K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-04-2008, 14:36   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg kender ikke noget til noget

Søndagsgrubleren...om Danmarks statsminister...


Anders Fogh er dum og uvidende eller er han bevidst uvidende...eller er han psykopat ?


"Jeg kender ikke noget til sagen."


http://www.information.dk/158450#comment-37426


Og i denne uge kom så en ny dum sag: Et læk af miljøministerens spinstrategi, der lægger op til at begrave en dårlig historie i to gode.


- Er det noget du som statsminister og chef for miljøministeren synes er en god idé?

"Jeg kender ikke noget til nogen manual eller kogebog, eller hvad det er blevet kaldt," lød det fra statsministeren, som dermed indirekte fik sagt, at han udmærket kendte til Politikens omtale af sagen.



"Jeg har i hvert fald ikke nogen mulighed for at have en mening om sager, hvis baggrund jeg ikke kender."

S: Falsk spil

Otte dage senere gentager Fogh sit budskab:

"Jeg kender overhovedet ikke baggrunden for den der bilagsdiskussion."




"De har vejet ordene på en guldvægt og vil derfor kunne forklare, hvad de mente med, at de ikke har 'nærmere kendskab til de omstændigheder', der ligger til grund for sagen," siger han.



"Det har været et falsk spil fra statsministeren, når han har sagt, at han ikke kender til sagen," siger Prehn.

Bevidst uvidende


"På den ene side er det det argeste sludder, men i en politisk parlamentarisk forstand er det rigtig nok. Han har fået en orientering om sagerne, men han har næppe været nede i substansen," siger han og afviser, at Fogh typisk vil kontakte sine ministre for at høre sagens detaljer.


"Jamen øh altså, jeg har ikke kendskab til, hvorledes de pågældende samtaler er forløbet," bedyrede statsministeren.



Øhhh jamen der er ikke noget at komme efter.


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2008, 16:19   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Søndagsgrubleren...om Danmarks statsminister...

Anders Fogh er dum og uvidende eller er han bevidst uvidende...eller er han psykopat ?
Efter at have grublet et øjeblik må mit bedste bud blive... bevidst uvidende med psykotiske træk

Og der er ikke noget at komme efter.
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2008, 17:16   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
...ja der er noget galt med ham...tænk at han ikke accepterer kritik som statsminister og så de mærkelige øjne....

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2008, 22:14   #4
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Så så tal nu pænt om ham, han gør bare hvad Mærsk har givet ham besked på, han har f.eks. ikke turde blinke siden Mærsk sagde at han ikke måtte
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2008, 18:07   #5
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Fogh er "Håndlanger" for Bush. Så enkelt er det. Han slikker ham op og ned af ryggen.
Han burde landsforvises. At have så mange menneskeliv på samvittigheden i Irak må gøre fandens ondt på ham.
Lars
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kontanthjelp men kan ikke få noget teredo Alt det andet 33 21-12-2009 18:09
Noget om ikke at have råd til at bo i sin lejlighed.... Yasmin Alt det andet 4 03-06-2009 15:13
der er noget jeg ikke forstår Huldra Dit og Dat 4 04-03-2009 13:54
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension