K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2013, 22:45   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Spild af penge Christiansborg.

Pt. er det oppe at vende at vi skal spare hvor spares kan. F.eks hvad har ftpere egentlig behov for og skal adhd børn vitterligt have nye bukser så ofte begrundet med at de slider dem hurtigere op end alm. børn!?

Så er det lige at man ser kontrasten ved f.eks Helle Thornings skatte sag!! Hvor længe skal den køre og hvad er snart egentlig problemet? Indtil videre tror man jo nærmere om det er hvorvidt hendes mand er homo seksuel eller ej. Men hvad koster sådan en sag også? Og dem har vi jo løbende en del af i Danmark.

Så prioriter dog Christiansborg inden I peger på befolkningen så se lige på jeres egne rækker først, vi som befolkning er jo ikke så nøje med om der er snydt med et par 100K i regeringen privat, det sker jo. Så længe det ikke er en vane så lad det være ved det, så vi kan SPARE penge på langtrukne skattesager f.eks.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 00:57   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ææææh, nu tror jeg så ikke ligefrem Helle T eller andre politikere for den sags skyld er interesseret i den skatte sag - mon ikke det bla er befolkningen der vil have den belyst??
- de har i hvert fald skreget højest!

RET OFTE er det præcis befolkningen der sætter dagsordenen for, hvad der skal gåes i dybten med, og hvad der ikke skal....

- de fleste politikere der laver fejl, så dem som nok ikke nævnt overhoved. Og når fejlene så endelig slipper ud, så pisker vi såmænd selv stemningen op.....

Det er jo det vi kalder demokrati, enteneller
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 09:07   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ehhjj Helene du er ski også så klog

Det er da også rigtigt at vi vil have undersøgt når "noget bliver fejet ind under guldtæppet", syntes bare at det ofte er noget der trækker i langdrag og det koster jo. Hvis man bare i nogle sager så kunne gøre lidt kortere process ville det nok også være i orden.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 10:05   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg drillede også lidt, personlig er jeg nemlig også skide lige glad med Helle T's skattesag og hvem der gør hvad, med hvem. Det kunne ikke rage mig mindre.
Oooog så er jeg alligevel også nysgerrig, for jeg sluger det meste råt, mens jeg ryster på hovedet over hvor småligt det hele egentlig er

Dobbelt moralsk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 12:56   #5
foetsie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 119
Styrke: 14
foetsie er ny på vejen
Læste forleden dag i en avis - kan selvfølgelig ikke huske hvilken - så ingen link, men at fx. skattesagen koster 250.000 om dagen, dvs. hver dag at kommission sidder og afhører vidner osv.

Immerhen en slat penge ikke :-)

Og ærlig talt er jeg ligeglad om manden er homo eller ej, men ift skatten lugter den lidt synes jeg.
foetsie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 13:42   #6
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Sagen drejer sig ikke om hvorvidt manden er homoseksuel.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 13:50   #7
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af foetsie Se meddelelser
Læste forleden dag i en avis - kan selvfølgelig ikke huske hvilken - så ingen link, men at fx. skattesagen koster 250.000 om dagen, dvs. hver dag at kommission sidder og afhører vidner osv.

Immerhen en slat penge ikke :-)

Og ærlig talt er jeg ligeglad om manden er homo eller ej, men ift skatten lugter den lidt synes jeg.
Den drejer sig hverken om mandens seksuelle orientering eller hans skatteregnskab..den drejer sig om hvilke embedsmænd der brød tavshedspligten og misbrugte deres magtpositioner til at prøve at sværte H.T.S. til.

Som sædvanlig tager oprydningen efter en blå regering et årti og koster os millioner..Schlûter regeringen blev fældet af den første Rigsretssag siden 1910 og Erik Ninn Hansen fik sin fængselsdom og regeringen

blev væltet.

Anders Fogh sendte Danmark i krig for første gang siden 1864 og brød grundloven...selvom den siddende regering er nogle vatarme er det INGENTING imod de blå regeringer vi har haft.

Blå regeringer kan bare ikke holde sig til spillereglerne skrevne eller uskrevne..det er et historisk faktum.

Sidst redigeret af Buddha; 30-01-2013 kl. 14:27. Årsag: tilføjelse
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunens økonomiske spild. annagw Alt det andet 18 22-09-2010 20:08
spild af penge superkok Politik og Samfund 10 18-03-2010 16:30
jobkursus spild af tid! buster Politik og Samfund 0 26-06-2009 11:49
Spild at to klip og tid Maj-Britt Dit og Dat 0 19-09-2008 11:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension