K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2012, 16:38   #1
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Exclamation Vigtigt

http://www.information.dk/rummelighed prøv lige det her link og deltag i debatten, jo flere jo bedre :-)

i kan også tage mod informations tilbud og skrive jeres evt historier her http://www.information.dk/296859#comment-540783

Jo flere jo bedre, både gode og mindre gode historier vil være en god ide, man kan med rette frygte hvad det bliver for et arbejdsmarked vi får hvis folk skal visiteres til fleks helt ned til to timer og så uden mulighed for at få fuld løn for det som de har i dag..

og jeg vil lige gøre opmærksom på at vi er nogen grupper for flekser sygemeldte handicappet og førtidspensionister der er gået sammen på tværs af grupperne og prøver at få noget op og stå i forbindelse med reformen..

Der er lige nu brainstorm og vi prøver at finde ud af hvad der er mest synligt , demonstration , lands dækkende arrangementer eller ..

vi vil vende tilbage hurtigst muligt og give nyt om hvilke former for initiativer det bliver men håber da at så mange som muligt af K10 brugerne vil støtte op om det, så man kan tilkende give at man er utilfreds med reformen hvad enten man rammes af den eller ej (og selvfølgelig hvis man er utilfreds med reformen , det er jo ikke alle der ser det samme i den som jeg feks gør )
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2012, 20:30   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Superlinks!

Tak for det, Hejdien :-)

(vil forsøge selv at deltage i debatten)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 21:49   #3
Piedeux
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2012
Indlæg: 24
Styrke: 13
Piedeux er ny på vejen
Skriv gerne hvis du føler der er brug for noget brainstorm hjælp... nok mere storm end brain fra min kant, men lidt har vel også ret ;o)

Ser frem til en opdatering om, hvad i blev enige om... stiller gerne op og mumler halvhøjt inde på borgen, hvis der er andre som mumler med...
Piedeux er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2012, 00:22   #4
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Piedeux vi vil sætte pris på alt den hjælp der kan komme og alle de mumler vi kan få samlet sammen på borgen ... :-)

Vi skulle meget gerne have noget nyt engang i løbet af næste uge så skal jeg skrive en opdatering og hvis der er nogen gode ideer i mellemtiden så skriv dem endelig her, så skal jeg bringe det videre ...
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Se Her Vigtigt Hejdien Politik og Samfund 37 19-10-2007 08:06
vigtigt ! popiae Alt det andet 0 18-10-2007 22:31
Vigtigt vigtigt vigtigt Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 18-10-2007 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension