K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2011, 06:58   #281
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af alanabith Se meddelelser
Hejsa PiaCP

fik lige skimtet din historie og læst de sidste ting i din sag, og vil da sige
sikke da en grotesk behandling, kan godt forstå du er gal og forvirret.
du får ihvertfald os lige en masse fra mig
Mange Tak alanabith
Fordi du begav ud på den lange vej i min lange historie
og for din forståelse, mange tak -
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 07:10   #282
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
De sidste 100m

Nå, men tid til en update - nu vi atter har vores elskede k10 tilbage
den har bestemt været savnet

Jeg gik ham terapeuten på klingen og det fik jeg så dette ud af:

Kommunen har ansat ham, fordi sagen SKAL afsluttes NU, da der er politisk pres på den. (Alle de mails jeg sendte til "byrødder" og landspolitikkerer for 1 par mdr siden)!

Kommunen kan godt se de har sovet i timen, så nu skal denne sidste distance så kortlægge det et pensionsteam behøver.

Altså skal jeg 8 uger i prøvning og det gør jeg så, nu vil jeg nemlig rigitg gerne have lov til at få ro i mit liv.....

Han arbejder kun ud fra 1 devise og den er pension og jeg får hans rapport før kommunen får den, så jeg kan ændre osv.... den virksomhedskonsulent der er med på sagen er fra kommunen, men fra den sociale afdeling, så det er ikke "bare" en jobkonsulent.

Terapeuten kender ligeledes "min" arbejdsmediciner godt, så han vil bede ham om en sidste udtalelse, når alt er overstået og fortælle ham hvad der skal stå, da hans sidste (selvom jeg troede den var go) har en del mangler og fakta er grunden til jeg ikke er bare er på ftp idag!

Så venner - jeg har nu siden sidst i maj skrevet dagbog - brugt smerteskema (selvkomponeret der passer til mine smerter) - dette er jo også..som så meget andet-kun jeres fortjeneste så håber virkelig den kan bruges og vil give noget.

fra en forhåbentlig meget meget snart ftp
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 07:19   #283
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det lyder da som om, at der er ved at ske noget fornuftigt i din sag.

Håber det holder stik.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 07:27   #284
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det lyder da som om, at der er ved at ske noget fornuftigt i din sag.

Håber det holder stik.
Tak Vovse ja, håber jeg søren jensme også!

Kunne være så vidunderligt, endelig bare at kunne forsøge at være en dejlig quinde igen...en kone der forsøger at være kone ...uha er næsten for godt til at være sandt ikk?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 08:24   #285
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Billigere

Jeg har siddet og læst en del af tråden
Kan i forklare mig hvad der er billigst, at give folk et tilskud når de sidder i deres firma og arbejder efter evne eller at betale et hav af sagsbehandlere lægekonsulenter pædagoger der kæmper for at man ingenting skal have og udover det giver de trods alt i perioder lidt ledighedsydelse, kontanthjælp olign
Nu er jeg ikke økonom men den første løsning syntes jeg må være det billigste for de offentlige kasser
Er jeg dum eller naiv?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 08:46   #286
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Jeg har siddet og læst en del af tråden
Kan i forklare mig hvad der er billigst, at give folk et tilskud når de sidder i deres firma og arbejder efter evne eller at betale et hav af sagsbehandlere lægekonsulenter pædagoger der kæmper for at man ingenting skal have og udover det giver de trods alt i perioder lidt ledighedsydelse, kontanthjælp olign
Nu er jeg ikke økonom men den første løsning syntes jeg må være det billigste for de offentlige kasser
Er jeg dum eller naiv?
Viggo nej, du er hverken naiv eller dum

Desværre er det ikke sådan de arbejder på kommunerne og jeg har nu flere gange fået at vide at min sag "blot" er en udvalgt, man prøver alle de andre af på!
det betyder at ligemeget hvordan jeg har det eller hvordan jeg agerer så ville de sige NEJ! så den kunne bruges som princip!
Jeg har flere gange fået at vide at jeg var nummer 1 ud af 100 dvs. jeg "vandt" lotteriet!

Så Viggo endelig nu hvor jeg fandt lidt kræfter og skrev til ALLE de "høje" på Christiansborg - skete der noget!

Det afhænger ikke af penge eller kasser i min sag - "men om stikprøvekontrol"!!!! som de som regel altid vinder!
men her tog de den forkerte Jen vinder!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 09:12   #287
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
hejsa

ja det er lidt hen i vejret at systemet fungere som et lotto, har det på præsis
samme måde omk det jeg har været igennem, føler mig heldig at da jeg endelig fik en SB som lyttede til mig og hvor hurtig det så gik med at få min ftp igennem

især nu hvor jeg så læser herinde hvor meget folk må igennem for at få det samme og nogen er endda mere syge end jeg er,det burde jo ik forgå sådan at de ganske enkelt tager folk og smider dem i en pulje og trækker en tilfældig som så er heldig at få sin ftp/flex eller lign.

alså ingen tivl om at jeg har måtte en del igennem før jeg fik min ftp da min sag blev ved med at starte om og om igen fordi der forsvandt papir osv hele tiden, men alligevel tog det kun 3år det maridt, hvor jeg så læser herinde at nogen har kørt deres sager siden 80erene, det høre jo ingen steder hjemme alså.

så hatten af for jer som bøvler i mange år og med de synlige/usynlige sygdomme i det skod system og en masse til jer for det fortjener i
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 09:33   #288
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Nøj, Hvor er det bare skønt Pia.... sagde du så ikke, at du godt kunne tage de 8 uger arb prøvning med det samme, så de sidste 100m er i sigte og snart i hus..

Men det er bare så skie godt at der nu sker noget, som virker rigtigt i din sag... jeg krydser alt hvad der krydses kan... ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 09:35   #289
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af alanabith Se meddelelser
hejsa

ja det er lidt hen i vejret at systemet fungere som et lotto, har det på præsis
samme måde omk det jeg har været igennem, føler mig heldig at da jeg endelig fik en SB som lyttede til mig og hvor hurtig det så gik med at få min ftp igennem

især nu hvor jeg så læser herinde hvor meget folk må igennem for at få det samme og nogen er endda mere syge end jeg er,det burde jo ik forgå sådan at de ganske enkelt tager folk og smider dem i en pulje og trækker en tilfældig som så er heldig at få sin ftp/flex eller lign.

alså ingen tivl om at jeg har måtte en del igennem før jeg fik min ftp da min sag blev ved med at starte om og om igen fordi der forsvandt papir osv hele tiden, men alligevel tog det kun 3år det maridt, hvor jeg så læser herinde at nogen har kørt deres sager siden 80erene, det høre jo ingen steder hjemme alså.

så hatten af for jer som bøvler i mange år og med de synlige/usynlige sygdomme i det skod system og en masse til jer for det fortjener i

Mange tak
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 09:36   #290
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Nøj, Hvor er det bare skønt Pia.... sagde du så ikke, at du godt kunne tage de 8 uger arb prøvning med det samme, så de sidste 100m er i sigte og snart i hus..

Men det er bare så skie godt at der nu sker noget, som virker rigtigt i din sag... jeg krydser alt hvad der krydses kan... ♥
Knus Lone
Nemlig jow sq da !
Helst i forgårs jo!

ja jeg er os temmelig glad pt!

Tak for din uvurderlige støtte
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension