K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2010, 14:30   #21
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Kære alle
Jeg vil bare lige sige 1000 tak for jeres støtte den er guld værd, og helt klart med til at jeg forsætter kampen, for ja jeg har bestemt at forsætte lidt endnu, med hjælp fra min søde mand, jeg har også bestemt at hvis kommunen bliver ved med at jeg skal på csv hos den underviser, kaster jeg håndkældet i ringen, fordi jeg vil ikke ryge så langt ned som da jobcenter/kommunen presset mig i de arbejdsprøvninger, men hvis det ender med et håndklæde i ringen, går jeg til tv og aviser med min historie om min vej gennem system Danmark som syg/handicappet borge, og der bliver ikke lagt finger mellem, forhåbning vil min kamp kunne være med til at hjælpe andre.

Mange kærlige hilsner fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 21:16   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Rigtig rart og høre, at du stadig har kampånden i behold.

Jeg tænker lidt, at det må være muligt at klage hvis kommunen fastholder, at du skal til csv.

Har du (eller din mand) talt med nogle af de læger, du har været i kontakt med, om det her?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 21:52   #23
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Rigtig rart og høre, at du stadig har kampånden i behold.

Jeg tænker lidt, at det må være muligt at klage hvis kommunen fastholder, at du skal til csv.

Har du (eller din mand) talt med nogle af de læger, du har været i kontakt med, om det her?
Hej Vovse

Jo vi er blevet enige om at klage hvis de bliver ved med at fastholde at jeg skal på csv, og jeg skal til min læge på torsdag og snakke med hende om det, jeg har også sendt en mail til socialrådgiveren på center for hjerneskade, om hvordan de behandlet mig da jeg var på csv....

Vi er også blevet enige om at jeg tager der ud på onsdag altså på csv, men så vil jeg tage min mp3 med og optage hvordan den underviser bahandler mig.....

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 22:05   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Smidt Se meddelelser

Vi er også blevet enige om at jeg tager der ud på onsdag altså på csv, men så vil jeg tage min mp3 med og optage hvordan den underviser bahandler mig.....

Hanne
Lyder som en rigtig god idé.

Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 15:15   #25
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Bare et hjertesuk fra mig

Jeg skal jo til møde på csv, på torsdag d 25.11-10 kl 14, og til mødet vil være tilstedet min socialrådgiver fra kommunen lederen fra csv, rådgiveren fra DUKH, min mand og jeg, men så får jeg en mail fra lederen af csv, i dag, at hende underviseren de havde sendt mig til på csv også vil være med til mødet, må indrømme at jeg lige gik i sort, for jeg er bare så utryk ved hende og kan ikke se hvorfor hun skal med.

Jeg er begyndt at tænke meget på om denne kamp er det værd, for jeg kan ikke komme uden om at de ikke vil give mig den genoptræning på center for hjerneskade, eller noget tilsvarene men kun den lappeløsning, med 45 minutter på csv og ingen fys/ergo træning….

Jeg er i stand til at kaste håndklædet i ringen for psykisk kan jeg ikke klare denne kamp, og jeg synes ikke rigtig jeg får noget hjælp fra rådgiveren fra DUKH, det virker som om hun synes jeg skal tage til takke med det hos csv.
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 16:17   #26
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hej Hanne..
Sender dig lige et stort knus.... og varme tanker...

Er tilbage på min pind så nu er der vist en masse der skal læses igennem her på k10..
Vi snakkes
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 16:44   #27
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Hej Hanne..
Sender dig lige et stort knus.... og varme tanker...

Er tilbage på min pind så nu er der vist en masse der skal læses igennem her på k10..
Vi snakkes
Knus Lone
Hej Lone og velkommen tilbage og takker for de varme tanker og kram

Jeg er nok lige ved at hoppe af min pind for har både min egen kamp om genoptræning og så lige min søns han har jo en minder hjerneskade og kommunen har lige vippe ham ud af handicap afd og ind i den afd for misbruger med mere hmmm....

Så min kamp bliver nok et håndklæde i ringen......

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 20:29   #28
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Takker Hanne...
Og puha... hvad er det for et Danmark vi lever i .. et lille fromt ønske er at de der har givet jer afslag skulle leve i jeres sko i et par dage... mon så ikke at de ville ryste op med det I har brug for...

Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 20:42   #29
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Takker Hanne...
Og puha... hvad er det for et Danmark vi lever i .. et lille fromt ønske er at de der har givet jer afslag skulle leve i jeres sko i et par dage... mon så ikke at de ville ryste op med det I har brug for...

Lone
ja Lone det må du nok sige, vi kan jo synge den med John Mogensen " Der er noget galt i Danmark"

men lige nu har jeg meget svært ved at skulle kæmpe 2 kampe sætter lige link ind til den tråd om min søn det er nr 35 http://www.k10.dk/showthread.php?t=9374&page=4

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 20:52   #30
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
For Søren Hanne .. sikken en brøler din kommune har lavet... håber at de snart får fingeren ud fra fiseboksen og finder den rette løsning ...

Masser af
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Faldt lige over dette... Faxe kommune mawebbro Politik og Samfund 4 27-07-2013 13:12
Nu fik jeg altså bare lige nok. Dette er uhyrligt. Zastrow Politik og Samfund 22 02-07-2013 10:42
Skal bare lige have luft... Antoniette Dit og Dat 18 08-12-2010 08:58
Prøv lige og læs dette!!!!! Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-02-2010 23:57
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension