K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2017, 21:35   #201
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Hej,
Hvorfor vil du fokusere på at optage mødet på din telefon. Hvis jeg var dig så vil jeg have fokus på rehabiliteringsplanens indhold som sidste gang måske var ikke ret godt for at kunne fremstille dig videre i systemet.
Har du nok med din egenlæge udtagelse vedrørende din aktuelle tilstande og hvordan kan det påvirke hvis du F.eks. Er under Press, eller i kontakt med mange mennesker o.s.v.?
Har du tænkt at snakke direkte med din sagsbehandler og klart fortælle det du ønske for din fremtid ang.arbejdsmarkedet?
Prøve at se til sagsbehandler at du selv og sagsbehandler skal udfylde det plan og ikke kun sagsbehandler.
Hvis jeg var dig så vil jeg være koncentrere overfor selve mødet og overfor det der vil være godt for mig at fremvises på skrift i det rehabiliteringsplan.
Spørger sagsbehandler om mulighederne til vurdering af sagen på klinisk funktion.
Og så efter vurdering igen aftaler en møde som sammen kan gå videre ellers det er rent spildt af tid da alt er prøvet og ikke få dig videre.
Jeg synes det er det du må få fokus til det møde i stedet for at optage på din mobil samtalen. Du mister koncentrationen over for det vigtigste. Dig selv og dine problemer.
Siger til sagsbehandler at alt skal foregå på skrift som sådan begge parterne kan og vil huske de aftaler.
Husk rehabiliteringsplanen skal udfyldes af dig samt med sagsbehandler.
Held og lykke.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 21:40   #202
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Nu spørger jeg lige meget dum alle telefon er da Android på nær ipone
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 21:43   #203
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Der findes også gamle Nokia smartsphones som kører med Windows, men de smartphones man køber i dag er alle Android, altså dem som ikke er iPhones.
Men hvis du har en Play Butik så er det en Android.

Hvilket mærke er det?
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 21:52   #204
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Så har jeg dunmet mig meget nørd undskyld
Har en noika Windows

Undskyld dit arbejde og tid undskyld men er telefon dum
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 21:56   #205
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Der er også en app store i Windows, se om ikke der er en optager i denne app store.
Desværre er der ikke særligt mange apps til disse telefoner
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 22:05   #206
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Tak det prøver jeg tak

Hej eln svare dig når jeg beder kan skrive havde lavet lang svar men den slettede telefon inden jeg sendte
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2017, 08:11   #207
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Eln Se meddelelser
Hej,
Hvorfor vil du fokusere på at optage mødet på din telefon. Hvis jeg var dig så vil jeg have fokus på rehabiliteringsplanens indhold som sidste gang måske var ikke ret godt for at kunne fremstille dig videre i systemet.
Har du nok med din egenlæge udtagelse vedrørende din aktuelle tilstande og hvordan kan det påvirke hvis du F.eks. Er under Press, eller i kontakt med mange mennesker o.s.v.?
Har du tænkt at snakke direkte med din sagsbehandler og klart fortælle det du ønske for din fremtid ang.arbejdsmarkedet?
Prøve at se til sagsbehandler at du selv og sagsbehandler skal udfylde det plan og ikke kun sagsbehandler.
Hvis jeg var dig så vil jeg være koncentrere overfor selve mødet og overfor det der vil være godt for mig at fremvises på skrift i det rehabiliteringsplan.
Spørger sagsbehandler om mulighederne til vurdering af sagen på klinisk funktion.
Og så efter vurdering igen aftaler en møde som sammen kan gå videre ellers det er rent spildt af tid da alt er prøvet og ikke få dig videre.
Jeg synes det er det du må få fokus til det møde i stedet for at optage på din mobil samtalen. Du mister koncentrationen over for det vigtigste. Dig selv og dine problemer.
Siger til sagsbehandler at alt skal foregå på skrift som sådan begge parterne kan og vil huske de aftaler.
Husk rehabiliteringsplanen skal udfyldes af dig samt med sagsbehandler.
Held og lykke.
hej Eln tak for svar prøver og svare så godt som muligt

jeg ville optage den opringning jeg fik fra læge da læge siger et til mig og gør andet det var ikke møde til reahb
det skal jeg ikke til
har fået plan og der står intet i planen med hvad der skal ske kun hvad der har sket


når jeg er til møde på kommunen han jeg ikke holde fokus beklage er hylet så meget ud ad det har prøvet meget men kan ikke


har snakket flere gange med sagsbehandler om det vi kommer ikke videre

har opgivet føler mig ikke forstået

og det med det indsatdel fra rehab skal udfyldes af mig og sagsbehandler hmm det er kommunen ikke enig

tak for dit svar og hjælp
gik lige ned på det med lægen så først nu jeg på vej oven på derfor første svar nu beklager

tak og i lige måde
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2018, 21:20   #208
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Hej ved godt spørgsmål ikke passer med overskrift men håber det er ok

Er der nogle her der har klaget over praktiserede læge

Hvad skete der hvad fik du ud af det

Sidder på finger af mig selv for ikke at gøre noget eller traver rundt om mig selv for ikke at gøre noget

Må heller træke vejret normal inden jeg gør noget vil bare høre andres erfaring

Så jeg kan se om det er mig der er sart

Men på den anden side hvor meget skælde ud og trædes på skal må finde sig i
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2023, 18:37   #209
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
Nå ikke så meget med tråden, ja jeg bruger stadig siden her, tiden løber, jeg er stadig ikke ovenpå, hjælper lidt andre folk, med hvad de skal gøre fra dag et, de er sygemeldt og er i kontakt nmed job centret, så lidt overskud vil nogle mener jeg har fået, mener jeg nu ikke,
Men jeg samler ting sammen med fejl fra systemet side, og jeg har hjælp nu fra en der har sin gang på det kommunale plan, så der holder jeg ind til jeg får grønt lys, meget lav profil.
Jævnligt falder jeg over noget jeg tænker det, det skal deles her. Men døgnet har kun 24 timer. Og flyver til møder og kontrol og møder igen flere gange i ugen.

I skal bare vide i ikke er glemt her inde, jeg tænker dagligt på siden her, og er så taknemmeligt over den findes, det er guld korn der er her, samt min net adgang er meget usikker, så mange gange når jeg vil tjekke noget her, gør jeg det hurtigt uden log in
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension