K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2012, 10:14   #1
anette1966
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Lokation: Sydsjælland
Indlæg: 26
Styrke: 13
anette1966 er ny på vejen
Advarsel til jer der modtager midlertidig erstatning for erhvervsevnetab

Hej med jer herinde ...
Dette er bare lige et fif til jer som på grund af en arbejdsskade modtager midlertidig erstatning for erhvervsevnetab .
I forbindelse med at jeg blev godkendt til flexjob fik jeg på kommunen en kopi af E-indkomst som den kommune jeg arbejdede i da jeg kom til skade indberetter , og der kunne jeg se at de igennem 4 år "fejlagtigt" har kørt min erstatning som løn, så jeg uretmæssigt har betalt AM bidrag, og så har kommunen da også lige lagt feriepenge oveni, så de har indberettet næsten 75.000 for meget til SKAT, hvilket jeg nu prøver at få lidt tilbage af ..... Det har taget 5 mdr at få kommunen til at erkende deres fejl, men jeg er selvfølgelig mega glad over at jeg fik ret ....

Dette var bare et lille "advarsel" til jer om at holde øje med,at jeres midlertidige erstatning bliver indberettet korrekt så I får det I skal have ...

Fortsat go dag til jer alle ...
anette1966 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 11:35   #2
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Skyndte mig ud og hente min lønseddel, min erstatning står som løn på kontooversigten.

Jeg ved af erfaring at min kommune kan finde på hvad som helst.

På min står der "bidragsfri AM-inkomst, så den er god nok, ikke.

Tak for oplysningen
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2021, 19:57   #3
Mariehøns
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Mariehøns er ny på vejen
Hvis man går løbende erstatning hvordan skal det så stå korrekt hos skat? Er bange for min løbende erstatning ikke er opgivet korrekt..
Mariehøns er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ask midlertidig erstatning Pain Alt det andet 2 07-03-2013 16:11
Midlertidig afgørelse af erhvervsevnetab??? Siv Alt det andet 42 12-07-2011 20:45
KH og midlertidig afgørelse/ udbetaling af erhvervsevnetab- Bliver det modregnet? Kikkiålborg Alt det andet 4 03-07-2011 20:18
ASK erhvervsevnetab midlertidig Mariba Alt det andet 5 10-03-2011 13:39
Erstatning af erhvervsevnetab twoc Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 25-07-2010 16:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension