K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2011, 12:47   #1
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg vil bare lige høre ...

Hej,

Jeg er ansat i fleksjob, 20 timer pr. uge, det er i en større genbrugsbutik, der har to butikker ved siden af hinanden, en større og en mindre. Jeg arbejder i begge butikker, men i den store butik er jeg raget uklar med førstedamen og hun har nu frataget mig en af de arbejdsopgaver der står i min jobliste, hun har sat en der er i aktivering til at udføre dette job og når han så er væk efter et ½ eller 1 år, så skal jeg tilbage og udføre dette job igen. Jeg føler at det er en eller anden hævnaktion fra hende og jeg føler mig godt og grundigt trådt på, man kan da ikke bare behandle mennesker på denne måde. Er der noget jeg kan gøre - eller skal jeg bare finde mig i hendes luner? Næste gang kan der jo ryge flere af mine arbejdsopgaver???? Jeg har tænkt mig at tage en snak med den øverste leder, men jeg synes lige jeg vil høre hvad andre mener om sådan en sag.... hvad mener i ??????
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 13:17   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Som jeg opfatter det må det vel mest handle om hvilke arbejdsopgaver du får i stedet for, om disse f.eks. overholder dine skånebehov.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 16:16   #3
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg får ikke noget nyt arbejdsområde, tror jeg da ikke ... men jeg har jo en liste med arbejdsopgaver som jeg skal og kan udføre og den arbejdsopgave som nu er taget fra mig står jo på denne liste, så i bund og grund skal den vel bare fjernes og så er alt godt igen ... ikke ?????
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 18:10   #4
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
er det en arbejdsopgave for dig der er vigtig at have?

hvis det giver dig luft i dagens program kunne du måske selv finde en opgave at påtage dig

det da ikke din bekymring ellers om dit arbejde vil bruge dig til en ting mindre, nye den ekstra tid.....
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 18:18   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvis det ikke giver dig nogle problemer, at de har fjernet en af dine opgaver fra dig, så synes jeg, at du skal prøve at lade som ingenting, tag en ekstra kaffepause og læs avisen.

Hvis førstedamen gør det for genere dig, så er det min erfaring, at det der virker allerbedst er, at lade som ingenting.
Smil til hende som om, at intet var hændt, lad være med, at lade dig mærke med din irritation.

Hvis hun fornemmer, at hun ikke kan irritere dig med sit hævntogt, så vil gassen sandsynligvis fise ud af ballonen.

Og husk, du må jo tænke om hende lige hvad der passer dig.

Smil til hende samtidig med, at du tænker "skøre kugle".

__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2011, 08:25   #6
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Tak for svarene, jeg har valgt at lade som ingen ting, men skulle jeg komme i snak med den øverste leder derude, så vil jeg da lige nævne at en af mine arbejdsopgaver er taget fra mig og nej, det betyder intet for min dag at den er fjernet, jeg skal nok få tiden til at gå alligevel ... og førstedamen, ja hun er kugleskør, det har hun bevist flere gange, nogle ledere er bare for lede til at lede ....
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2011, 17:19   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pallepunk Se meddelelser
og førstedamen, ja hun er kugleskør, det har hun bevist flere gange, nogle ledere er bare for lede til at lede ....
Og eftersom du sikkert ikke har magt til, at få hende fyret, så kan du ligeså godt grine lidt af det.

Smil til hende mens du tænker dit.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vil bare lige sige tak :) hboegelund Dit og Dat 0 30-05-2011 08:51
Vil da bare lige sige hej. Er ny her Charliza Din historie 11 22-09-2010 08:27
Nu skal I bare høre Stoktoft Dit og Dat 11 07-06-2009 21:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension