K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2014, 09:47   #1721
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er også en god ide Trex!
Jeg holder også op med at dampe på et tidspunkt og går allerede og øver mig i det stille. Jeg fyldte 3 ml på min Aspire i går, og havde 1,5 tilbage i tanken da jeg gik i seng, og dampede ikke i timerne før jeg gik i seng!

I dag stod jeg op kl 6.00 og jeg har ikke dampet endnu, selvom jeg har været oppe i snart 4 timer, og jeg lider ikke afsavn eller kæmper særlig meget for det.
Nu går jeg snart i gang med rengøringen og sætter en maskine tøj over, og når jeg er færdig sætter jeg mig med en kop kaffe, og en tank Monkey butt, og holder en damp pause

Jeg har til gengæld hamstret!!
Jeg har 7 liter nikotinbase på 60 mg - nok til de næste mange års dampning!
Så har jeg 11 iclear 30 tanke (i alle farver!) og 70 brændere.
2 Aspire nautilus tanke og 40 brændere.
En gammel samling af CE4'ere på 20 stk + omkring 40 brændere.
2 iclear 30S tanke med 13 coils
OG så har jeg en gammel samling af Viva nova tanke på omkring 10 stk + 60 brændere.
Og to iclear X.I og 10 brændere
Og så kommer alt det løse + det jeg har på vej med posten (bla 2 mods!)
Så der er ingen tvivl om, at jeg kan dampe fuldstændig upåvirket af lovgivningen de næste mange mange år, og hvad jeg ikke kan få i Danmark, kan jeg bare købe i Kina eller lande udenfor EU, der ikke er underlagt EU's lorte regler.

Jeg har brugt hver en skattekrone jeg fik tilbage, på dampgrej!!

Men, jeg vil gerne stoppe helt. Og jeg stopper bedst når reolerne bugner af herligheder - med andre ord, jeg kan kun stoppe under overflod. Havde jeg ikke haft en dråbe væske eller 2 tanke, så ville jeg ALDRIG kunne stoppe. Så for mig handler det om psykologi
Og så har jeg den der, HVIS jeg nu ikke kan stoppe, så er det godt at have grejet parat. Frygten ligger i IKKE at kunne stoppe, og så kun have smøgerne som alternativ, dén risiko tør jeg slet ikke løbe!!!
Okay, det ville nok ikke blive smøger mit valg faldt på, men nok nærmere vandpibe, som vist nok er endnu mere skadelig end smøger...men som i det mindste smager bare nogenlunde!!

Så jow, et stop ville være fantastisk på rigtig mange niveauer!!! Derfor jeg går og øver mig lidt......samtidig med at jeg køber voldsomt ind, ahahahahah....


Sidst redigeret af Ninja; 14-04-2014 kl. 09:51.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 00:42   #1722
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Men, jeg vil gerne stoppe helt. Og jeg stopper bedst når reolerne bugner af herligheder - med andre ord, jeg kan kun stoppe under overflod. Havde jeg ikke haft en dråbe væske eller 2 tanke, så ville jeg ALDRIG kunne stoppe. Så for mig handler det om psykologi
Og så har jeg den der, HVIS jeg nu ikke kan stoppe, så er det godt at have grejet parat. Frygten ligger i IKKE at kunne stoppe, og så kun have smøgerne som alternativ, dén risiko tør jeg slet ikke løbe!!!
Okay, det ville nok ikke blive smøger mit valg faldt på, men nok nærmere vandpibe, som vist nok er endnu mere skadelig end smøger...men som i det mindste smager bare nogenlunde!!

Så jow, et stop ville være fantastisk på rigtig mange niveauer!!! Derfor jeg går og øver mig lidt......samtidig med at jeg køber voldsomt ind, ahahahahah....
Hvis vi lige ser bort fra vandpiben (den er lidt for besværlig at have i lommen ), er det som talt ud af min mund, jeg hamstrer også løs, vel vidende at jeg vil stoppe inden for en ikke nærmere defineret fremtid...

Det var det samme da jeg gik fra røg til damp, der havde jeg også 6-7 pakker cigaretter liggende, ellers havde jeg aldrig kunnet stoppe...

Hmmm, de pakker ligger der vist endnu, nogen der mangler lidt tør tobak?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 09:09   #1723
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Gem dem da Jh....tænk hvis de stiger til 100kr. pr pakke, så har du for en formue

det er bedre en aktier.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 12:08   #1724
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Hvis vi lige ser bort fra vandpiben (den er lidt for besværlig at have i lommen ), er det som talt ud af min mund, jeg hamstrer også løs, vel vidende at jeg vil stoppe inden for en ikke nærmere defineret fremtid...

Det var det samme da jeg gik fra røg til damp, der havde jeg også 6-7 pakker cigaretter liggende, ellers havde jeg aldrig kunnet stoppe...

Hmmm, de pakker ligger der vist endnu, nogen der mangler lidt tør tobak?
Jeg havde også flere pakker smøger liggende da jeg gik over på damp, men de er efterhånden blevet delt ud til venner og bekendte der liiiige manglede en smøg

Men smøgerne SKULLE ligge der - og jeg havde jo et princip om, at jeg da bare kunne tage mig en smøg hvis jeg fik lyst, for jeg skulle jo ikke holde op med at ryge, bare skærer lidt ned, men lysten kom aldrig......
Men havde smøgerne ikke ligget der, så ville jeg GARANTERET have fokuseret på dét, og kludret i dampningen....eller gået ned og købt smøger
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 20:46   #1725
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Det er rigtigt at det er psykologisk, da jeg stoppede havde jeg 9 smøger tilbage i min pakke, og de er der stadig. For mig er det lige meget om der er 9 eller 3 kartoner bare der er nogen, det er det der giver roen ved mig. Og de sidste 9 smøger bliver gemt og jeg tager dem med i graven når den tid engang kommer

Helene damn! Skulle tro du selv skulle starten en butik, med det lager du hamstre
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 14:29   #1726
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Og nu er den gal igen..

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2263123.ece

Der mangler penge i statskassen.. De er simpelthen så desperate...
*ryster på hovedet*
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 21:18   #1727
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hvad med en Chybrid Hybrid Mechanical Mod Kit (Web )......

http://www.fasttech.com/products/1/1...anical-mod-kit

så har du lidt at nørkle med.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 22:01   #1728
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er desværre to problemer med den @Mand....

Det er en genesis og dem gider jeg ikke mere....da det er så meget nemmere med silica, vat osv...

Den tager kun 18350 batterier...

Men den er rigtig pæn...

Synes egentlig også at jeg har mods nok....medmindre det lige var en DNA30 eller de nye chipsæt fra Kina SX220 eller SX200...der var på tale

Nææ jeg ved hvad mit næste par køb bliver...

EN tank = Expromizer

Sony`s nye VTC5 2600 mAh 30 Amp batterier...

Det er lidt vildt for jeg har aldrig forstået folk der kan dampe på 15 - 20 - 30 watt....uanset ohm størrelse....

Jeg har altid syntes at 8 - 9 watt er mere end rigeligt...

Men her efter jeg har fundet ud af hvordan jeg laver mine microcoils helt perfekt....ja der har jeg selv skruet alvorligt op for mine watt....mine mods kan dog max kun gå til 15 watt....hvorfor jeg kunne være fristet til at købe en DNA30 som meget logisk går til 30 watt eller en af de nye chipsæt fra Kina...hvor den ene går op til 22 watt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2014, 00:40   #1729
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men her efter jeg har fundet ud af hvordan jeg laver mine microcoils helt perfekt....ja der har jeg selv skruet alvorligt op for mine watt....mine mods kan dog max kun gå til 15 watt....hvorfor jeg kunne være fristet til at købe en DNA30 som meget logisk går til 30 watt eller en af de nye chipsæt fra Kina...hvor den ene går op til 22 watt...
Måske en Evercool er noget for dig, den går op til 50-60 Watt, problemet er bare at man ikke kan købe den, man skal selv lave den...

Fordelen er så at man kan lave den præcis som man vil have den...
18350, 18650, 26650, box eller rør mod, frit valg på alle hylder...

Chippen kører PWM, men med en langt højere frekvens end de 37 Hz som vi er vant til, nemlig 300.000 Hz...

Todd's mening om den kan ses her https://www.youtube.com/watch?v=QzuiOdK1alc han er, for at sige det mildt, ret vild med den...

Jeg har prøvet en sådan fætter, og må indrømme at jeg er lige så vild med den som Todd er...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2014, 01:23   #1730
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uha....når jeg lukker mine øjne og drømmer ja så kunne jeg virkelig godt tænke mig at lave et boksmod...

Når jeg så vågner og åbner mine øjne...ja så ved jeg straks at det kommer jeg ikke til...tror virkelig ikke at jeg har tålmodigheden eller evnerne til det...

Men vil man have noget der kan dampe mange watt af ja så kan man få et mod der hedder Gi2 https://bevapehappy.com/shop/preorde...d-innovations/

Det går "vildt" højt op i watt...og man kan bruge en coil på kun 0.18 ohm...hvis man da ellers er til det...det er jeg nu ikke...

Jeg kunne bare godt tænke mig noget der går lidt højere end de 15 watt jeg kan bruge nu...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension