K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2012, 18:30   #1
J.A.F.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2010
Lokation: Viborg kommune
Indlæg: 18
Styrke: 14
J.A.F. er ny på vejen
beskyttet beskæftigelse kørsel godgørelse

Hej
Jeg ved ikke om det er den helt rigtig katogori men nu prøver jeg. Jeg er i beskyttet beskæftigelse i Viborg kommune, jeg har omkring 20 km på arbejde, og jeg køre selv for min psyke kan ikke rigtig det med offentlig transport, og det er heller ikke det bedste fra min bopæl og så til et stykke uden for viborg by.
Men jeg fik at vide at de første 2 zoner (for man regnede med offentlig transportmiddel) skal man selv betale, og derefter er det arbejdspladsen, der skal betale ved mig en zone, men med de bezin priser vi har i danmark, så slår lønnen ikke til ret lang, så har jeg fundet dette http://www.socialjura.dk/content-sto...f11f6625eb4f63 ,

Men er det forsat den billigst transportmiddel, man skal regne med, eller er det den reelle udgift jeg har som skal regnes med. For som det ser ud så har jeg et underskud ved og tage på arbejde.
Og hvordan regner man det helt nødagtig ud jeg tænker på, for jeg har ikke lige meget tid hver dag, regner man ud dag for dag eller er det, de 14 dags løn som helhed, så nogle dage er det helt underskud og andre dage er kun lidt underskud
Håber på nogle der kan hjælpe mig med at forstå systemmet.
J.A.F. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 12:52   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Kan du ikke trække fra for km over 24 km om dagen - som på det "ordinære" arbejdsmarked?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 16:05   #3
J.A.F.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2010
Lokation: Viborg kommune
Indlæg: 18
Styrke: 14
J.A.F. er ny på vejen
Ikke sådan lige umildbart for F.P. er jo min a-indkomst og arbejdet er min B-indkomst og så vidt jeg ved, kan man ikke trække noget fra sin B-indkomst.
J.A.F. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp Beskyttet beskæftigelse. Lotus1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 02-03-2012 15:10
Kreditor beskyttet konto Diablo Alt det andet 7 22-10-2011 07:44
Førtidspension og beskyttet beskæftigelse? jeromaka Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 10:11
Kørsel til fx fys.. Pophår Alt det andet 5 07-07-2010 12:37
Kørsel Mila Alt det andet 9 30-08-2009 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension