K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2008, 07:47   #21
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Peacock, de oplevelser du har haft med selvhjælpsgrupper og formålet med disse, deler jeg med dig – desværre.
Sådan var virkeligheden også i år 2003-2004.

Det er med baggrund i de erfaringer og oplevelser jeg har haft i disse grupper -og i.f.t. de piskesmældsdebatter jeg har deltaget i, at jeg har den – ”markante” – holdning som jeg har i.f.t. den evige grammofonplade om erstatning, erstatning, … og hvor meget fik du….!!

I stigende grad popper erstatningsadvokaterne op som padde hatte og advokaterne har deres kronede dage (også i foreningssammenhæng).

Jeg tilhører tilsyneladende den næsten uddøende race, for hvem forskning, smertedæmpende teknikker, hjælpeforanstaltninger, oplysning og erfaring er fokus områder.

Naturligvis skal erstatningen være en kompensation for de skader der er opstået (varige mén) og erhvervsevnetab.

Mit gode råd til de uheldige der må få denne forbandede skade, lad advokaten styre alt det erstatningsmæssige og evt. kommunale (det er deres domæne), og koncentrer dig om at få de bedst mulige vilkår for at få et nogenlunde tåleligt liv.

Heldigvis er det kun 10% af alle piskesmæld der ender med at blive kroniske.

Èn af de skader piskesmæld har med sig i bagagen er synsproblemer. Samsynet er påvirket og teksten flyder, derfor er det næsten umuligt at læse en tekst der er skrevet ud i en køre, uden korte afsnit, mellemrum og mange afsnit –her hjælper tekstforstørrelse desværre ikke.

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 09:36   #22
missmotter
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2008
Indlæg: 16
Styrke: 16
missmotter er ny på vejen
kan forstå der er problemer med og læse mine indlæg.. så skriver lige for og gøre op mærksom på jeg gør hvad jeg kan.. har store problemer med og skrive både på pc men også i hånden.. som i selv nævner er samsyn svært læse med men når man så samtide har svært ved og skrive og stave pga hovedet ikke helt kan det samme mere så bliver det nok skrevet ud i en køre for ellers bliver det noget helt rod.. gør hvad jeg kan og undskyl jeg ikke bruger alle de fine smilys.. men har svært nok ved og få det andet til og hænge sammen
missmotter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 12:34   #23
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
missmotter

det går nok sidder med et stykke papir på skæmen

du behøver da heller ikke at bruge disse smilys

jeg bruger dem så folk kan se om jeg er sur eller glad med det jeg skriver, da ting nemt kan misforståes, når man ikke kan se personen.

Trine

du er den første jeg har hørt der har sagt det samme som mig


jeg var bare så skuffet og var altid vred når jeg kom hjem fra sådanne et møde

holder ptu bladet ellers ikke noget, for at se om der sker noget nyt
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 13:44   #24
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Dejligt Peacock, velkommen i klubben!

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 14:10   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er helt i orden hvis man har svært ved at skrive et indlæg og dejligt hvis man som missemotter gør opmærksom på det, det er nemmere at forholde sig til...

Jeg har også problemer med at læse indlæg ud i en smøre , (det er værst med de lange indlæg) så jeg gør det at jeg sætter de lange indlæg over i word og laver afsnit (ikke altid perfekte ) men afsnit og så læser jeg det der, men jeg kender til andre der springer indlæggene over fordi de ikke magter dem...

Men sådan er der jo så meget , kender også folk der springer de lange indlæg over..

Jeg har problemer med de lange indlæg , men jeg har også problemer med den maskine der læser op, har ikke tålmodighed til at vente på den

så derfor er word nemmere at bruge for mig, og har en bruger skrevet et meget langt indlæg uden afsnit så må jeg indrømme at jeg kan finde på at tage det jeg har lavet i word og redigere det ind i brugerens tråd i stedet for , men jeg skriver selvfølgelig til brugeren , så missemotter sker det for dig så er det fordi jeg alligevel har siddet og lavet afsnit til mig selv og som sagt kun i de lange indlæg
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Trafikulykke MissMurphey Alt det andet 5 14-06-2012 18:27
Offer for trafikulykke snart hjemløs zuza Det er da strengt ! 10 12-03-2008 16:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension