K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2017, 15:01   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg kan ikke komme til at svare i privat veksling

Uanset, hvordan jeg sender pb, går det til syneladende ikke igennem. Jeg har prøvet at starte ved at sende til vedkomendes navn - men ak. Hvad gør man.
Hilsen, Miss Kogende.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2017, 16:01   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan være meget forskelligt...

Det kan være at navnet er stavet forkert...det kan være at brugeren har slået privatbeskeder fra....det kan være at brugeren bare ikke ønsker at svare..

For at se at tingene virker....så tryk på mit navn...og tryk så på send en privatbesked til webmaster....

Så kan du se om det virker....altså når jeg svare dig på den privatbesked...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2017, 18:10   #3
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Man skal kunne svare på e besked - navnlig,når afsenderen spørger om noget.....Det går ikke igennem i den der forular, hvor man kan se hele kommunikationen. Hvis jeg så prøver at lave ny post på brugerens navn sker der heller intet. Der er da noget galt.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2017, 18:25   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
E besked og formular....jeg er bange for at jeg ikke rigtig kan gennemskue hvad du skriver om...

Jeg gik ud fra at det var om privatbeskeder.

Har du forsøgt at skrive til mig som jeg forslog...så jeg kan svare dig og du kan se at systemet fungere..

Jeg kan berolige med at privatbesked systemet virker herinde...jeg har skrevet med flere og de har svaret mig...så systemet virker...

Det er dog svært at se herfra hvad der lige går galt når du forsøger..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension