K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2008, 03:27   #11
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Det er da en underlig fagforening du har dig der..
Der er åbenbart forskel på de forskellige fagforeninger, om hvad de gør for deres medlemmer.

Jeg har selv 3F, og har haft megen glæde af dem, de har flere gange SELV tilbudt at tage med mig til møder på kommunen som bisidder. (Jeg er ikke særlig gammel, og syntes jeg har kunne mærke på nogle af sagsbehandlerne at de syntes de kan behandle mig som det passer dem, pga min alder)

Jeg skal aldrig bede om noget, de gør tingene uden at jeg skal spørge, og de ringer ofte og spørger om jeg har brug for enden det ene eller det andet.
Engang blev jeg terroiseret så groft af en sagsbehandler, så min fagforening slog i bordet og skaffede mig en ny.

Helt ærligt, når man er syg, så magter man bare ikke flere problemer end dem man har i forvejen, og så er det bare rart med nogle som kan hjælpe en med alle de ting der vedrøre kommune osv, så jeg syntes du skal skifte fagforening, hvis de ikke engang kan hjælpe dig med at være bisidder til en møde.

Juleklem herfra.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2008, 12:25   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kan ikke skifte fagforening i denne situation, er jeg næsten overbevidst om.
VH popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2008, 12:52   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det må komme an på en prøve ,man må ringe og spørge, jeg ringede til den faglige midt i min sag mod en arbejdsplads , det var ikke noget problem det kunne jeg godt dog kunne jeg ikke få juridisk hjælp før efter tre måneder , men det er rigtig nok at man ikke kan få dem til at tage den aktuelle sag som er i gang ved skift , men selve skiftet kan man godt ...
  Besvar med citat
Gammel 21-12-2008, 17:47   #14
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Kommer an på hvilken fagforening du skifter over i, hvis de er ligeså latterlige som den hun er i nu, så vil de nok stille sig på bagben, men kender andre fagforeninger der er meget villige til at hjælpe, hvis de kan se at det her er en sag der kan gøres noget ved.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 12:00   #15
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Er også medlem af 3F og har fået og får stadig god hjælp....er tilknyttet en sagsbehandler i 3F som hjalp med klage til beskæftigelsesnævnet og yderlig en klage mere angående behandling af mig sag.

De tilbød også af sig selv, at være med til møder hos kommunen....og skal med igen når min afprøvning sidst i næste månede er færdig.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rådgivning i fagforeningen - er det så dyrt ? Max123 Alt det andet 2 05-01-2013 23:05
Er fagforeningen stadig med efter flere år? V_Brask Dit og Dat 2 10-09-2010 21:47
skal fagforeningen tage en tilbage nikkoshadow Alt det andet 7 11-07-2010 21:39
Fagforeningen med på banen L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-11-2009 01:10
Min tillid til fagforeningen reduceret efter denne oplevelse !! ! andi1975 Dit og Dat 0 20-04-2007 09:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension