K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2013, 17:17   #1
Vestergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: vestjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Vestergaard er ny på vejen
Smile Hvor lang tid går der ca?

Blev indstillet/visiteret til flexjob af rehabiliteringsteamet i torsdags.. Hvor lang tid går der så nu inden jeg høre noget fra kommunen og kan jeg overhovedet selv gøre noget med at søge endnu?
Vestergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 17:21   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Svært at sige for det kommer an på hvor travlt der er i det nævn der sidder og skal afgøre det...men den indstilling skal op på kommunen og så skal de træffe en afgørelse...

Når den er nået så langt...ja så kan du ikke rigtig gøre mere med hensyn til indstillingen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 19:50   #3
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vestergaard Se meddelelser
Blev indstillet/visiteret til flexjob af rehabiliteringsteamet i torsdags.. Hvor lang tid går der så nu inden jeg høre noget fra kommunen og kan jeg overhovedet selv gøre noget med at søge endnu?
Står der ikke i brevet, hvad det videre forløb er ?
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 21:13   #4
Vestergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: vestjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Vestergaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Står der ikke i brevet, hvad det videre forløb er ?
Jeg har ikke fået et brev endnu - kun den indstilling jeg fik af teamet og der står ikke andet end skånehensyn, timer og ideer til Jobs
Vestergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 21:29   #5
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vestergaard Se meddelelser
Jeg har ikke fået et brev endnu - kun den indstilling jeg fik af teamet og der står ikke andet end skånehensyn, timer og ideer til Jobs
Så er det jo om at ringe til jobcenteret og spørge, og så ellers begynde at lede efter et job som opfylder de skånehensyn der er.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 22:57   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kan rehabiliteringsteamet kun indstille til ting....de kan ikke give det....

Det skal kommunen....og indstillingen skal først igennem kommunen før man kan kalde sig fleksjobber....derfor vil det nok lige være smart at se om kommunen følger teamets indstilling...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 23:03   #7
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu kan rehabiliteringsteamet kun indstille til ting....de kan ikke give det....

Det skal kommunen....og indstillingen skal først igennem kommunen før man kan kalde sig fleksjobber....derfor vil det nok lige være smart at se om kommunen følger teamets indstilling...
Men trådstarter skriver jo netop "visiteret" så vi må gå ud fra at det er der sagen står.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 23:07   #8
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Men trådstarter skriver jo netop "visiteret" så vi må gå ud fra at det er der sagen står.
---
Trådstarter skriver : Blev indstillet/visiteret til flexjob af rehabiliteringsteamet i torsdags.
---

Som jeg læse dette, har sagen ikke været oppe på mødet hos kommunen og er blevet godkendt/afvist.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2013, 08:02   #9
Vestergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: vestjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Vestergaard er ny på vejen
Ja jeg fik en indstilling i hånden hvor der stod " borgeren visiteres til flexjob"
Også sagde de nu skulle jeg afvente svar fra kommunen..
Vestergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2013, 09:37   #10
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Og det er det eneste du kan nu - afvente svar fra kommunen

Men du kan selvfølgelig spørge sb hvornår det bliver afgjort - den kommune jeg bor i, har de møder med faste intervaller og så kan du sikkert få oplyst hvornår din sag kommer på.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid går der? viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 18-05-2012 13:12
Hvor lang tid går der mon?? Udeiskoven Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 21-12-2011 09:31
Hvor lang tid går der? Sunnydob Alt det andet 23 09-01-2011 10:16
hvor lang tid før i fik FP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 35 09-08-2010 11:28
Hvor lang tid tog det? Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 10-03-2010 19:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension