K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2012, 18:28   #61
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sunddk Se meddelelser
Hej alle ville lige høre hvornår kommer bivirkninger ca når mann starter eller senere. Jeg er er lige startet på venlafaxin
Hm, ved mig kom de med det samme, men nu er jeg så også ekstremt følsom over for medicin, så skal ikke kunne sige hvordan andre har det
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2012, 20:27   #62
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
I starten havde jeg voldsomme "sved anfald" om natten, så jeg måtte skifte sengetøj og mere ofte en ellers vaske dyne og hovedpude. Med tiden ebbede dette ud, men glemmer jeg at tage medicinen, så kommer der sved anfald igen.

Ellers mærker jeg ikke andet end jeg er lidt overophedet specielt i starten af sengetid, men jeg er også "født med en radiator i maven" som min datter nyligt har sagt, dog kunne jeg godt mærke forskel mht. medicinen. Jeg er meget gald for effexor og tager 300 mg. dagligt.

Dog er det jo meget indviduelt hvordan vi reagere, selvom jeg vidst nok på denne tråd også har læst om folk, der har svedt om natten med venlafaxine.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2012, 20:38   #63
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Smile Den indre varme

EntenEller!
Jeg koger flere gange dagligt, og det bare pga 100 mg Sertralin Hexal. Ikke megen nattesved.
Vil lige bemærke, at overgangsalderen forlængst er passé.
Så deeet...................
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 20:35   #64
sunddk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2012
Lokation: århus
Indlæg: 2
Styrke: 0
sunddk er ny på vejen
Tak skal i have jeg har fået av jeg er træt og sådan lidt ved siden af mig selv ligesom det hele er lige meget jeg får venlafaxin 75 mg. knuz lene

Sidst redigeret af sunddk; 25-02-2012 kl. 20:44.
sunddk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2015, 15:57   #65
Susanne47
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
Susanne47 er ny på vejen
Præcis det samme jeg oplever efter kun 3 uger

Er der nogen her, der har erfaring med Venlafaxin?

Jeg har taget det mod angst en 8 måneders tid, tror jeg, og kan snart ikke holde bivirkningerne ud mere

Jeg har fuldstændig sindssyge drømme om natten. Af den slags, som ingen ende vil tage. Som stadig sidder i kroppen, lang tid efter man er vågen. Nogle gange hele dagen, eller flere dage efter
Min sidste drøm handlede om en seriemorder, der havde valgt mig som sit seneste offer

Udover dårlig søvn, og at jeg vågner midt om natten, hvor selv sengetøjet er fuldstændig gennemblødt af sved, er det værste at jeg oftere og oftere oplever at drøm og virkelighed begynder at smelte sammen. Om dagen kan jeg pludselig befinde mig i drømmen, og være i tvivl om, hvad der er virkelighed.
Jeg hører nogle gange lyde, der ikke er der

Det er ikke så meget mareridtet i sig selv, der er problemet om dagen, men det, at jeg ikke kan finde ud af, hvad der er virkelighed. Nogle gange tror jeg, jeg er ved at miste forstanden. Det er meget, meget ubehageligt

Er der andre, der har prøvet dette?

I samråd med psykiater skar jeg i december medicin ned fra 225mg til 150 mg. Jeg havde voldsomme bivirkninger i en lille uges tid med bla kvalme og abnorm træthed. Derefter havde jeg 'fri' i en lille uges tid. Og så startede hele molevitten igen[/QUOTE]

Jeg er meget interesseret i at høre hvordan det gik efterfølgende, da jeg selv oplever præcis det du beskriver og jeg har kun været på veneflaxin i 3 uger
Susanne47 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension