K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2012, 21:26   #31
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
hun har dårlig karma - total dårlig udstråling - og desværre udtaler hun sig og også holder foredrag og spiller på klog på andre udsatte grupper i samfundet -
minoritetskvinder - der ska hun sgu også holde sin kæft..hun aner jo intet om virkeligheden - lever i et rigt overklassehus...og så er det så nemt at gøre sig klog på andres lidelser og økonomi - fanden tage dem!! Træt af at høre på deres bræk....bvadr
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 12:53   #32
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article/...0231/48941167/

Her bliver hun så slæbt i retten for sine udokumenterede påstande....
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 13:05   #33
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article/...0231/48941167/

Her bliver hun så slæbt i retten for sine udokumenterede påstande....
Ja, men der må alligevel være nogen som dækker over hende…..ellers ville hun være ud af spildet for længst, IKKE? …
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2013, 20:12   #34
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Ved at det her er en gammel tråd. Af ren kedsomhed sad jeg bare og læste den. Seriøst håber ikke denne kvinde er lægekonsulent mere. Magen til narcissist skal man lede længe efter. Angående hendes blog. Håber at alle læser den " mellem" linjerne. Hun selekterer svarene på bloggen og vil ikke engang " fornedre" jeg selv til den " gode tone" ved at kvittere med " kære xxx" når folk skriver, det pænt til hende. Ang. skuespiller sagen..mon ikke retten havde ret.

Havde jeg mere overskud havde jeg gjort noget for, at få hendes " virke og person" lidt mere under opsyn.

Bloggen er dog en god mulighed for at reklamere for hendes datters smykkefirma;-) Forhåbenligt er det hendes indtægt i længden... Hun bliver vel næppe godkendt til offentlig ydelser;-)

Undskyld har en dårlig dag!
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2013, 11:35   #35
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Øv, er det bare mig der ikke kan åbne Busters link?
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2013, 11:58   #36
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Øv, er det bare mig der ikke kan åbne Busters link?
Ingen problemer her. ( Det er et link til en underskriftsindsamling)

Genialt koncept..nu jeg tænker over det.

Ved stadig ikke om jeg skal grine eller græde, når man læser hendes blog hvor hun skælder en anmelder ud, for at kalde hendes roman en debut roman. " Anmelderen skulle have sat sig bedre ind i tingene" mv. Suk. Læs hendes blog alle...Men husk. Skriver man det mindste fru. Manniche ikke kan lide bliver det slettet.

Går kritikken på fru. Manniche i øvrigt ikke på at hun ikke har fagligt belæg for hendes udtalelser i mange sager.

Ja, jeg skriver " fru" synes næsten ikke jeg kan få mig selv til at bruge betegnelsen " læge"

Narcissister er farlige!!

( skal iøvrigt sige jeg ikke har nogen andel i det her eller forhold til lægekonsulenter iøvrigt. Kan bare ikke lide uproffessionelle omnipotente læger, der står og skal træffe beslutninger på andres vegne
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2013, 18:08   #37
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du mangler at medsende et link. Men selvfølgelig kedeligt, hvis hun bare er stoppet, som så mange gør.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2013, 18:41   #38
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
På side 2 virker Busters link. Sorry tog det for givet.

Hun er skam ikke stoppet........Ved dog ikke om hun er lægekonsulent mere. Udtaler sig dog " som læge" på skadeligvis overalt!

Bare hendes billede poseringer kan give mig myrekryb og så brokker hun sig over at der er noget der bruger billeder, hvor hun ikke ser godt ud.

Nævnte jeg ordet narcissist- nu når hun alligevel, selv kaster om sig med diagnoser, stillet udfra, hvad hun har læst i et ugeblad

Yderst fagligt og sagligt.

http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./ ved ikke om det virker. Ellers findes det på side 2. ( Håber det er ok Buster)

Hun er skam ikke stoppet........Ved dog ikke om hun er lægekonsulent mere. Udtaler sig dog " som læge" på skadeligvis overalt!

Bare hendes billede poseringer kan give mig myrekryb og så brokker hun sig over at der er nogle der bruger billeder, hvor hun ikke ser godt ud.

Nævnte jeg ordet narcissist- nu når hun alligevel, selv kaster om sig med diagnoser, stillet udfra, hvad hun har læst i et ugeblad

Yderst fagligt og sagligt.[/QUOTE]

Beklager de to næsten identiske indlæg. Hensigten var at redigere i det første. Har forsøgt, at slette det ene uden held..hmm. Kan se at der spørges til et link, på side 1 og ikke 2. Nej, kan heller ikke åbne det første. Men det kan Googles.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2014, 12:00   #39
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vibeke Manniche

Sidste år har Randers Kommune betalt 1,65 millioner kroner for Vibeke Manniches afgørelse

http://www.avisen.dk/laegerne-siger-...ra_287042.aspx

Knud Erik Laursen har de sidste fire år været hæmmet af smerter, efter han kom galt af sted i en arbejdsulykke og dernæst en faldulykke. Fire speciallæger og hans egen læge har erklæret hans tilstand som kronisk og uhelbredelig. Alligevel er han ifølge Randers Kommune og den læge, kommunen benytter, arbejdsdygtig

Randers Kommune benytter sig af lægen Vibeke Manniche. Hun har aldrig mødt eller undersøgt Knud Erik Laursen, men hendes konklusion er modsat de andre lægers, at 'hjulpet lidt på vej kan Knud Erik sagtens arbejde'.

I Randers Kommune er det Vibeke Manniches ord, der tæller. Kommunen har indtil hendes egen opsigelse fredag brugt hendes private firma 'Lægeservice' i København, når sager om en sygdoms- eller skadesramt borger skulle afgøres.


https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=...C3%A6geservice

http://da.wikipedia.org/wiki/Vibeke_Manniche

Manniche har ingen speciallægeanerkendelse, men benytter den frie betegnelse ”børn- og ungelæge” som almindeligvis anvendes af den gruppe læger uden pædiatrisk uddannelse, som tidligere kaldtes skolelæger. I medierne benævnes hun ofte som børnelæge, hvilket har medfødt indsigelser fra speciallæger i børnesygdomme (pædiatere). Hverken ”børn- og ungelæge” eller ”børnelæge” er imidlertid beskyttede betegnelser, og da det ikke har været muligt at finde belæg, for at Manniche selv har forsøgt at give indtryk af, at hun skulle være speciallæge i børnesygdomme, er disse indsigelser derfor blevet tilbagevist af Sundhedsstyrelsen.

http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/...nallagejobbet/

Lægeservice tilbyder lægeskøn i bl.a. sygedagpengesager. Vibeke Manniche oprettede firmaet for cirka et halvt år siden og har siden henvendt sig til en række kommuner over hele landet, hvorved hun har skaffet sig flere konsulentopgaver.

Vibeke Hardam Nohns er ikke den eneste, der mener, at Vibeke Manniche med sit private firma modarbejder indsatsen for at skabe bedst mulige forhold for kommunallægerne. Også Britta Weyer, børne- og ungelæge i Århus Kommune, er kritisk.


Lægeservice.dk

http://laegeservice.dk/

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 29-09-2014, 12:04   #40
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Doktor Nej kvitter jobbet i Randers

http://amtsavisen.dk/randers/doktor-nej-kvitter-randers
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
blir jeg snydt? nensypigen Alt det andet 16 24-08-2011 22:59
Lægekonsulent Vibeke Manniche prøver igen! buster Lægekonsulenternes Rolle 20 24-07-2011 01:08
Vibeke Manniche - LÆGEKONSULENTEN... Benny Gerhard Alt det andet 3 13-04-2011 00:40
Blir man ?? Frk. Horsens Alt det andet 1 17-02-2011 14:01
Vibeke Manniche lægekonsulent i Jobcenter Svendborg tjener kassen! buster Politik og Samfund 7 20-01-2011 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension