K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2012, 16:33   #21
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Man bliver fyret og genansat det er den eneste måde arbejderen kan få dagpenge under ledigheden da han ellers ikke står til rådighed for andet arbejde.

-Er man på kontrakt med vinterpause så får man løn under pausen

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er jo netop det der er problemet med den nye reform....

Hvis man har nedsat tid som skånehensyn....så hjælper det jo ikke rigtigt noget at forhandle højere løn...da det bare indebære at ens tilskud så nedsættes...

Selvfølgelig spare kommunen så nogle penge...men det er ikke noget du rigtig selv vil mærke...medmindre du virkelig kan forhandle en kæmpe løn...

Nu kender jeg ikke så meget til denne type jobs...altså hvor man bliver vinterfyret....

Så jeg ved ikke om det er noget man har i sin kontrakt....at man er fritaget i et vist tidsrum....og så forsætter efter pausen....eller om man faktisk bliver fyret og så genansat....

For hvis man bliver fyret og så ansat igen....ja så vil jeg tro at man kommer ind under de nye regler første gang det sker...

Men hvis man er på fast kontrakt med indbygget pause om vinteren....ja så tror jeg at man forsætter under de gamle regler...

Men det er altså noget rod at lave en reform hvor der ikke er nogen der kan vide hvad der sker...
flexjober er ikke logget ind  
Gammel 25-12-2012, 16:36   #22
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
ja det er jo ikke helt nemt at definerer den nye reform-- men jeg har været vinterfyret mange gange - så fik man et papir på virksomheden lå stille --så fik man sin understøttelse - og så startede man op igen -- men om trådstarter har fået nyansættelse hver gang ved vi ikke -- hvis ikke så må det være efter de gamle regler --
havmanden60 er ikke logget ind  
Gammel 25-12-2012, 20:17   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske jeg ikke har været tydelig nok....

Nu har jeg slettet en masse indlæg....da folk åbenbart ikke forstår at den debat....om hvad hvem skal have og er rimelig.....uddannet eller ikke uddannet....at den skal foregå i kategorien politik og samfund....

Lad mig lige samtidig advare imod at blive personlig når man debattere herinde...

Det er fuldt ud muligt at debattere et emne....dog uden at hive fat i hvad en bestemt person får eller ikke får....

Hvis man ikke forstår dette....så skal man være velkommen til at skrive til mig....og hvis man bare bryder dette og forsætter denne personlige følgen efter....

Ja så kan jeg kun foreslå at man finder sig et andet sted/forum at gøre dette....

Til trådstarter....

Jeg undskylder at jeg er blevet nødt til at lukke din tråd....håber du har fået svar....og ellers må du oprette en ny tråd hvis du har flere spørgsmål....
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vinterfyret tonni Spørgsmål ang fleksjob 6 09-01-2013 15:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension