hånd....resten af udvalget har jo været med til at lave den politik....så det er jo ikke noget Anna Mee Allerslev har gjort helt alene...

Så uanset hvor meget jeg end gerne vil have at det passer...at der bliver rettet op på tingene i Kbh...ja og i resten af landet...så køber jeg altså ikke at de sådan pludselig alle sammen har skiftet mening...og da slet ikke når det sker i en valgvideo...lige inden et kommunevalg...

Jeg skal gerne være den første der glæder sig...hvis jeg tager helt fejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2017, 23:11   #85
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Københavns kommune opretter lægeklinik på jobcenter

Tak Phhmw

http://www.k10.dk/showthread.php?p=359322#post359322

Ja vi håbede det ikke kunne bleve værre, men desværre viser virkligheden noget andet.

Jeg er målløs og afmægtig

Nu må det stoppe Københavns kommune

Kan forstå det omtalte jobcentre og lægen er blevet politianmeldt.

Hvor langt ud skal vi i umenneskeligheden

Puha, tænk sig, i fremtiden, når jeg skal sidde med de små poder på mine knæ og fortælle dem uhyggelig historier, så er det historier om, hvordan vi danskere, behandlet udsatte borgere i disse år.
Kan høre dem sige til mig, ikke dem fra Københavns kommune, de er for stærke og jeg kan ikke falde i søvn morfar.

Advarsel, skræmmende læsning:
https://www.avisen.dk/top-ulovligt-l...ce_473518.aspx
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 30-11-2017, 00:09   #86
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nogle gange...så tror man at man er med i en film eller der er skjult kamera...men nej...det er skam virkelighed i dagens Danmark...

Det er virkelig ikke det man regner med når man tropper op på et jobcenter. Velkommen, kom med ind i baglokalet og lad mig undersøge dig. Det er starten på en gyser.

Det er jo et direkte overgreb på borgerne når man bedriver sådan noget kvaksalveri.

Vil man høre samtalen med woodoo doktoren kan det gøres her https://youtu.be/wJQoZRik620
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2017, 00:25   #87
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lidt mere i Lorry TV2 om den ulovlige klinik i baglokalet https://www.tv2lorry.dk/nyheder/30-1...oplay=1#player

Sørme om ikke det viser sig at de penge der blev sat ekstra af for noget tid siden til at lave sagsbehandlingen hurtigere og tildele flere fleksjob og førtidspensioner til borgerne i København.....de er da blevet brugt på den ulovlige klinik og woodoo doktor..

Hvis ikke der kommer til at rulle hoveder på det her..—ja så er systemet da mere end råddent....

Der er åbenbart indtil nu ikke nogen der ved hvem der har brugt pengene og er ansvarlige for at have sat den klinik op...man tænker....jamen det kan vel ikke være så mange forskellige der har ansvaret...

Men nu kan de selvfølgelig bruge en masse tid på at kaste ansvaret rundt omkring....måske folk har glemt sagen til den tid...

Håber virkelig at de alle bliver sagsøgt for dette overgreb..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2017, 22:02   #88
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
En meget meget alvorlig anslag på vores demokratiske rettigheder og på selve ånden i grundloven.

Københavns kommune mener åbenbart at syge borgers politiske aktiviter og frihedsrettigheder skal undersøges. Undersøges fordi, hvis det kunne bruges på evne til at arbejde og den syge borger kunne arbejde 8 timer i stedet for 7 time pr. uge så kommer arbejdet først. Eller Københavns kommune kunne knægte den syge borger, så vedkommende retter ind og finders sig i, til tider ulovlige sagsbehandling og forhaling af ens sag.

At tænke sig, hvis det er rigtigt, Københavs kommunes beskæftigelses forvaltning, udøver sindelagskontrol og overvågning af syges borgers demokratiske rettigheder og politiske tilhørsforhold.

NU MÅ DU PÅ BANEN OVERBORGMESTER FRANK JENSEN

https://www.avisen.dk/kommune-vil-un...-a_470501.aspx

https://www.avisen.dk/kommune-afvise...oe_470898.aspx

Lad dig endelig ikke forvirres af der står, at borgeren er arbejdsløs, borgeren er syg. Punktum
PÅ KANT MED GRUNDLOVEN

Udtalelserne kommer efter at Arbejderen har beskrevet, hvordan syge og arbejdsløse i Københavns Kommune risikerer at blive registreret af deres jobcenter, som bruger oplysningerne i sagsbehandlingen. Jobcentret spørger blandt andet ind til, hvor meget tid en arbejdsløs bruger på at være aktiv i Jobcentrets Ofre.

Chefen for Københavns Kommunes beskæftigelsesforvaltning, Bjarne Winge, henviser i sit svar til Retssikkerhedslovens paragraf 10. Her står der – ifølge direktøren – at kommunen skal "oplyse sagen" og "spørge ind til omfanget af borgerens frivillige arbejde". Men i Retssikkerhedslovens paragraf 10 står der kun, at kommunen skal sørge for, at sager er oplyst i tilstrækkeligt omfang til, at de kan træffe en afgørelse.

Flere eksperter tager afstand for denne nidkære form for sagsbehandling i København kommune.

http://arbejderen.dk/indland/arbejds...olitisk-aktive
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 01-12-2017, 22:17   #89
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Mail fra enhedslisten til jobcentrets ofre og næstehjælperne

Kære Jobcentrets Ofre og Næstehjælperne,

Efter valget d. 21. november 2017 har mange fra jeres bevægelser givet udtryk for skuffelse over, at vi har valgt Teknik- og miljøborgmesterposten.

Mange har fortalt, at de har haft indtrykket, at Enhedslisten havde Beskæftigelses- og Integrationsborgmesterposten som højeste prioritet under konstitueringsforhandlingerne. Vi beklager, at vi i vores kommunikation har bidraget til at skabe det indtryk. Det har aldrig været vores intention, at give falske forhåbninger. Bestyrelsen havde på sit møde d. 11. oktober besluttet en prioriteret rækkefølge, der satte Teknik og Miljø som vores forhandleres første prioritet og Beskæftigelse og Integration som anden prioritet. Det har været en prioritering mellem to vigtige områder. Københavnsbestyrelsen besluttede også, at rækkefølgen ikke skulle offentliggøres fordi vi i så fald ville sætte vores forhandlergruppe i en vanskelig situation under forhandlingerne. Den beslutning har vi efterfølgende vurderet var forkert.

Valget er ikke udtryk for, at vi ikke finder det yderst vigtigt, at ændre på, at København aktuelt er et af de værste steder i Danmark, at være arbejdsløs. Ligesom vi med valget af Teknik- om miljøborgmesterposten ikke har opgivet kampen for bedre forhold for anbragte børn, bedre normering i daginstitutioner eller arbejdet for at københavnere med handicap får den bedst mulige hjælp.

Vi mener, at det er muligt at ændre beskæftigelsesforvaltningens kultur og administrationen af den nuværende lovgivning, på en måde der vil gavne syge og arbejdsløse borgeres situation.

Det vigtige arbejde med at forandre praksis i Københavns kommune, tager i første omgang udgangspunkt i nedenstående 4 krav, som vi vil arbejde for, at beskæftigelsesudvalget vedtager hurtigst muligt:

1. Tilkendelse af førtidspensioner så det ligger på niveau med andre store danske byer.
2. Der skal indføres et sagsloft for sagsbehandlere.
3. En straksafklaring af alle der har fået kontanthjælp i to år.
4. Nedsættelse af et rådgivende organ, bestående af eksperter og brugere. Gruppen er rådgivende overfor beskæftigelsesudvalget.

Kommunalvalget har flyttet styrkeforholdet internt i Borgerrepræsentationen, og vi har tilkæmpet os tre pladser i beskæftigelses- og integrationsudvalget. Vi vil derfor invitere Alternativet, SF og Socialdemokratiet til at udgøre et socialt flertal der kan få ændret den nuværende forvaltning, sammen med os. Vi foreslår at denne gruppe mødes med jer med faste intervaller, så vi i fællesskab kan arbejde for forandring.

Enhedslisten København mener at den eneste måde vi kan genopbygge vores gensidige tillidsforhold, er ved tættere samarbejde. Bestyrelsen i København håber også, at I vil indgå i et samarbejde om, at udfærdige udtalelser til støtte for jeres krav, der kan vedtages i de fagforeninger og faglige klubber hvor vores medlemmer er aktive.

Vores medlemmer af Borgerrepræsentationen kan kun lave deres arbejde ordentligt, hvis de hører om de forhold som I oplever. Vi håber derfor, at I fortsat vil mødes med dem på en fast basis. For at også bestyrelsen i Enhedslisten København kan få et direkte indblik i jeres hverdag, vil vi også gerne mødes med jer.

Vi ved, at jeres skuffelse og frustration over vores valg ikke vil forsvinde, blot fordi vi har skrevet dette brev. Men vi håber at dette kan blive den første trædesten til en genopbygning af samarbejdet. Vi er ikke i tvivl om at vi i fællesskab vil kunne vinde denne kamp, og sikre en anstændig behandling af syge og arbejdsløse.

Enhedslisten Københavns bestyrelse
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 02-12-2017, 01:10   #90
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Retorik retorik....hvorfor i alverden går de ikke bare ud og siger undskyld...det er trods alt dem selv der har fået folk til at tro at de faktisk ville vælge mennesker....reformramte....syge...handicappede... foran teknik og miljø...altså at de selvfølgelig ville vælge posten som beskæftigelse og integrations borgmester..

Det her drejer sig jo ikke kun et par stykker der er har fået den opfattelse...at de ville tage den post...nej det drejer sig om rigtig rigtig mange mennesker i København....som har fået den opfattelse...og hvem har givet dem den opfattelse...dette kan næppe komme som en stor overraskelse for Enhedslisten i København...

De har været meget vage i deres udmeldninger og har sikkert ikke sagt det ligeud at de ville vælge den post....men når en kandidat som Ninna som nu er borgmester for teknik og miljø...står og siger at den eneste måde hvorpå man kan ændre på den dårlige kultur og dårlige ledelse i forvaltningen på...til fordel for borgerne...at det kun er på borgmesterposten for beskæftigels og integration at man kan ændre det...plus alle dem som har været og støttet op om diverse demoer og endda talt der...deres mere end vedholden kamp imod Anna Mee Allerslev....så er det vel næppe så utænkeligt at man selv har givet et signal til de reformramte om at man nok tager den post hvis man får chancen..

Da de samtidig med vilje vælger at skjule at de faktisk havde valgt hvilken post de ville gå efter inden valget..ja så lugter det af at ville tiltrække flest mulige stemmer...og samtidig undgå at tage det ansvar på sig...

Samtidig har der været en masse overlegne...arrogante....enhedslistefolk ude og ligefrem anklage borgerne for at skygge og ødelægge deres sejrs valgrus...ja en af dem sagde direkte at de ikke ville kæmpe for de reformramte fremover når der haglede så meget kritik ned over Enhedslisten fra de reformramtes side af.

I et parti som Enhedslisten...der bør man holde sig for god til at tale ned til borgerne...alt andet...giver bagslag...specielt for et parti som Enhedslisten..

Uanset hvad de siger...så har de svigtet og opført sig som alle de andre gamle magtpartier...i den her situation.

Det kræver en undskyldning....ikke en beklagelse...men en undskyldning...til dem de har svigtet..

Når det er sagt...ja så vil der selvfølgelig blive en eller anden form for samarbejde...borgerne har desværre ikke andre steder at gå hen og til...så det bliver et tvunget men nødvendigt samarbejde...vil jeg tro..

Et råd herfra til Enhedslisten kunne være...gå ud og sig direkte undskyld...og så arbejd røven ud af bukserne og vis at de kan ændre forholdene til fordel for borgerne i København..uden at have borgmesterposten på dette område...også selvom deres største kandidat har sagt at man kun kan ændre det når man sidder på posten.

De risikere i den grad...hvis de ikke gør dette...at det bider dem selv bag i...for mange har udtalt at de simpelthen ikke gider forære sin stemme væk til nogen som alligevel ikke gider tage ansvaret på sig...altså at de ikke vil stemme til fremtidige valg...også til folketingsvalg...

Spørgsmålet er vel...har Enhedslisten råd til dette eller regner de med at vælgerne glemmer alt det her inden næste valg...dette må være op til Enhedslisten at vurdere...

Ingen er jo i tvivl om at Enhedslisten vil gøre hvad de kan for at hjælpe de reformramte.....spørgsmålet er bare hvad de kan gøre...uden at sidde for bordenden for beskæftigelse og integration...jo jo der er “rødt” flertal i udvalget...men men...det kræver jo at de får socialdemokratiet med på forbedringerne...og folk kender efterhånden godt socialdemokraternes holdning til de syge, reformramte, arbejdsløse osv osv...alle ved jo hvem der har lavet dårlige reformer som fleksjob og førtidspension...sygedagpenge...nedsat kontanthjælp osv....det er uanset hvad hvem siger...op af bakke som man siger...specielt når man nu ikke sidder på borgmesterposten...

Jeg er spændt på at se hvad der sker...dem der evt kommer til at betale for de valg der er taget...ja det er desværre borgerne....de syge...handicappede...arbejdsløse osv i København...og borgerne har sg fortjent bedre end endnu 4 år med forværringer...endeløse aktiviteter...og køren rundt på laveste mulige ydelse og hvad det indebærer..

Lige en ting ang deres 4 krav...ja man har jo vedtaget at der skal hurtigere sagsgang til...både til fleksjob og førtidspensioner...man har endda givet en masse penge til dette...og hvad var det lige der skete ang dette...

Nåå ja..direktøren og ledelsen valge at bruge pengene til at ansætte et privat firma...en læge...og lavede en klinik i baglokalet...for at give borgerne nogle funktionelle lidelser....så man yderligt kan holde borgerne kørende rundt i systemet på laveste mulige ydelse.....det hele er selvfølgelig ganske ulovligt...men det er åbenbart uden betydning for direktøren og ledelsen...forvaltningen...altså det stik modsatte af det udvalget havde bestemt og givet penge til...

Så længe den direktør og ledelsen i forvaltningen bliver siddende på deres poster...ja så får man ikke ændret noget....

Man er nødt til at rydde ud i ledelsen og evt direktøren...før der kommer nye boller på suppen...

Og hvor var det lige at man havde muligheden for at ændre det fra...Nåå ja...det var fra borgmesterposten...den de ikke har valgt...ihvertfald hvis man skal tro på deres egen kandidat...

Jeg forstår godt at folk føler sig svigtet af Enhedslisten og at de kræver en klar undskyldning...det er trods alt dem der skal leve med alt dette i de næste 4 år...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension