K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-09-2007, 11:06   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
vi ved jo ikke om der er noget at anke endnu

Hun er til møde på kommunen i netop disse timer (sammen med bisidder fra fagforeningen) og jeg sidder og venter på at hun skal komme tilbage, og er jo lidt spændt på hvad der er blevet sagt til hende ang ledighdesydelse og selvfølgelig lidt mere spændt end normalt da det er mine egen jobkonsulent der er med i den her sag og han ved jeg har blandet mig he he


nå men jeg ved at hun akter at klage til borgmesteren med et brev hvor vi prøver at forklare hende loven og hvad der foregår , men jeg ved ikke om hun sender det før eller efter mødet så derfor har jeg ikke ville sætte det ind


men hun skulle være her ved 14 tiden så skal jeg give lidt opdatering bagefter
  Besvar med citat
Gammel 04-09-2007, 16:47   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
håber for hende... det må være hæsligt at gå igennem...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2007, 18:33   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det gik rigtigt godt og ud over al forventning (eller retter vi havde jo en ide om at de havde tænkt sig at trække hovdet ud af R**** ) og begynde at tænke, jeg kommer senere og giver et kort refaret og Jytte har lovet selv at komme og fortælle om det hele her på siden
  Besvar med citat
Gammel 04-09-2007, 23:59   #14
broens
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-04 2006
Indlæg: 1
Styrke: 0
broens er ny på vejen
Hej Alle
Tusinde tak for den store støtte jeg har fået fra jer alle.

Jeg var jo til møde med Jobcenter Køge og min fagforeningen i dag

Nu komme der endlige en afgørelse på sagen min sagsbehandeler og jobkonsulenten har nu indrømmet atde har taget fejl og gav jeg en undskyldning samtidig blev jeg spurt om jeg ikke ville holde ferie nu men nej for min familie har jo holdt ferie så har jeg jo ingen at holde sammen med.
Det har været en svær tid at komme igemmen men kommunen kunne jo ikke tage min ledighedsydelse fra mig og hvis de gjorde det hvilken § ville de så bruge.

Min fagforeninge sagde at jeg har gjordt en forskel i dag og Køge kommune vil tænke sig om en ex gang før de vil sætte sådan en sags igang igen.

Jeg vil lige bruge et par dage til at kmme mig igen og så komme jeg nok igen med et nyt indlæg.

endnu en gang tak til alle for den store hjælp hvad skulle jeg have gjordt uden jer.
broens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2007, 09:29   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig


ja du har gjort en forskel i går...for alle andre fleksjobbere der altid er bange for at miste deres ledighedsydelse...

Jeg er glad på dine vegne at det er overstået og du har fået din ret og ro I sjælen.



TILLYKKE
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 18:56   #16
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
WOW.... jeg bor i køge kommune..... Nu jeg bange....
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2008, 02:00   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumle_mund jeg bor også i Køge og jeg vil altså lige sige at der er ikke nogen grund til at være mere bange her end så mange andre steder

De gange jeg har haft noget med Køge at gøre så er det mit indtryk at hvis man har en sag og de sjusker og man så kan påvise det, så er de villige til at rette op på det, hvor hvis man kigger på nogen af de andre sager her på siden, så holder kommunerne bare hårdnakket på deres , og indrømmer ikke fejl i sager....

He he og en ting kan vi jo takke Køge kommune for ...

og det er K10... for uden Køge kommune og deres sjusk , så var der ikke noget K10 da det var den kommune der gjorde at vi tænkte nu kan det sgi være nok vi må have en hjemmeside om alle de lov brud og sjusk fra kommunernes side
  Besvar med citat
Gammel 12-03-2008, 11:55   #18
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Cool jytte du er bare sej

vil starte med at sige: Velkomen i klubben!

Dette siger jeg for min mands sag er ganske lig din skønt vi ikke bor i Køge Kommune.

Jeg tror at du og min mand er meget lig hinanden - han er så pokkers stolt nogen gange så det gør ondt MEN jeg elsker ham for det skønt det har en pris

Hm jeg undrer mig lidt over om ikke du skulle have politianmeldt arbejdsgiveren?

Jeg mener at hvis du har erfaret og også bevis for at der foregår uregelmæssigheder ang udbetalinger så må det da være en oplagt politimæssig opgave ikk´?

Nu er jeg jo så klar over at du ikke er der mere men alligevel

Jeg ønsker dig held og lykke fremover
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
God køge læge søges???? jyden74 Alt det andet 2 27-10-2010 09:18
Til alle dem i Køge området !!! (kig her ) Hejdien Dit og Dat 6 02-10-2008 16:25
Fra Køge kommunes debatside Hejdien Alt det andet 2 25-04-2008 11:14
En Sag Fra Køge Kommune Hejdien Skal kommuner ikke overholde loven? 14 09-09-2007 12:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension