K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2014, 13:12   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Mener absolut ikke, det er din opgave at kontakte vedkommende, men derimod at returnere det til afsenderen, som så må tage affære. Måske fx. datoer skal tilrettes. Selv at sende et åbent brev/mail videre kan sætte den rette modtager i en dum situation. Der kan jo som skrevet ske fejl alle steder, hvor mennesker er med i billedet. Ærgerligt, men kan nok kun delvis undgåes med endnu mere kontrol. Er bestemt ikke enig i, at man skal udlevere nogens navne her på sitet.
stampe er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 13:26   #12
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Mener absolut ikke, det er din opgave at kontakte vedkommende, men derimod at returnere det til afsenderen, som så må tage affære. Måske fx. datoer skal tilrettes. Selv at sende et åbent brev/mail videre kan sætte den rette modtager i en dum situation. Der kan jo som skrevet ske fejl alle steder, hvor mennesker er med i billedet. Ærgerligt, men kan nok kun delvis undgåes med endnu mere kontrol. Er bestemt ikke enig i, at man skal udlevere nogens navne her på sitet.
ville du ikke selv gerne vide det hvis det var dine ting der blev sendt til andre sender man det til jobcenter så holder de bare det for dem selv som ingen ting var sket
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 13:39   #13
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Jeg vil aldrig føle, det er min opgave, at "udlevere" en fejl til rette modtager. Helt sikkert returnere til afsenderen og lade vedkommende tage affære. Måske man som nævnt i andet indlæg endda fik en tak for ulejligheden. Nok meget få, der er ufejlbarlige eller som nogen siger, hvor der handles, der spildes.
stampe er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 15:07   #14
buick
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2013
Indlæg: 67
Styrke: 11
buick er ny på vejen
Jeg er helt enig den skal tilbage til afsender fejl sker selv de steder hvor det ikke må ske sådan er det når mennesker arbejder.
at begynder at drage borgmester og afsender af mailen virker i mine øjne som unødvendigt jeg er f.eks ret sikker på borgmesteren har langt bedre ting at bruge sin tid på

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Jeg vil aldrig føle, det er min opgave, at "udlevere" en fejl til rette modtager. Helt sikkert returnere til afsenderen og lade vedkommende tage affære. Måske man som nævnt i andet indlæg endda fik en tak for ulejligheden. Nok meget få, der er ufejlbarlige eller som nogen siger, hvor der handles, der spildes.
buick er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 15:38   #15
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
der bliver vi aldrig enige jeg har min mening og du din . ligesom folk der gemmer sig et dæknavn heller ikke er mig
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 16:19   #16
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Jeg fik også en anden borger papirer ved en fejl, jeg ringede til både borgeren og sagsbehandleren, og retunerede papirene til kommunen.

Hvis en anden borger fik mine papirer, ville jeg da sætte stor pris på at få det at vide...

Havde jeg kun retuneret papirene, ville kommunen da aldrig have fortalt den pågældene borger at vedkommendes papirer havde været hos mig...
jh er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 16:26   #17
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Jeg fik også en anden borger papirer ved en fejl, jeg ringede til både borgeren og sagsbehandleren, og retunerede papirene til kommunen.

Hvis en anden borger fik mine papirer, ville jeg da sætte stor pris på at få det at vide...

Havde jeg kun retuneret papirene, ville kommunen da aldrig have fortalt den pågældene borger at vedkommendes papirer havde været hos mig...
det lige mine ord
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 17:46   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Selvfølgelig skal man kontakte den borger som det drejer sig om....

Ja fejl kan ske...men kommunen kan du være 100 % sikker på ikke vil fortælle det til omtalte borger...

Det er kun ret og rimeligt at man får besked hvis der sker disse fejl...

Jeg ville til enhver tid kontakte den borger som jeg ved en fejl havde modtaget papirer om...og håber da at de fleste ville gøre det samme...

Jeg har svært ved at forstå at der kan findes personer som mener det er helt i orden at folk ikke får det at vide hvis deres personlige papirer falder i andres hænder...

Man kan da håbe at folk som mener dette skal skjules og ikke er nødvendigt at de er i mindretal...

Personligt ville jeg selv hver gang jeg oplevede at disse ting sker kontakte datatilsynet https://www.datatilsynet.dk/?id=27

Det kan godt være at der ikke sker det store ved at kontakte dem men det gør at de bliver opmærksom på hvordan kommunerne omgår vores personlige papirer..
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 17:52   #19
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Også med tanke på de indentitetstyverier der florerer, har den omtalte borger krav på at vide at vedkommendes CPR nr. har været på afveje...

Dog ville jeg afholde mig fra at skrive sagsbehandlerens navn offentligt, han/hun har jo ikke gjort det for at genere nogen, og det er jo, trods alt menneskeligt at fejle...
jh er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 18:20   #20
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
jeg vil også håbe at andre vil gøre det hvis de fik mine papirer for det skal frem ikke gemmes væk men ved ikke om cpr nr. står i mailen læste kun overskriften og da kunne at det ikke var mit skrev kun mail adr. ned lage dem i en lukket kuvert til jeg høre fra vedkommen ellers tager jeg dem til jobcenter næste gang jeg kommer i nærheden

Sidst redigeret af Tom xxxxxxxxx; 13-03-2014 kl. 18:29.
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension