K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2007, 20:07   #31
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Går jeg ned i løn?

Der kan også være skånehensyn, som gør, at man enten arbejder langsommere, eller har brug for flere pauser i løbet af dagen.

Det bruges der lang tid på at afklare, før fleksjobbet etableres.

Men ja, det lyder uldent.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2007, 18:29   #32
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Går jeg ned i løn?

Citat:
zuza skrev:
Du må ikke misforstå mig, Bea, for jeg tror på, hvad du skriver.

Det er bare lidt voldsomt at hænge Grundfos ud, HVIS det nu beror på en misforståelse.

Men lad os se, hvad der sker.

En mulighed er jo, at han mener, man skal være TIL STEDE i 37 timer, selvom man kun kan arbejde effektivt i 20, som Hejdien vist mener.

Jeg tror heller ikke, det er ulovligt, hvis de ikke ønsker fleksjobbere.

De kan jo godt udvise social ansvarlighed på mange andre måder,
selvom jeg da også synes, man skulle ansætte flere fleksjobbere.

Jeg misforstår dig ikke, bare sig frem.

Jeg vil ikke hænge Grundfos ud, fordi de gør et stykke socialt arbejde. Vi skulle jo også nødigt skade nogen, der er glad for deres fleksjob på Grundfos.

Jeg er bare så overbevist om, at det er også er fordi det er en god forretning, for ellers gjorde de det ikke. ( Jeg kender lidt til deres forretningsgange)Det er jo heller ikke ulovligt at tjene penge på socialt arbejde. Jeg synes bare, hvis de vil bruge det som reklame for ders virksomhed, ja, så skal de sgu også behandle deres fleksre på en god måde.

Du skriver at muligheden kunne være at man bare skal være på stedet i 37 timer om ugen. Det har jeg altså hørt men slået hen igen af de samme grunde som Metro er inde på.

Nå, vi må se hvad vi kommer frem til hen af vejen.

Bea

Er der ikke et medlem her på forrum, der har fleksjob på Grundfos?
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2012, 11:18   #33
abp
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
abp er ny på vejen
flexjobber på Grundfos

Hej Alle

har arbejdet på Grundfos i 18 år , blev flexjobber i 2008 på 20 timer. ansat i den alm. produktion som før min sygdom får udbetalt for 37 timer , så ved ikke lige hvor i syntes der er et problem.
abp er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension