K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2007, 15:52   #61
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Aktivering og flexjob

Tja se sådan på det Elsebeth at jo mere du råber op og laver røre om det her, jo større chance er der for at andre ikke rammes så hårdt ,og så har det jo været til god nytte at være en rejekælling ikk

Og det kan nu være ganske fornøjeligt både at være og kende en rejekælling
  Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 16:10   #62
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Aktivering og flexjob

Citat:
Elsebeth skrev:
Hej..
Jeg har nu talt med FOA. men de vil vente og se hvad jobkon-sulenten sender mig ud i, før de vil vurdere, om der er noget forkert. Desuden mente hun også at det da var et udemærket initiativ fra kommunens side... *Grrrr*... Desværre har jeg mistet noget af min ellers gode mundtlige formuleringsevne ved ulykken.
Nå men... Jeg har skrevet et to siders brev til LAFS og bedt om deres mening om min sag. Det er jeg så en smule spændt på..
MVH Elsebeth
Jeg syntes også at det er vigtigt at se hvad jobkonsulenten sender dig ud i det kan jo være at det er et kursusforløb du kan bruge til noget

Men på den anden side syntes jeg at det er helt rigtigt at du råber op og tilbage viser deres love med andre love, på den måde kan det være at de finder ud af at man ikke bare kan sende folk ud i hvad som helst men at det skal være noget der gør det nemmer at finde job...

Den største og mest åndsvage brøler din jobkonsulent har præsteret er da vist at sige til dig at der ikke er nogen job...

Hvis der ikke er job til de mennesker der er fleksvisiteret så skulle man måske overveje hvad den flekslov er værd...
  Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 17:43   #63
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Aktivering og flexjob

håber du har sendt den mail eller besked om at der ikke er nogle der vil ha os ...som din jobkonsulent sagde...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 10:09   #64
Elsebeth
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2006
Indlæg: 46
Styrke: 18
Elsebeth er ny på vejen
Hejsa...
jamen jeg KOM i denne aktivering og det var rigtig rigtig fint.. Jeg fik det ud af det at jeg kom i fleksjob i min mands virksomhed, noget jobkonsulenten ellers havde sagt jeg ikke kunne, selvom det står i loven at det er muligt. Han mente det blev for indviklet og det var i øvrigt ikke noget de brugte.
Det endte med en aktivering hos TUC-Job som faktisk fik de mange af os i arbejde, og dem der havde for store skavanker til dette blev hjulpet videre på anden måde. Tucjob talte virkelig vores sag og var chokerede over de forskellige historier de hørte.
Ned hensyn til et svar fra LAFS fik jeg intet ud af at spørge dem om noget som helst.
Nu sidder jeg her i MIT job, hvor der er brug for mig, og hvor jeg selv bestemmer tempoet og hvor jeg kan flekse, hvis jeg har smerter. Jeg klarer jobbet fint, fordi det er så frit, jeg tilrettelægger selv alt og kan gøre det i mit tempo og med hensyntagen til min dårlige arm... Det er grande...;-).
Knus til jer alle for den støtte, jeg fik da jeg havde så meget brug for det...
Mvh Elsebeth
Elsebeth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 16:44   #65
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Hej Elsebeth,

Det er dejligt at høre, at der kommet noget rigtigt konstuktivt og brugbart ud af både dit ophold her på siden og af din aktivering.

Jeg kiggede lige på TUCjobs hjemmeside og er du gal, de har mange medarbejdere !

Godt at der trods alt findes gode aktører derude.

Mange gange held og lykke fremover.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
aktivering mens man er midt i søge flexjob? pruttenQ34 Spørgsmål ang fleksjob 8 24-10-2011 14:42
Aktivering Tullee Alt det andet 23 18-11-2010 11:39
Aktivering Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 08-08-2010 19:41
Aktivering efter Flexjob last47 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-03-2010 14:25
§17 og aktivering? Bambi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 25-11-2009 16:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension