K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2014, 15:13   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TBQ Se meddelelser
Det står i deres indstilling at det er 5 år...
OK Du har citeret dele af indstillingen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2014, 16:01   #12
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
OK Du har citeret dele af indstillingen.
Hvorfor tror du kun det er dele af indstillingen?

I min står der kun at jeg ikke kan tåle forandringer og derfor bliver sendt tilbage på fleks- ordningen, der skal indhentes en ny speciallæge-erklæring (og så håber jeg på at jeg kan få fortræde for forsamlingen igen)... Intet andet.

TBQ: Jeg forstår så udemærket dine frustrationer over din vage indstilling, det er dæleme svært at argumentere for noget man ikke ved hvad handler om

Jeg håber du/vi kan få nogle gode råd til hvordan man kan gøre bedst, så vi kan undgå den træge Ankestyrelse hele tiden.

Hilsen Moi
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2014, 22:36   #13
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Du skal netop bruge deres egen argumenter imod dem. Bla. som jeg skrev tidligere!

Skriv gerne igen hvis du ikke helt ved hvad jeg mener, eller kom med et par foreslag, så kan vi alle hjælpe!

VH Popiae

Tak for hjælpen - det sætter jeg stor pris på.

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
OK Du har citeret dele af indstillingen.

Det er alt hvad der står, og så er det anført i et af afsnittene at det er 5 år, men det regnede jeg ikke med, jeg havde nøde at citere, når der ikke står mere...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Hvorfor tror du kun det er dele af indstillingen?

I min står der kun at jeg ikke kan tåle forandringer og derfor bliver sendt tilbage på fleks- ordningen, der skal indhentes en ny speciallæge-erklæring (og så håber jeg på at jeg kan få fortræde for forsamlingen igen)... Intet andet.

TBQ: Jeg forstår så udemærket dine frustrationer over din vage indstilling, det er dæleme svært at argumentere for noget man ikke ved hvad handler om

Jeg håber du/vi kan få nogle gode råd til hvordan man kan gøre bedst, så vi kan undgå den træge Ankestyrelse hele tiden.

Hilsen Moi

Ja det med Ankestyrelsen tager så lang tid, og så er det ikke en gang sikkert de går til bunds i sagen... Det har jeg desværre oplevet.
Så jeg håber virkelig at kunne tage det i opløbet...
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2014, 11:50   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Nej da helt op til dig, hvad du citerer. Kunne være en misforståelse, da forløbene ligger mellem 1 og 5 år.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2014, 13:20   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg synes, du skal lade en retshjælp med en skarp advokat kigge det igennem.

Der kan stå meget imellem linierne, og de vage formuleringer har ET sigte, - at gøre det lidt uigennemskueligt, så du trækker på skuldrene og giver op.

Husk, de tænker KUN i besparelser!
Selv den sødeste, mest velvillige sagsbehandler er pålagt, om muligt, at forsøge at få dig til at acceptere det, der er nemmest og billigst for kommunen.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension