K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2012, 09:45   #1
mortil3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 14
Styrke: 13
mortil3 er ny på vejen
Hvem afgør hvad ?

Jeg snakkede lige med min SB her den anden dag og hun ville gerne vide hvordan det går siden jeg er stoppet i arbejds prøvning. Hun er ved at gøre klar til at søge flex til mig.

Jeg har faktisk fået et liv igen Jeg kan igen hjælpe med det huslige i et vis omfang, hjælpe med lektier, være kæreste med min mand igen Jo det går stille og roligt

Så udbryder hun højt ... Jamen du får ikke en pension !!!

Fik fremstammet et stille ok... og så var det afgjort.
Jeg har haft det rigtig svært med denne SB, det var lige før hun ville tage mine børn væk for at gi mig overskud til at kunne arbejde !

Nå men mit egentlige spørgsmål er.... hvem er det egentlig der bestemmer om jeg skal indstilles til flex eller pension ? (ikke fordi jeg regner med at jeg kan få pension)

mvh
mortil3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 09:51   #2
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Det gør din sagsbehandler ud fra din arbejdsevne og de papir hun har modtaget fra de forskellige instanser.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 10:55   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja det er din sagsbehandler som kan indstille via en §18
som jeg håber sker for mig i dag.

men det er svært og vurdere, når man ikke kender konklusionen på din arbejdsprøvning og hvad lægerne har skrevet omkring din funktionsevne

men hvis du selv vurdere der ikke er nok til pension, så er det nok ikke så underligt din sagsbehandler ikke vil indstille.

alene for at få fleks skal din funktionsevne være varig og nedsat med 50 procent.

men det er et nævn i kommunen som bestemmer i den sidste ende
din sagsbehandler kan kun indstille til pension
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem afgør ens arbejdsevne? LM Fyn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 27-11-2012 22:09
Hvem afgør hvornår man skal arbejdsprøves energizer Spørgsmål ang fleksjob 6 05-08-2010 18:34
Hvem afgør revurdering af pensionssag. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 17-03-2010 11:07
resurse profil hvem hved hvem der gør hvad? c.l.e.o. Alt det andet 0 04-12-2009 09:38
hvem har hvad Fodfolket Dit og Dat 9 21-11-2009 00:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension