K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2010, 20:40   #1
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Exclamation ang sygedagp. ophør

Jeg er 24 og bor i randers kommune. Jeg er sygemeldt og rammer snart de berømte 52 uger. og nu truer de med kontanthjælp hvis jeg ikke er klar. OG DET ER JEG IKK, og når heller ikk at blive det - det er jeg næsten sikker på.

Jeg er sygemeldt med svær depression, søvnproblemer (er bange for at sove pga mareridt). sover max 3 timer på trods af sovepiller. har fået et utal af medicin mod depression og mod søvn og piller mod psykose for mareridt. samtidig med medicinen fik jeg svær angst, som har resulteret i at jeg ikke kunne handle ind selv f.eks. jeg går i panik endnu - når jeg handler ind - men det er blevet sådan at jeg nogenlunde kan handle ind, dog ikke i myldretiden. problemet er at mit hoved/krop bliver ved med at tro at alle vil slå mig ihjel. der kan ikke gå nogen bag mig uden jeg går i panik og jeg skal helst ha en radius af 2 meter omkring mig fri.

jeg har derfor ikke været i stand til at møde op til aktivering, en del af sygemelding i randers. har derfor heller ikke været til kontrol hos sagbehandler på kommunen - hun har heller ikke ringet til mig. de har været rigtig forstående og hjulpet. presset på, og prøvet grænser men også gået baglæns når de har gået for stærkt frem.

Jeg har gået til samtale på "CBR" 1 gang om ugen for at de kunne holde øje med mig. og er nu begyndt i en af deres afbejdstilbud "montagearbejde". skulle gå der 9 timer om ugen, men kan som regel ikk overskue mere end 6 timer.

problemet er at jeg midt i feb 2010 rammer de 52 uger. jeg har nu fundet noget praktik selv sammen med min sagbeh. på "CBR" i en xl byg "på landet". her kommer ikke så mange og jeg kender butikken, plus at jeg føler det mere motiverende. og hvis jeg skal være klar midt i feb så har jeg jo travlt.

jeg har kontaktet egen læge og han synes jeg skal sætte næsen efter noget revalidering som han gerne vil hjælpe mig med - det han kan.
Da jeg også har et dårligt knæ og ryg som i disse kolde tider gør at jeg er fyldt med smertestillende og ikke rigtig fungerer. derudover har jeg et håndled der er opereret for carpaltunnel syndrom - med problemer og den anden hånd skal opereres indenfor 1 år. dvs at mine hænder ikke fungerer da de sover.

Mit spørgesmål er så hvordan jeg skal bære mig ad...?? jeg forsøgte tilbage i 2003-04 at få en revalidering pga ryg og knæ, men min daværende læge var ikke til hjælp trods ugentlige problemer og smertestillende hver dag. så denne gang vil jeg jo gerne ha den hjælp jeg kan få..

lægen mener heller ikke at jeg er klar overhovedet men er glad på mine vejne over at jeg har fået den tid da mange andre af hans patienter (dog mariagerfjord kommune) ikke har kunne få tiden. men jeg troede egentlig at man kunne få forlænget men kommunen bliver ved med at sige at jeg har 5 % chance for at få forlænget og at jeg er mere rask end mange af dem der er blevet afvist. ER DET MON BARE FOR AT SKUBBE...???

Sidst redigeret af Guldfax; 25-12-2010 kl. 20:43.
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 21:57   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til.....

Kære Guldfax.

Har du kontakt med psykolog...psykiatrier?

Venter du på planlagt operation?

Bliv her på DIN tråd fremover så bliver det lettere at råde dig.
Husk at alt foregår på skrift med kommunen.

Men sæt dig ind i følgende:

Sygedagpengestop.
http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Arbejdsevnemetoden.
http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Læs denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=15864

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 11:05   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Guldfax,

Sikke noget at døje med i så ung en alder

På sygedagpenge er det vigtigt at blive afklaret ikke mindst helbredsmæssigt såvel som arbejdsmæssigt. Dette kan man jo som oftest ikke nå på de første 52 uger, men det lyder da ikke som om at du er kommet ret meget videre og sådan er desværre for mange på sygedagpenge.

Som Peter skriver kan vi ikke læse om du er blevet henvist til en psykiater eller psykolog ? En psykiater er jo gratis og ihht. dine psykiske problemer syntes det overordneligt vigtigt at du bliver henvist til en psykiater a.s.a.p.

Dernæst bør du tage fat i din sagsbehandler for at høre ham om mulighederne for forlængelse af sdp. Det bliver meget svært når du ikke må arbejdsprøves, men hvis en psykiater kunne mene at du var arbejdsprøvnings klar inden for en rum tid 2 x 52 uger, kunne det jo være, men det er svært at sige. I første omgang er det dog vigtigt at du får en bedre behandling af dit helbred !!

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 16:29   #4
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
jeg har været under behandling af psykolog da jeg lige blev sygemeldt. 1 psykolog kunne jeg bare ikke med og anden psykolog havde mere travlt med at sige hvor træls min opvækst har måttet være for mig og hvor synd det var for mig, og så stirede hun på mig - konstant. Det resulterede i at hun åbnede for det men ikke hjalp mig - hun gjorde det værre. jeg gik fra at være i kælderen med jævne selvm.trudsler til at være under kælderen og med konstante tanker om selvmord. derfor har jeg ikke været under behandling det sidste halve år ved psykolog. men en halv time om måneden hos lægen og en time om ugen på CBR med en sagbehandler - som har hjulpet mig med at få det der tynger NU - lettet. da jeg har prøvet at komme lidt ovenpå så jeg kan håndtere at få åbnet for det igen.
Det skal siges at jeg har haft en meget tumult opvækst og har været anbragt på institution i randers. og der er gjort opmærksom på ved sygemelding at jeg stadig fik trulsler fra mine forældre og at min familie ikke har været til støtte. Det er det som min sagbeh. på CBR har hjulpet med at snakke om - hun raporterer til min sagbeh. på kommunen 1 gang pr mdr. - det får jeg en kopi af.
Det er dog meningen at jeg skal starte på nu psykologbeh. efter nytår, det ved de på kommunen også.

Ang mine håndled er jeg ikke skrevet op til operation endnu. det er jeg ikke fordi jeg har flere gener ved det opererede håndled end ved det der ikke er.

ang mit knæ er det en gammel korsbåndskade der irriterer plus at jeg har en bule som lægen har bedt sygehuset om at markere i mr-skanner da de ikke kan finde ud af hvorfor den gør ondt og generer. MEN sygeplejeskerne som har taget de sidste 2 mr-skanninger har nægtet da de ikke mener der er noget alvorligt.. og det resulterer i at jeg "halter" når det er koldt og når det gør ondt. det resulterer i at min ryg går amok, da den i forvejen har problemer, (muskulaturen spænder op - trods 3 års træning/massage med fys af ryg og 3 års træning med knæ - uden hjælp).
Lægen mener at min ryg er træls fordi jeg har arbejdet for hårdt mens jeg har vokset. jeg har gjort rent i 3 år og har fået afvide af lægen at jeg skal finde et mindre krævende job. evt et kontorjob hvis jeg skal have en chance for at kunne klare arbejdsmarkedet til jeg skal på pension.

snakkede lidt med manden om det og vi blev lidt enige om at hvis jeg kommer i praktik i en xl så beviser det at jeg gerne vil men at jeg måske ikke er klar hvis det ikke går. plus at hvis det ér, så kan det vel bruges som en slags arbejdsprøvning..??? eller hva..??

lægen har sagt at jeg skal søge forlængelse af sygedagp. og derefter søge revalidering for at få hjælp til at komme igang, da jeg i tiden ikke kan klare mig på lige vilkår. Han har lovet at hjælpe det han kan.

Sidst redigeret af Guldfax; 26-12-2010 kl. 16:35.
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 19:09   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej igen....

Kære Guldfax.

Når jeg læser din historie forestiller jeg mig et ung mennesker der VIL, men som har nogen fysiske skavanker og nogen psykiske problemer.
Jeg fornemmer også at du er stærk trods dine "skavanker"

Du har et godt forhold til din praktiserende læge der vil hjælpe dig. Godt!
Du har kontakt til en psykolog. Godt.....men at du ikke føler det går godt.
Tal med din læge om det du oplever med psykologen. Det er nødvendigvis ikke dig der er noget galt med. Spørg om der findes mulighed for at prøve endnu en psykolog......det kunne jo være at det blev en, hvor du følte at det gik godt.

Din læge mener at du skal søge forlængelse af sygedagpenge og evt revalidering.
Du skal IKKE lytte til hvad forskellige sagsbehandlere mener mundtligt.
Men hvad din læge siger lyder fornuftigt......han har jo kendskab til dig.

Men en praktiserende læge`s mening i sociale sager vejer ikke tungt, desværre


Men nedenfor kan du se forløbet, hvis en revalidering kommer på tale hvor man begynder med nr 1 osv

1
Lønarbejde
(eventuelt arbejde
på særlige vilkår
efter de sociale
kapitler)

2
Job med
løntilskud
til førtidspensionister
“skånejob”

3
Sygedagpenge

4
Revalidering

Læs følgende brochure som du åbner og se revalidering på side 7:
http://www.hk.dk/www/servicenavigati...r/job/fleksjob så har du en fornemmelse om hvad det drejer sig om.
Tal med din læge om hvad der nævnes.

Her nævnes bla en "Rundbordssamtale" hvor din læge også har mulighed for at være med for at varetage din interesse.

RevalideringJOB og fremtid: her har Randers kommune en mulighed for at hjælpe dig på vej med råd. Læs lidt om det her
http://www.randers.dk/site.aspx?Menu...ID=7&moduleID=

Hvad har DU af ønsker/drømme om et evt job? kender du http://www.ug.dk/ som er god.

Men uanset hvad der vælges SKAL du igennem en arbejdsprøvning, se under "Arbejdsevnemetoden"
5
Fleksjob

6
Førtidspension

Men du skal vide at du selv skal finde kræfterne til en brugbar løsning da du jo allerede har opdaget at tingende ikke sker automatisk, desværre.

Håber du kan bruge det til noget.

Mange hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 26-12-2010 kl. 19:15.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 11:09   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Guldfax,

Fint indlæg Peter og godt Guldfax at du har en god læge. Det er fint han vil hjælpe dig og man gerne vil tro på at han kan være med til at få forlænget dine sygedagpenge i februar hvor du falder for varighedsbegrænsningen af de første 52 uger. For at få forlænget dine sygedagpenge "skal" du kunne komme under et af de flg. pkt. for forlængelse iht. §27 :

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.


BEMÆRK!!!

Der er kommet nye rettelser til §27 i lov om sygedagpenge.

Citat:
16. I § 27, stk. 1, indsættes efter nr. 3 som nyt nummer:

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«

Nr. 4-6 bliver herefter nr. 5-7.

Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=125394



Det er muligt at du kan komme under §27 stk. 4, så hvis jeg var dig ville jeg sende en mail til min sagsbehandler og skrive at du ved at du falder for varighedsbegrænsningen i februar og at du "allerede" nu gerne vil have undersøgt for forlængelse da du på nuværende tidspunkt jo ikke vil kunne klare et arbejde på det ordinære arbejdsmarked. Du kan så skrive at du mener at du vil kunne forlænges i ht. §27 stk. 4 som flg. :

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«

Den siger jo ikke direkte at du skal i arbejdsprøvning og lover ikke som pkt. 2, at du kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked !! Dog er det også vigtigt at din lidelse kommer i rette behandling og derfor mener jeg at du via din læge bør henvises til en psykiater snarest muligt !!. Din læge kan være god nok til at udskrive medicin, men spørgsmålet om det er er den rette du får iht. din psykiske lidelser også ??

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 11:32   #7
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej herinde.

Tillader mig lige at komme med en opdateret version af § 27, stk. 1:

"Kapitel 9 – Forlængelse af sygedagpengeperioden
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 gange 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

5) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

6) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

7) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus."

Kilde: http://www.socialjura.dk/index.php?i...39c4835e#34680

Da det måsker er mere overskueligt, samt mit link måske virker.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 12:15   #8
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Guldfax.

Få en henvisning til psykiater af din læge STRAKS!

Som jeg læser det, så har du som minimum en depression, (panik)angst og (paranoid) psykose.

Det tillader jeg mig at konkludere selvom jeg ikke har nogen uddannelse på feltet - jeg har dog prøvet det på egen krop.

Din læge tager dig tydeligvis meget seriøst og prøver at hjælpe dig, men en læge er ikke uddannet til at varetage den medicinske såvel som terapeutiske behandling af svære psykiske lidelser.
En psykiater har langt større indsigt i hvilke præparater der kan afhjælpe dine symptomer. Og en psykiater har langt fra samme tilgang til behandling som en psykolog har.

Mange typer psykofarmaka, herunder antidepressiv medicin, har mareridt som bivirkning. Så hvis mareridtene begyndte i forbindelse med at du begyndte på medicin, så må du lige tale med lægen om den mulighed.

-----------

Guldfax... Du bliver jo ikke klar til arbejdsmarkedet på halvanden måned. Du skriver det selv. At du ØNSKER det er en ting, men at KUNNE det er en helt anden.
Pas for pokker på dig selv.

Du sover 3 timer om natten, er paranoid, depressiv og angst - så et arbejde/arbejdsprøvning/praktik med fuldtidsarbejde som mål vil næppe ligefrem give dig større overskud til at arbejde med at blive stabiliseret psykisk.

Jeg har selv gang på gang presset mig selv i håbet om at kunne, men de psykiske problemer forsvinder ikke uanset hvor gerne man vil kunne klare et arbejde. Tværtimod har jeg gang på gang oplevet en forværring når jeg har presset mig selv på det punkt.

At du fik afvisning på revalidering i 2003-2004 ser jeg ikke som særlig relevant på nuværende tidspunkt.
Du søgte dengang på baggrund af dine fysiske problemer, men siden da er der kommet massive psykiske problemer, som klart taler for, at du ikke kan klare dig på ordinære vilkår - ihvertfald ikke det næste lange stykke tid.

Det problem der kan opstå er, at revalidering som regel gives med henblik på at man kan blive selvforsørgende. Og det kan der godt være tvivl om med de psykiske problemer du slås med lige nu.
Desuden er din arbejdsevne så lav lige nu (ca. 9 timer) at der formentlig vil blive tale om et længerevarende forrevalideringsforløb som du risikerer vil foregå på kontanthjælp.
Andre kan måske svare på, om du kan få sygedagpenge under forrevalidering.

LYT TIL DIN LÆGE NÅR H*N SIGER, AT DU OVERHOVEDET IKKE ER KLAR TIL PRAKTIK!!!!!

Hvis du er berettiget til kontanthjælp og må på det, vil du formentlig kunne få fuld takst trods det at du er under 25 år.

Citat:
Jvf. Lov om ændring af Lov om ændring af lov om aktiv socialpolitik:
(Kontanthjælpssatsen til unge under 25 år med visse alvorlige psykiske lidelser)

§ 1
I lov om aktiv socialpolitik, jf. lovbekendtgørelse nr. 1009 af 24. oktober 2005, som ændret ved § 4 i lov nr. 523 af 24. juni 2005, § 2 i lov nr. 239 af 27. marts 2006, § 2 i lov nr. 565 af 9. juni 2006, § 59 i lov nr. 566 af 9. juni 2006 og § 3 i lov nr. 1545 af 20. december 2006, foretages følgende ændring:

1. § 25, stk. 2, affattes således:

»Stk. 2. En person under 25 år får

1) 11.625 kr., når den pågældende forsørger eget barn i hjemmet,

2) 11.625 kr., når den pågældende har en dokumenteret psykisk lidelse, der er diagnosticeret som skizofreni, skizotypisk sindslidelse, vedvarende psykotisk tilstand, korterevarende psykotisk tilstand, skizoaffektiv lidelse, uspecificeret ikke organisk betinget psykose og emotionelt ustabil personlighedsstruktur af borderlinetype, og har forsørgelsespligt over for ikkehjemmeboende børn, og

3) 8.749 kr., når den pågældende, der ikke bor hos en eller begge forældre, har en dokumenteret psykisk lidelse som anført i nr. 2
Jeg ved at det er svært for dig, men jeg syntes, at du skal tage kontakt til din sagsbehandler og få et møde i stand hurtigst muligt. Sørg for at have en der kender dig med til mødet.
Og tænk så lige på, at hvis du har store problemer med at møde op på kommunen til et møde, så vil du nok også have ret store problemer med at være i praktik i XLbyg.
Du vil være umuligt at sørge for at kunder og kolleger holder sig i en afstand af to meter fra dig og ikke bevæger sig rundt i samme gang som dig mens du står med ryggen til.

Er eneste begrundelse for at du vil i den praktik ikke at du frygter ændring i dine økonomiske forhold?
Tag hellere en snak med din sagsbehandler om hvilke muligheder der er for at komme i stabiliserende forløb hos anden aktør mens du koncentrerer dig om din behandling.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2011, 14:33   #9
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Så sker det.... er blevet ringet op af kommunen i dag. min sagbeh og deres læge har vurderet at min lægeattest fra maj 10 er for gammel - no shit... så hun ringede idag for at fortælle mig at der skal laves en ny og at den skal være hos dem inden sidst i jan...
hun lægger på - 2 min efter ringer hun igen..
øhhhh vi har egentlig ikke lavet noget resourceprofil endnu har vi... det må jeg jo sige nej til.. så det skal jo nok os gøres..
Men kan godt mærke at hovedet rumler godt nu.. pyhhha.. men håber på det bedste.. skal til læge til alm.tjek med dep.medicin torsdag.. er godt nok spændt på hvad der sker..
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 06:39   #10
ritalindy
Banned
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2011
Indlæg: 67
Styrke: 0
ritalindy er ny på vejen
heyy, jeg har problemer med mennesker, jeg er ikke bange, jeg er ikke genert eller utryg, men 1 bustur på 1 time er nærmest som at bestige et bjerg.
men vi kan jo bare holde os væk fra dem, hvad er det egentligt du frygter der skal ske nu?

åhhh, det er pengene forstår jeg?

Sidst redigeret af Webmaster; 05-01-2011 kl. 13:30. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
ritalindy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagp. / kontanth. / Fp??? Vanilla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 04-06-2012 13:31
ophør af sygedagpenge fibro At søge førtidspension 14 10-07-2011 21:37
Varsel om ophør af... Susanne2412 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 12-04-2011 12:35
Tvunget til at melde sig ledig. Spørgsmål: Optjenes timer under periode med sygedagp? mariarolle Alt det andet 37 06-09-2010 20:01
stop sygedagp. /kontanthjælp Huldra Alt det andet 6 04-07-2008 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension