K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2010, 13:48   #41
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Det lyder godt, der i det mindste er nævnt ftp. Du har godt nok alle odds imod dig. Har en søster med colitis, hun har også diarré "anfald" i flere måneder ad gangen.

Men medicin allergi - så står det da skidt til ang. bedring. Stakkels dig. Håber virkelig, de kan se det i en helhed. Det lyder som en ond cirkel. Held og lykke!

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 00:46   #42
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
lille update
fået ny sagsbehandler igen igen pga kommunen følger regeringen og har nu oprettet en gruppe sagsbehandlere kun for de 25-30 årige....
nå men jeg frygtede det værste, men hun var så sød og kunne godt se at mine sygdomme er ret invaliderende, så hun vil gerne lave en pensionsag med mig, hun vil nu indhente alt fra alle de læger jeg har haft så hun bedre kan danne sig et overblik over hvad jeg har og evt om der mangler en udtalelse , bagefter skal vi lave en resourceprofil (hun sagde vi skal gå meget i detaljer så vi kan sikre os at den kan gå igennem nemt) så jeg er godt nok tilbage til vente potition men i det mindste ser det da ud til at gå fremad, hun mener dog lige pt at jeg ikke skal igennem en arbejdsprøvning, men nu får vi at se.
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:44   #43
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Azoril Se meddelelser
lille update
fået ny sagsbehandler igen igen pga kommunen følger regeringen og har nu oprettet en gruppe sagsbehandlere kun for de 25-30 årige....
nå men jeg frygtede det værste, men hun var så sød og kunne godt se at mine sygdomme er ret invaliderende, så hun vil gerne lave en pensionsag med mig, hun vil nu indhente alt fra alle de læger jeg har haft så hun bedre kan danne sig et overblik over hvad jeg har og evt om der mangler en udtalelse , bagefter skal vi lave en resourceprofil (hun sagde vi skal gå meget i detaljer så vi kan sikre os at den kan gå igennem nemt) så jeg er godt nok tilbage til vente potition men i det mindste ser det da ud til at gå fremad, hun mener dog lige pt at jeg ikke skal igennem en arbejdsprøvning, men nu får vi at se.
Lyder som om det vil gå den rigtige vej. Det er er vist en rigtig fin sagsbehandler, du har her.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2010, 23:19   #44
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
ja så er der da lidt nyt
var på hospitalet hvor jeg har fået ny læge og fik så den besked at jeg er opgivet af
lægerne og de kan kun tilbyde mig den smule medicin som jeg kan tåle (som ikke hjælper
synderligt)
og at jeg nu skal vænne mig til den tanke.
de har derfor så valgt kun at føre kontrol med mig hver 2 måned nu og ja hvis der bliver
problemer skulle jeg så bare kontakte dem.
dette her vil så forhåbentlig hjælpe gevaldigt på min ftp søgning når sagsbehandleren
engang går i gang.
venter stadig på at høre fra hende, men tror nu at hun sendte sagen til lægekonsulenten
først før hun ville indhente oplysninger på ny..
er bare træt af at vente efterhånden.
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2011, 23:02   #45
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
lang tid siden jeg har skrevet herinde men lidt nyt er der da

var til møde med lægekonsulenten og min sagsbehandler i august måned.
lægekonsulenten sagde at det bestemt var pension jeg sku have.

og idag fik jeg brev fra sagsbehandler med en kopi af lægekonsulentens udtalelse
og den udtalelse ku ik være skrevet bedre så nu mangler jeg bare den pokkers ressourse
profil.....
min sagsbehandler har snart været 8 måneder om at skrive den
vi snakkede om den tilbage i februar...
og i august sagde hun at hun kunne ik færdiggørre den uden lægekonsulentens udtalelse,
den har hun så haft siden 27/9-11... og jeg har som sagt først modtaget min kopi af
den nu... så gad vide hvor lang tid hun vil trække den ud med at skrive den færdig...
hader at vente og vente men hvorn kan jeg sætte skub i tingene nu?
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2011, 07:53   #46
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Azoril Se meddelelser
den har hun så haft siden 27/9-11... og jeg har som sagt først modtaget min kopi af
den nu... så gad vide hvor lang tid hun vil trække den ud med at skrive den færdig...
hader at vente og vente men hvorn kan jeg sætte skub i tingene nu?
Hvis du har modtaget den nu, så har hun vel skrevet den færdig.

Når du har modtaget den skal du skrive dine kommentarer, hvorpå sb skal have den retur for at forholde sig til dine kommentarer, og når du så er helt tilfreds med den skal du underskrive den.

Og først da kan der søges pension.

Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2011, 13:42   #47
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
det er lægekonsulentens udtalelse hun har haft siden 27/9 og hun har ik villet lave rp færdig fordi hun manglede den..
men har nu fået oplyst at hun følger med over i det nye team som kun beskæftiger sig med rp'er, så på mandag får jeg en tid hos hende hvor vi ska snakke om den rp. håber hun så laver den færdig derefter :/
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2012, 01:15   #48
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
så er der endelig noget nyt at sige til min sag

kommunen udliciterede min ressourceprofil så den ku blive skrevet færdig. før påske skrev jeg den under og den er nu sendt afsted til pensionsteamet. min sagsbehandler har indstillet den positivt så nu ska jeg bare vente på brevet med at de har modtaget den også afgørelsen yay hihi

den dårlige nyhed er at jeg og min kæreste igennem 9½ år nu er gået fra hinanden for en 1½ måneds tid siden... han ku åbenbart ik holde til at jeg ik kan arbejde...
meeen det går jo nok har allerede en jeg ik kan undvære at snakke med hverdag hihi, det nedern er bare at han bor i england hihi
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny på siden :) mojanne Din historie 7 26-01-2012 09:58
ny på siden ann72 Spørgsmål ang fleksjob 2 17-05-2010 19:31
Ny på siden lola44 Hjælp til Forum Brug 3 09-12-2009 16:10
Ny på siden... Angelsbaby Din historie 1 25-05-2009 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension