K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2006, 16:15   #1
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
fleksjob med tilbagevirkende kraft?

Nu er den kære ferie så begyndt, og på grund af sagsbehandler og arbejdsgivers ferie, så vil min sagsbehandler forlænge min periode på ledighedsydelse. Dette fordi min sagsbehandler ikke som lovet kontaktede min arbejdsgiver inden han gik fra til ferie. Så mit spørgsmål går på, kan en ansættelse tilbagedateres? Jeg synes nemlig det er surt at få ledighedsydelse i stedet for løn pga. kommunen ikke overholder deres aftaler.

Ved godt det er lidt af et luxusproblem, men da det er begrænset ansættelse, så bliver det jo en mindre periode, hvor jeg får noget der ligner en løn.

Min ansættelse er heller ikke hel sikker, jeg bliver kun ansat, hvis det er med 2/3 tilskud, ellers kan de lige så godt ansætte én på halv tid, som ingen begrænsninger har, og som kan blive der længere end de 4 timer jeg har hver dag, så det vil jeg da gerne have afklaret. :-/
Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2006, 20:16   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: fleksjob med tilbagevirkende kraft?

Hej Winther ...

Hvor længe har du været i praktik ?
Din praktik kan vare op til tre månder, hvor de bare kan forlænge uden nogen særlig grund.
Men er det udover de tre månder, så skal der en god grund til, og den gode grund burde vel ikke kunne være sagsbehanler og konsulent ferie.

Ja det er et luksusproblem, som vi er andre der også har, men for os er det ikke luksus, det er en udgift at komme på arbejdet, det er uvished længere end nødvendigt, og det er en fornemmelse af at rende rundt med et skilt på ryggen hvor der står spark mig....

Jeg er selv i praktik i 4 timer hver dag, og er lovet fastansættelse den 1 sep, der er intet i vejen for at jeg kan ansættes allerede nu, men jeg har valgt selv at sige ja til den 1 sep, ene og alene fordi nu vil jeg sq have det job.

Men har du ikke selv indvilliget i det, så syntes jeg at du med det samme skulle skrive et brev (som der skal kvitteres for på kommunen) til borgmesteren i din kommune, og fortæl om hvordan din praktik bliver forlænget fordi din sagsbehandler skal have ferie, din sagsbehandler og jobkonsulent har vidst at der var en ansættelse omkring hjørnet og at de ikke har sørget for at lave papir arbejde og hvad der kræves af dem, i god tid, sådan at dine ting var i orden, det kan ikke betegnes som andet end smøl sjusk og ligyldighed over for dit liv...

MVH
Hejdien

P.S
Hvis din sagsbehandler og jobkonsulent er klar over at der kræves 2/3 del for en ansættelse, så skal du klart regne med at blive ansat til det, min chef forlanger det samme, alle ved det, og en ting er helt sikkert finder jeg ud af at jeg ikke kan få 2/3 i refusion, så kommer det ikke til at gå stille af sig, hvorfor spilde dyrbar tid hvor man kunne finde et andet job og blive selvforsørgende på at arbejde for en virksomhed hvor der ikke er nogen fremtid...:|:|
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FT med tilbagevirkende kraft? kbh Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 3 13-09-2012 09:21
Fp med tilbagevirkende kraft Stueplanten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 16-02-2012 00:27
§100 med tilbagevirkende kraft? Road66 Alt det andet 4 26-01-2012 11:59
tilbagevirkende kraft hk12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 07-09-2011 13:42
med tilbagevirkende kraft fortvivletpige At søge førtidspension 1 12-06-2008 19:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension