K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2018, 18:11   #1
Stina1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2017
Indlæg: 63
Styrke: 7
Stina1 er ny på vejen
praktik uden formål

Jeg er ny her og er i et forløb hos en privat aktør som skulle arbejde for praktik med henblik på fleksjob

Jeg har ventet længe på at min mentor skal finde en praktikplads til mig og når hun nu endelig kommer med et tilbud, er det en stor skuffelse.


Vi har snakket sammen om at det skulle være på en cafe, men de vil nu sende mig på et plejecenter med meget gamle og dårlige mennesker.

Min opgave her vil være at underholde de gamle og kan evt. blive nogle andre simple opgaver senere.

Alderdomshjemmet ligger desuden næsten 1 times transport hver vej fra hvor jeg bor

De mener at dettte kan tilgodese mine skånebehov som er ryg,skulder og ben smerter specielt ved fysisk arbejde.

Jeg har ingen svær diagnose med min ryg men har haft smerter i flere år

Jeg har også et skrøbligt psyke med flere tidligere depressioner og kan ikke klare meget stress og at føle mig presset.

Nu er jeg bange for at jeg igen får det dårligt og bliver deprimeret.


Jeg har i de 2 år jeg jar været på kontanthjælp haft 3 dårlige praktikker samt andre forløb som alle har gjort mit helbred værre,

ikke haft positiv effekt eller hjulpet mig videre.


Formålet er jo at se hvor meget jeg kan arbejde og her er der jo svært at måle de fysiske gener jeg har.

Jeg kan derfor ikke se hvad jeg skal bruge denne praktik til, så det føles som spild af tid


Jeg har svært ved at se mening med at praktisere her og hvordan det vil kunne hjælpe mig at komme nærmere et fleksjob

Derfor er jeg bange for at de I virkeligheden ikke er interesserede i at jeg får et fleksjob


Jeg er så ked af det, da jeg troede på at de ville hjælpe mig og ikke kun tilfredsstille kommunen.

Jeg er desperat og det føles som de er ude på at knuse mig helt


Kan de tvinge mig til at deltage i denne praktik ?

Svar og kommentarer ønskes.
Stina1 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension