K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2009, 10:21   #11
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg har lige set min lænd i spejlet og jeg har blå mærker
gad vide om det er normalt

puha godt jeg snart skal ned til lægen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 10:28   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvad angår Dolol...dem fik jeg også engang...og min erfaring med dem er at de trods alt hjælper lidt...

Man skal bare huske at tage dem FØR ens smerter er tiltaget....da de ellers ikke vil gøre nogen forskel...
Tager man dem før smerterne er kommet...ja så kan de godt holde smerterne en del nede...

Af denne grund er de selvsagt ikke gode til akutte smerter...

Man bliver også kun døsig i starten...når man lige er begyndt på dem....det aftager hurtigt...hvis man tager dem fast..

Jeg tænker bare...der må da findes noget smertestillende som man kan tage når man har forhøjet tryk i hjernen...men det må du nok høre lægen om..

Du kan evt også selv prøve at se om ikke du kan finde noget på Medicinhåndbogen på sundhed.dk og så kan man jo evt spørge ens læge om det man finder frem til...

På ovenstående link kan man bla andet se de indlægssedler der findes til medicinen...
Det kan man ikke hvis man bruger den håndbog de har på apoteket.dk...

Det er også værd at bemærke at hvis man kun se på siden om lægemidlet uden at se selve indlægssedlen...så kan man ikke se alle informationer om lægemidlet..

Jeg får feks noget der hedder Temgesic....og der står intet på den første side om at det ikke må tages ved forhøjet tryk i hjernen....men hvis man så ser indlægssedlen...ja så står det der...

Så husk at klik helt ind på indlægssedlen...så man får alle informationerne..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 11:11   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock held og lykke ved læge , jeg håber du får noget du kan bruge mod smerter også for fremtiden , da det jo ville være rart at vide hvad man kan tage og hvad man ikke kan tage hvis der opstår akutte smerter ...

jeg er en af dem med dolol og jeg har ingen bivirkninger ved dem overhovedet jeg syntes normalt ikke at de hjælper ret meget men når jeg glemmer at tage dem ja så finder jeg ud af at hov det gjorde de vist alligevel (glemte dem da jeg gik i seng i går og det straffede sig her til morgen ) jeg er edder forsigt med piller i forvejen syntes jeg at jeg kan blive skæv af alt .. og da jeg er lidt (rund)tosset i forvejen hader jeg piller der påvirker min hjerne og jeg har aldrig mærket noget af det omtalte ved dolol ....

Ikke at det har relevans for dig Peacock når du ikke kan tåle dem , men ville lige skrive det nu der står så meget om at man bliver rundtosset ...

Jeg lider af mange slags migræne og flere af dem kan slås ned med imigran de hjælper godt og hurtigt men dem bliver jeg til gengæld rundtosset af ... så der alt andet skal være prøvet før jeg bruger dem ....

Men ok sådan er vi så forskellige og blive påvirket forskelligt

Mine venner har nu også altid syntes at jeg var god at have med i byen tre øl så køre den he he ...

og af samme grund har jeg ikke drukket siden jeg blev syg , syntes sq at der er problemer nok med at holde rede på mit hovde uden at jeg gør hjernen endnu mere forvirret med ting jeg selv proppe ind og derfor er jeg glad for dolol ...

Skriv igen Peacock når du har været af sted , vil da gerne lige høre om det blå mærke er normalt og krydser fingere for at du hurtigt får noget smerte lindring du har da haft en lang nat
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 11:22   #14
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Åh Peacock,jeg føler med dig. Håber du får noget der hjælper.

Tager selv dgl brufen 800mg + panodil og man skal tage dem, selv om man en dag tænker jeg springer et par timer over. Så bliver man straffet tifoldig og ved mig ender mine smerter med mega migræne.

Så håber du kan få noget der hjælper og alt muligt held med ryggen.

Du får et kæmpe

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 11:40   #15
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Neurosmølf, nu er jeg ikke helt sikker på om jeg har forstået dig ret, men hvis de spændinger du omtaler er lig med muskelspændinger/muskelinfiltrationer/myoser, så kan du have god gavn af et tilskud af magnesium, det virker muskelafslappende, og mange mennesker er i underskud med magnesium.
Og både zoneterapi og akupunktur er rigtig godt mod muskelinfiltrationer.

Web, ja man skal tage dolol inden smerterne starter/bliver for slemme, og så skal man tage den næste så den lapper over den forrige, så virker det bedst.

Og Hejdien, jeg har også prøvet den der med, at jeg ikke synes de virker bedre end bolsjer, men hvis jeg så springer en over, ja, så må jeg jo sande at det ikke bare er "bolsjer" jeg fylder mig med.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 13:37   #16
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
så kom jeg hjem fra lægen, fik ikke nogen stærker piller

fik snakket om de dolol og andre stærke piller
jeg vil ikke kunne mærke, hvis jeg får en større tryk stigning i hjernens hul rum
og sådanne er det ved alle de stærke piller, desværre
så lægen var ikke meget for det, og det er jeg enlig heller ikke selv

fik en henvisning til fys. og fået en tid i morgen tidlig
lægen mente de nok hurtigt skulle få det sadt på plads

de blå mærker sage han ingenting til anden end han kiggede på dem
men det ved de sikker ved fys. syndes at det er mærkeligt når jeg ikke har slået mig

så jeg ser frem til i morgen men det kommer sq sikker også til at gøre avs hehe
men bare det hjælper
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 15:44   #17
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
brufen 400-600 mg som ikke rigtigt lindre
Præparater med acetylsalicylsyre giver øget blødning. Måske derfor du får blå mærker.

Prøv at tjekke på linket ovenfor.

Meget medicin giver også K-vitamin-mangel. K-vitamin har med blodets størkning at gøre.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerte medicin Mcavforfanden Alt det andet 3 26-02-2011 11:45
Hvad er smerte Fodfolket Dit og Dat 11 28-12-2009 14:05
Smerte Klinik Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2009 09:51
Min Smerte Metro Et godt link! 0 18-07-2007 15:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension