K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-12-2013, 17:42   #31
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
ÅSSE MAJ Helene - ellers må jeg jo tage med til Dubai
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2013, 19:35   #32
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Først skal man gøre sig klart, at overvågningen overvejende synes at være rettet imod almindelige uskyldige individer, hvorom der ikke på forhånd foreligger en begrundet mistanke om, at de er involveret i noget lovbrydeligt.

For der er vel ingen, der velforvaret vil hævde, at fx medlemmerne i EU-parlamentet, Angela Merkel eller den brasilianske præsident, de er terrorister eller hardcore kriminelle ...


Terrorister og hardcore kriminelle må vi formode er rimeligt i stand til at beskytte sig imod den pågående overvågning ... tilbage bliver derfor amatør terrorister og små kriminelle og resten af verdens befolkning ...

De forskellige lovbrydelige aktiviteter klares under gældende lovgivning med en begrundet mistanke og en dommerkendelse ... længere er den egentlig ikke.

Så har overvågerne gang i mere, så handler det som anført om at masseovervåge alt og alle til alle tider ... vel i en nærmest paranoid paranoia X 3 ... og en forestilling om at "noget" information måske kunne være anvendeligt til "et eller andet" (der ikke handler om terrorisme og hardcore kriminalitet).


Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
jeg vil da rigtig gerne vide mere om, hvor man får disse to nyttige ting - og noget konsulentbistand til optimering og bedst udnyttelse af produkterne -
Det er jo en løbende udvikling ala.: nye kugler - nyt stål ... og 100% sikker bliver man aldrig.


Et kommercielt bud på en CryptoPhone har helenekr allerede nævnt (og jeg linkede d. 15./12. til GSMK her i tråden -> http://www.cryptophone.de/ ) og som helenekr nævner, har de forskellige produkter.

Softwaren er open source lige til DL ... men man skal lige være obs på hardware siden.

Men sådan en CryptoPhone er nok ikke lige en løsning for en person under 30 (eller vel også på og over 30) på et kontanthjælpslignende budget ...

Det rykker nemlig lidt inderlommen, når sedlerne skal findes frem ... ;-)


Der er forskellige tiltag rundt omkring på at lave forskellige open hardware projekter, så man kan komme lidt fri af mistanken om, at der evt kan være "bugs" i noget hardware.

Jeg kan ikke huske om halse har linket til noget ... eller jeg har læst det et andet sted ...


Citat:
da du indikerer med udtalelsen:
"Men konsum malkekvæget aner ikke engang, at de muligheder er inden for umiddelbar rækkevide og kan/bør efterspørges",
at du ved noget/mere om det?
Som nævnt en CryptoPhone som erstatning for en "almindelig" smartphone.

Og så bør man undersøge muligheden for at oprette sine egne "cloud services" på hard- og software under egen kontrol.

Der findes allerede i dag relativt simple minimalistiske produkter på markedet, der ikke er direkte mainstream og som booter uden en BIOS, der kan være kompromitteret.

Hvis ikke det er fordi grafik processoren måske kan være lusker, så kunne fx en Raspberry PI http://www.raspberrypi.org/quick-start-guide være en løsning til et HW afsæt når CPU forbruget er lavt ... hvor man så lægger en open software løsning oven på med noget "cloud services" og kryptering enabled.

På den måde slipper man fri af alle disse "gratis" udbydere af alverdens mulige og umulige tjenester ... for bare at nævne fx gMail, der er hverken bedre eller værre end alle de andre mht tab af privatliv.

GPG http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Privacy_Guard er en meget anvendt kryperingssoftware i open software kredse ... der findes plugin til fx Thunderbird mail klienten.

(men igen: hvis endpoints er kompromitteret, så er det ligegyldigt - det har jeg tidligere skrevet om)


BTW: Det er jo egentlig et paradoks at man fx hos Enhedslisten ser fremtrædende medlemmer bavle åbenlyst i Æbletelefoner og anvende gMail acounts, bruge (eller har brugt) gAnalytics på deres site osv ... og ikke overraskende er EL politisk blevet taget ved røven flere gange i de forgangne år ... Socialdemokraterne har igennem historien været notorisk paranoid over for den yderste venstrefløj ... og jeg ved egentlig ikke, hvad der skulle have ændret sig frem til i dag ...


Nå, endelig kan man alternativt bare droppe smartphon tanken og købe sig en 69 kroners dyr gammeldaws mobil til det mest nødvendige af ikke klassificeret kommunikation og så omgås den med omhu og ellers mødes med mennesker IRL i stedet.

Og elles overgå til papir notater og breve :-)

(prisen på gammeldaws skrivemaskiner er vist på vej op her Post Snowden)


halse: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013...1227183728.htm
Citat:
Distriktsdomstol: NSAs overvågning er lovlig

Der er ikke beviser for, at regeringen har brugt telefondata til andet end at afværge terrorangreb.

En amerikansk distriktsdomstol i New York er nået frem til, at efterretningstjenesten NSA's omfattende indsamling af telefondata i USA er lovlig.

Dermed afviser domstolen en indsigelse fra rettighedsgruppen American Civil Liberties Union (ACLU), som har protesteret imod NSA.

Afgørelsen afviger fra en tidligere dom fra 16. december, hvor en distriktsdommer i Washington DC kaldte NSA-programmet for "næsten Orwellsk" - med henvisning til forfatteren bag romanen "1984" - og sandsynligvis i strid med forfatningen.
Her må der gerne hostes langt og vedholdende ... ;-/ og huskes på, at det nødvendigvis er ikke alt "systemet" eller dets rygklappere siger, man skal tage for pålydende.
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 15:27   #33
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser

Her må der gerne hostes langt og vedholdende ...
Det gør vi så :-)

Et af problemerne som jeg ser er at forbundsdommerne er afhængige af det politiske system , hvis de har en karriere at forfølge. Det har de fleste , og dette gælder i særlig grad hvis man som denne dommer er ansat ved laveste instans.

Jo højere instanser sagerne kommer for jo større tiltro har jeg på et andet og efter min mening korrekt udfald.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2014, 02:18   #34
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Jo højere instanser sagerne kommer for jo større tiltro har jeg på et andet og efter min mening korrekt udfald.
Hvis man sætter det Post-Snowden blotlagte og tilsyneladende formål med overvågningen ind i en højere kontekst, så kan jeg ikke få øje på grund til optimisme - beklager.


Man kan lufte nogle ændrede og spiselige mål ved diverse skåltaler ... men under gulvtæppet fortsæter man ikke utænkeligt med at muldvarpe rundt som man lyster.

Og fantasien strækker næppe til at forstille sig, hvad man er villig til at ofre for at berettige sig selv ... vi taler om et stigende budget på aktuelt vel ca. 52 billioner dollars.


Bevares ... inden for en rimelig demokratisk ramme, er det selvf. en balance at ramme rigtig mht. aktivitet ift. det, der er det officielle formål med overvågningen ...

Jeg taler selvf. slet ikke imod, at det nødvendige løbende efterretningsarbejde udføres professionelt og med omhu iht. det officielle formål under demokratisk kontrol, men imod at målet netop synes at have bevæget sig ud af demokratisk kontrol og at målet derfor er endt med at være blevet: alt og alle i en paranoid paranoia X 3, som det fremgår Post-Snowden.
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2014, 03:44   #35
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Hvis man sætter det Post-Snowden blotlagte og tilsyneladende formål med overvågningen ind i en højere kontekst, så kan jeg ikke få øje på grund til optimisme - beklager.
Min fejl jeg udtrykte mig ikke klart nok.
Jeg er bestemt ikke optimistisk mht. udfaldet , tværtimod.

Blot mener jeg chancen for et positivt udfald øges jo højere instans sagen kommer for.
Det skyldes dommernes uafhængighed stiger mere eller mindre proportionalt med svindende karrieremæssige forfremmelsesmuligheder.

I USA bliver forbundsdommere såvel udnævnt som forfremmet af præsidenten. Bortset fra højesteretsdommere der bliver indstillet af samme , men efterfølgende også skal godkendes af senatet. I teorien med simpelt flertal , men i realiteten med mindst 60 stemmer ( filibuster reglen ).

Derfor er det i praksis kun højesteret der er uafhængig af det politiske system. Det er også denne sidste instans jeg har de største forhåbninger til hvis sagen ellers når så langt.

Men dette skal ikke tolkes som jeg læner mig tilbage i stolen fuld af optimisme.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2014, 19:01   #36
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Men dette skal ikke tolkes som jeg læner mig tilbage i stolen fuld af optimisme.
OK ... min bekymring går på, at overvågningen fremadrettet intensiveres.


Det er vel ikke helt utænkeligt, at de der vil mere overvågning, måske allerede er i fuld gang med at forberede én eller flere "events", der skal legitimere yderlig overvågning?

I US taler vi trods alt aktuelt om et budget i omegnen af 52 billioner dollars med det hele ...og man vil sikkert gerne fremadrettet "vækste" "firmaet" og dets aktiviteter (ligesom der sikkert er en regering eller to et eller andet sted der straks tænker: arbejdspladser ... og at det er vigtigere, at folk har noget at lave, end at det de laver, det er fornuftigt og samfundsnyttigt ... måske ud fra devisen: arbejd macht "frei"?).

Dvs. jeg tænker det nok ikke er fuldstændig utænkeligt at disse overvågningsliderlige mørkemænd måske aktivt kan friste et par "nyttige idioter" i én eller anden politisk eller religiøs kaffeklub til at lave noget opmærksomhedspåkaldende ballade, med det formål at retter fokus imod behovet for endnu mere og mere effektiv overvågning.


Hum, DK-lovligt nytårskrudt er måske ikke helt tilstrækkeligt til sådan et formål, så måske udlåner "nogen" i stedet bare fx en B61-11[1] knaldperle til evt. potentielle "nyttige idioter" ... læner sig mere end behageligt tilbage og venter på, at bevillingen af et endnu større overvågningsbudget triller i hus?

AKA: same procedure as last year (or 9/11) ... og overvågningsliderlige venner, som fx DK, lader sig herefter bare føre med i slipstrømmen af det "Big Brother" vælger at sætte igang ...?


Note:
------
1: Lille taktisk nuclear bunker buster med en effekt på ca. 400 kilotons ... nok til at vælte et par enkelte træer og en lille kirke i en lille by med yderlig 5 huse og et fælles lokum på Amerikas østkyst langt fra mørkemændenes beslutningscirkler ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2014, 19:21   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan lige så godt vænne sig til at der vil blive mere overvågning....det er jeg slet ikke i tvivl om...

Men de vil nok forsøge at sørge for at der ikke kommer flere "Snowden" frem med oplysninger til os...

Men overvågningen vil går fremad og ikke tilbage...mere ikke mindre....jeg har jeg slet ikke fantasi til at forstille mig at den kunne gå tilbage..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 01:21   #38
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
jeg vil da rigtig gerne vide mere om, hvor man får disse to nyttige ting - og noget konsulentbistand til optimering og bedst udnyttelse af produkterne -

da du indikerer med udtalelsen:
"Men konsum malkekvæget aner ikke engang, at de muligheder er inden for umiddelbar rækkevide og kan/bør efterspørges",
at du ved noget/mere om det?
Fik lige rodet et par link frem, som man kan kikke på og lade sig inspirere af ... om ikke andet, så er det i den retning man skal tænke sig løsninger.

http://www.kosagi.com/w/index.php?ti...vena_Main_Page

http://www.bunniestudios.com/blog/?p=2686
http://www.bunniestudios.com/blog/?p=3265

Om det er fuldt gennemført, det er så en anden sag, som må stå for en nøjer undersøgelse rundt omkring hos folk med indsigt og interesse i sagen.

Endelig kan man bare købe sig en headless Soekris hw box og installere Ubuntu eller FreeBSD ind på den, hvis man ellers har de fornødne færdigheder til det ;-)

(jeg tænker, at der sikkert findes færdige images, som man kan lægge på et Compact/SD card som smides i boxen)


Men bare det, at man rydder sin almindelige blærbare og smider et alternativt open source styresystem som fx Ubuntu ind på den er jo en start i processen med at frigøre sig fra produkter, der "ringer hjem" i tide og utide med sladder om, hvad brugeren foretager sig inden for bla. forskning, patentansøgninger og privatliv.


Målet på sigt må overordnet bla. være: 1) kontrol med anvendt open hardware + 2) kontrol med anvendt open software ... herefter 3) kan man forsøge at sikre sig, at endpoints ikke kompromitteres af 3. part og endelig 4) kan man indlægge en heftig kryptering som platform for transmitteret trafik på usikre links.

Nu skal man så være klar over, at man er op imod et ca. 52 billioner dollars budget og nogle af verdens bedste cryptographers ... så det er ret meget op ad bakke.


MEN Snowden påstår, at (god) kryptografering virker ... så hvis al trafik på transit imellem to sikrede endpoints sættes op med maximal krypteringsstyrke, så bliver der noget at se til for de overvågningsliderlige kratluskere :-)

En vinkel er at man tillige bør tænke i stor volumen ... ud fra betragtningen: er det 1 enheds kryptering, der skal knækkes, tager det: X CPU cycles over t tidsenheder ... hvis det er 30 milliarder enheders kryptering, der skal knækkes tager det: 30 milliarder * X CPU cycles over t * 30 milliarder tidsenheder og hvis man så tillige fylder godt op med en masse junk trafik og misinformation ... så bliver der igen nok lidt (ekstra) at se til hos de overvågningsliderlige kratluskere :-)


Har man adgang til fremtidens datatransport- & krypteringsteknikker, bliver det yderlig en noget sej nød at knække for de overvågningsliderlige kratluskere :-)

Et bud i den kategori er fx, at bruge Quantum Entanglement princippet til at flytte information/bits, hvor et særafsnit af den historie er: Quantum Crypto systemer ... der er fungerende i praksis ... men pt. ikke er nemt tilgængelig for almindelige mennesker.


Konklusionen er, at mulighederne er tilstede, det handler blot om at få dem rendyrket og udbredt til masserne ... der netop er en væsentlig del af målet for de overvågningsliderlige kratluskeres udemokratiske og lovbrydelig virke.


MobilPhone:
--------------
Vil man i første runde blot lidt uden om fx Googles favn på Android mobilen, så kan man kikke ind her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...roid_firmwares

Det kræver at den pgl. hardware lader sig manipulere til at æde et alternativt system og en del bruger og har haft held med CyanogenMod ... MEN CyanogenMod projektet har lige fået mange millioner fra en "Rig Onkel" til at udvikle en "business model" ... så om klokken er faldet i slag hos dem, det er spørgsmålet ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men overvågningen vil går fremad og ikke tilbage...mere ikke mindre....jeg har jeg slet ikke fantasi til at forstille mig at den kunne gå tilbage..
De overvågningsliderlige kratluskere skal i så fald "udsultes" økonomisk ... men der er nok for mange "arbejdspladser" i udemokratisk og lovbrydelig kratluskeri til at det sker ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 02:42   #39
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser


Det er vel ikke helt utænkeligt, at de der vil mere overvågning, måske allerede er i fuld gang med at forberede én eller flere "events", der skal legitimere yderlig overvågning?
Eller også gentager de succesen fra i sommers.
Da overvågningsdebatten var på sit højeste , meldte den amerikanske regering pludseligt ud at de frygtede en stor terrorbegivenhed var nært forestående.

De lukkede tæt ved 20 ambassader verden over , og indførte en hel masse andre foranstaltninger jeg ikke kan huske i detaljen. Det hele var dramatisk opsat og uhørt set i historisk sammenhæng.

Flere af deres nære samarbejdspartnere fulgte hurtigt med i teaterforestillingen bl.a. Storbritannien.
Efterretningerne var ganske belejligt bl.a. baseret på telefonaflytninger.

Terrorangreb blev der som bekendt ikke noget af. Men det virkede , fokus blev flyttet og mange fik sikkert en bedre forståelse for nødvendigheden af den ulovlige overvågning.

Når jeg insinuerer der var tale om løgn og opspind , skal det forstås sådan at der givet var et lille flig af sandhed bag. Det er der som regel når man serverer go' en løgn.

Man vil altid i arkiverne kunne finde noget der kan tolkes som en trussel , og sikkert også en masse der mere eller mindre seriøst er det.

Det var et af disse utallige trussels billeder man bevidst talte op til noget det ikke var. Alle involverede lige fra præsident til efterretningsfolk vidste der ikke var nogen reel trussel at frygte.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 03:34   #40
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ud over at forsøge at sikre sig bedst muligt har jeg "hørt" at en del har tænkt sig at gå den direkte modsatte vej...

Nemlig at fylde kratluskernes netværk op med falske informationer...simpelthen oversvømme dem med ting som ikke har noget på sig men som kan se ud som om de har...

Hvis det kunne lykkes at drukne dem med dette...ja så vil det også kunne være med til at sikre den alm borger....desværre også terroristen...men denne er højst tænkeligt allerede i stand til at komme uden om det meste...

Al den information de samler ind...fra helt alm borgere rundt om i verden....ja den kan de jo ikke rigtig sidde og kigge igennem....ihvertfald ikke manuelt...

Man har så sat nogle regler op for hvad de er ude efter bla tricker ord og sætninger op for at fange det der kunne være interessant..

Kunne man fylde nettet med diverse falske informationer...blandt andet en del af disse tricker ord...ja så vil de få meget sværere ved at finde den relevante information som de gerne vil...

Dette vil selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre hvis dette kun sker igennem få personer....men er der mange nok....ja så vil det begynde at ligne noget...

Dette vil man gerne forsøge at gøre til virkelighed...

Spørgsmålet er om som det vil hjælpe i længden....eller om det bare vil yderligt lægge billioner af dollars til et i forvejen vanvittigt beløb som de bruger nu på disse ting...

Men al dette kan nok ikke kun angribes fra en side....som feks ved at sikre sig med kryptografi...eller ved at sprede falske infomationer..

Hvis man angreb det fra alle sider...ja så vil der jo nok være størst chance for succes...eller noget der minder derom...

Jeg tror bare at de fleste mennesker slet ikke drømmer om hvad det er man er oppe imod med det her overvågnings monster...og hvad det kan have af betydning for den alm borger rundt om i verden...

Og med de danske politikkere vi har her i landet....som mest af alt ligner lydige vasaller....der stilletiende acceptere alt og ikke stiller spørgsmålstegn ved noget som helst....ja så kan det blive mere end svært at gøre noget som helst...sådan overordnet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jobkurser - overvågning SÅrdnok! Det er da strengt ! 1 11-07-2012 23:00
Topdanmark-ansatte sigtet for overvågning MTVRV1 Politik og Samfund 7 13-07-2011 22:15
Danskere blæser på overvågning og registre buster Politik og Samfund 13 26-12-2010 15:54
Overvågning af lovgivning zuza Nyt om loven 0 09-06-2007 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension