K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2018, 16:30   #1
Ricki
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-11 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
Ricki er ny på vejen
§ 34

Hej alle på K10

Hvert år beder min kommune om dokumentiaon som husleje, vand, varme og el.

Men de skriver også at jeg havde i 2016 dokumenteret at jeg var skrevet op i et boligselskab m.h.t at finde en billigere bolig.

Her beder de om dok for om jeg har fået tilbud om bolig og/eller om jeg har sagt nej tak, samt domunention for at jeg er aktivt søgende i boligselskabet.

Nu er det bare sådan at jeg siden 2016 har svedt det helt ud og ikke har fået betalt løbende opnoterings gebyr og er røget helt ud af opskrivningen.

Skal lige nævnes at jeg skrev mig op til bolig i min egen kommunes boligopskrivning.

Kan dette blive et stort problem for min særlige støtte § 34?

Hvis det er, er jeg på røven da jeg har en stor husleje og ikke har haft råd til at flytte.

venligst
Ricki
Ricki er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension