K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-08-2009, 17:09   #1
hutti
Føler sig hjemme på K10
 
huttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2008
Lokation: Odense Kommune
Indlæg: 41
Styrke: 16
hutti er ny på vejen
opfordring til videresendelse af link!

hej alle dejlige k10´ere

jeg vil hermed opfordre jer til at sende følgende link til gud og hver mand.
Med gud og hver mand mener jeg alle de relevante mennesker I mener kan have glæde af at deltage i konferencen.

http://www.cbg.dk/rummelighed/Rummelighed.html

Linket henviser til en konference der finder sted 2.sep.09 og handler om rummeligheden efter kommunesammenlægningerne.

Jo flere der får kendskab til konferencen, des flere vil der være til at deltage i debatten og vende tilbage til kommunerne med forhåbentligt nyt syn på sagen og forhåbentligt fornyede kræfter til at kæmpe for bedre vilkår for syge og handicappede.

Jeg deltager selv ved at min historie skal bruges som videocase til paneldebat og vil selv være tilstede på konferencen.

jeg har selv sendt til alle jeg har mail korresponderet med gennem tiderne ved kommunen, så det er både jobkonsulenter, teamledere, ledelse, byråd, forvaltninger, rådmænd, borgmester m.fl. Jeg har opfordret til at de enten selv deltager eller sender en kollega eller medarbejder af sted.
Til jer der også mailer med den politiske top/christiansborg, så send endelig linket til dem også!

På forhånd tak
og fortsat god dag

venligst heidi

http://www.cbg.dk/rummelighed/Rummelighed.html
__________________
Igår er historie, i morgen er et mysterium, i dag er en gave! (ukendt)
hutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Opfordring til psykiater Diablo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 27-05-2011 17:22
Opfordring til alle!! laurana Politik og Samfund 0 16-05-2010 15:36
Opfordring til at give jeres mening tilkende Pyt Det er da strengt ! 0 09-12-2006 14:01
Opfordring guffii Dit og Dat 8 30-10-2006 22:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension