K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2008, 09:54   #1
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Hjælp til skrivelse...

I morgen skal jeg til samtale på kommunen, ved ikke præcist hvad det går ud på (som sædvanlig bare en standard skrivelse), men jeg tror vi skal finde ud af om jeg skal i endnu en arbejdsprøvning eller der skal søges pension. Nu har vi jo langt om længe fået samlet alle lægepapirene og kan komme videre.

Jeg har jo lov til at lægge et notat ind i min sagsmappe, hvis jeg er uenig i noget der står. Og det er jeg i forhold til EB´s "udredning".

Det optimale ville jo være at kunne så tvivl om hendes vurdering og at den blev udeladt i den samlede betragtning - meeen det er vist utopi

Jeg har tænkt mig at markere med gult hver gang hun har skrevet noget forkert og så sætter nr. på dem. På et ark ved siden af, vil jeg skrive de rigtige facts. Derudover skal min klage (eller hvad kan man kalde det???) jo ligesom indeholde alle klagepunkterne. Men hvilke??? Her er nogle forslag, men det er nok ikke alle der er smarte at have med, hvad syntes i??:
# fuld af fejl
# mit liv fremstillet på en så grov måde, at det slet ikke hænger sammen med hendes konklusion, at jeg sagtens kan arbejde fuldtid, hvis bare jeg finder noget jeg kan lide.
# hun giver diagnosen funktionelle lidelser, men handler i modstid med klinikken for funktionelle lidelser, som anser det for en alvorlig lidelse og som gerne hjælper deres patienter til førtidspension
# klage over den dårlige bahandling - forsøge at vise hendes vurdering er grebet i den blå luft
.... andre forslag??

Jeg har haft det til at ligge i et halvt år, hvor jeg simpelthen ikke har kunnet holde ud at kigge på det og gå i gang. Men nu SKAL det skrives. Så enhver form for hjælp modtages med kyshånd og
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 10:52   #2
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
optagelse

Nu husker du en MP3 optager ikke?
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 11:31   #3
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Kære Lund,

Du skal skelne mellem EB's tolkninger og faktuelle fejl, som jeg er sikker på rapporten er fuld af.
De faktuelle fejl er dem, som du kan "bevise" er usande.
EB's tolkninger stiller du spørgsmålstegn ved .....

Åhr, er det ikke nemmere hvis jeg bare sender min klage over en psykolog til dig på pm, som du så kan "stjæle" fra og lade dig blive inspireret af, for du skal jo til det møde imorgen?

Bare sig til, så sender jeg

Et hel læs Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 03-11-2008 kl. 11:33.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 12:15   #4
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej Lund!
Jeg sendte en klage til kommunen,et 11 sider af hvad der skete ude hos EB.
Desuden ringede min læge til lægekonsulenten og sagde hun og jeg ikke var enige om vuderingen fra EB.
Det er så blevet tilføjet i mine udtaleser fra lægekonsulent...
EB udtaleser ligger dog fortsat i min sag og det er jeg stærkt utilfreds med..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 12:18   #5
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
pyh jeg er helt opkogt. Det er sÅ fygteligt at gennemgå hendes vurdering sætning for sætning. Jeg har snart udfyldt 3 a4 ark - og jeg er ikke færdig!

Hyanna >> du må meget gerne sende den til mig. tak tak tak )

Odenseaneren >>> du kan tro jeg tager den med ) og jeg tager også min mand med for at være helgarderet.

.... jeg må tilbage til arbejdet .... det kommer vist til at tage hele dagen. Men jeg tror også det har den sidegevint, at oplevelsen bliver bearbejdet og jeg kan begrave EB´s klamme hånd, der har haft et godt greb om min bevidsthed det sidste halve år. Dette er intet mindre end et opgør!!! .....
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 20:51   #6
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Tak tak tak ...

Jeg kan slet ikke takke Hyanna og Viper nok for den store hjælp de har givet mig i dag. Med hjælp fra dem har jeg fået skevet en rigtig god klage (syntes jeg selv og kan endelig pakke den skrækkelige oplevelse væk.

Ja man kan vist godt sige, at nu hvor den bliver afleveret som en klage til kommunen, så ryger den hen hvor solen aldrig skinner ... he he ...

Sidst redigeret af Lund; 03-11-2008 kl. 21:03.
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2008, 21:31   #7
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
He he ... Som Buster ville ha' udtrykt det, hvis nogen havde spurgt os hvad vi har lavet idag ... "Jamen, vi hygger os med Kommunen."

Det har været Viper og mig en udsøgt fornøjelse at bistå med lidt inspiration og støtte

Viper har nemlig ferie i denne uge (efterårsferie) og vi tager til bryllup torsdag ... vennerne skal giftes fredag; men vi er shanghaiet til at deltage i praktisk og moralsk støtte og hjælp

Kommer med statsgaranti først hjem lørdag sent, da vi har erfaringer for at folk har det med at blive usynlige når der skal ryddes op

Sikke en fred I får i de 3 dage på K10

Viper og Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny skrivelse nr 9003 - §100 merudg. shylock Nyt om loven 22 06-07-2010 16:22
Åben skrivelse til foreninger mfl. om socialpolitik @PerChr Politik og Samfund 9 20-08-2009 15:10
Afslag på hjælpemidler, hjælp søges til skrivelse af klage. Azfalt Alt det andet 4 02-07-2009 13:13
Åben skrivelse til folketingets mdl. @PerChr Det er da strengt ! 7 26-04-2009 19:40
Skrivelse til Civilstyrelsen lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-09-2007 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension