K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2010, 22:40   #11
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Hellere Schlüter end Løkke

Schlüter overtog magten i 1982 efter den socialdemokratiske Anker Jørgensen-regering, der var kørt

"I 1982 udviste Poul Schlüter mod og lederskab. Han lod de populistiske ideer blive liggende i skrivebordsskuffen og viste mod og tog ansvar. Det var godt for Danmark," sagde Lene Espersen til sit landsråd.

Og lod forstå, at Danmark står i lidt samme situation i dag efter ni år med VKO.

Landsrådet fortsætter weekenden over
Agnes Marie...
Fortsætter lige med at quote fra dit link...
For er egentligt lidt målløs over denne udtalelse fra Lene Espersen

Står damen ikke og siger lige ud at det er noget møg VKO har lavet de sidste 9 år... det kan man da kalde selvkritik... mailgatesagen må da vist have ramt hårdt...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2010, 23:29   #12
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
#Agnes marie

Er så absolut enig, men det IGEN IGEN IGEN typisk en TOM PENGETÆNKENDE tanke/forslag - der ingen ide om hvilket konsekvenser det kan få for mange folk, konsekvenser som den "kære" Lene tilsidesætter...

Det komplet forrykt at man kan tænke sådan - måske man i stedet skulle til at kigge på HVORFOR det er at det ender sådan for alt for mange folk, i stedet for at gøre de nuværende MERE syge end de er i forvejen hvilket det er blandt mange ting det vil medføre... Jeg brækker mig over sådan udtalelser...

Jo tak, smut du bare af formandsposten og gerne fra politik frk. Espersen ! Farvel !, undlader mine inderste tanker om det forslag
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2010, 12:09   #13
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
#S_Phoenix

Jeg er ikke i tvivl om at hvis jeg havde fået den hjælp som jeg bad om da jeg var 19 år, så ville jeg ikke være hvor jeg er nu. I stedet er jeg syg på 17. år.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2010, 13:48   #14
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Jamen præcist, og det jo der en af hovedkernerne er som man lader stå hen...

Man går i ALT for lang tid (år!), før man har en afklaring man reelt kan bruge til noget, og i den tid er uden at have reelle tal på det, men 8/10 blevet mere syge grundet systemets kløer som jo er SÅ velfungerende...

Det eneste der virkelig sker lige nu er at dem der syge bliver mere, og der kommer kun flere til grundet man ikke går ned og finder roden af problemet, i stedet vil man gøre tingene værre ift. fleks og ftp, og halvt jage alvorligt syge tilbage på et arbejdsmarkedet som de på ingen måde vil kunne klare... og hvad er konsekvensen så ?

Bærer ikke nag som regel, men som dig selv havde jeg fået den hjælp jeg bad om da jeg besøgte min læge første gang var jeg ikke her nu, i stedet får man af vide (AF EN LÆGE!), " du skal jo bare tage dig sammen "...

Sjovt som man skal gå så lang tid for enten den rette behandling og/eller korrekte afklaring i en acceptabel tid... !
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så mange er på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 20-02-2012 17:50
Unødvendigt mange på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 16-11-2011 12:10
Hvorfor får så mange førtidspension i DK? zuza Det er da strengt ! 5 23-05-2010 13:41
Dobbelt så mange unge på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 21-02-2010 01:41
Der visiteres for mange ledige til fleksjob, som burde have fået en førtidspension Stella Politik og Samfund 4 27-11-2007 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension