K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2009, 15:54   #1
Hanni
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
Hanni er ny på vejen
Question Ny udd. / Flexjob

Hej. Jeg er lige færdig udd. som skolelærer, en udd. jeg har taget på revalidering da jeg er opereret 4x i ryggen for discus.
Jeg har været dårlig igen det sidste år og har fået konstateret slidgigt i hele højre skulderparti og endnu en prolabs i nakken.
Min læge sige jeg skal søge FP eller flex...Jeg aner ikke hvad der er "mest økonomi i" ? Jeg vil gerne arb. det jeg kan...men har jo slet ingen arbejde endnu.... Er der nogen der kan råde mig ??::
Hanni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 17:03   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.809
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Hanni.
Hjertelig velkommen og stort tillykke med din uddannelse.

Det kan der ikke svares entydigt på. Du er sikkert ung og har lyst til at arbejde det som nu helbredet tillader. Men............

allerede nu sidder jeg og gyser på dine vegne, med den erfaring der findes her på k10.
Det skal du ikke blive forskrækket over. Det hele skal nok gå godt. Men du har selv stor indflydelse på de næste pars års udvikling. Det kræver at du bruger lidt tid på at sætte dig ind i dels lovgivningen og systemet.

Den sidste discus-prolaps i nakken er der truffet beslutning om den skal opereres?

Det første du stille og roligt skal have check på er, hvornår stopper den forsørgelse du er på pt. Her findes der bestemte regler.

Hvilken forsørgelse er du på pt og hvor længe har du været det?
Hvor bor du i landet?
Hvis ikke du har SAMTLIGE kopier af hospitalsjournaler, speciallæger og læger skal du bede om aktindsigt, samt fra kommunen.

Hold orden i alle disse papirer. Al kommunikation med din kommune foregår skriftligt.
Så skal du holde fast på denne DIN tråd da der dukker mange spørgsmål som vi kan hjælpe dig med. Men ellers prøv søgefunktionen her på k10, der er stor viden.

Jeg er sikker på at din kommune nok skal hjælpe dig professionelt igennem enten flex-job eller pension. Men der er en grund til at k10 eksisterer, desværre.

læs for information: http://www.k10.dk/showthread.php?t=8...ideringsydelse

Mange hilsner Peter discus-prolaps danser

Sidst redigeret af phhmw; 14-05-2009 kl. 17:40. Årsag: tilføjelser
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension