K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2014, 23:50   #11
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
ja, det må være forfærdeligt for dem der ryger menthol cigaretter - der er jo ikke rigtig noget alternativ. Man har så altid kunne købe mentholkrystaller, for det ved jeg folk bruger, der fx selv ruller cigaretter. Om man så stadig kan købe dem, ved jeg ikke....

Menthol er nok det eneste jeg hverken kan ryge eller dampe...
Man kan sagtens købe krystaller...endnu da...;-)
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 00:52   #12
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Jeg FATTER altså ikke EU eller DK!!!

Hvordan kan det lade sig gøre at man kan "forbyde" damp, men ikke forbyde røg???
Jeg ved godt at der er nogen der er i lommerne på andre, men rent sundhedsmæssigt????

Rigtig, rigtig SUR SMILY!!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 01:06   #13
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Som jeg læser det så bliver Genopfyldelige e-cigaretter bliver tilladt.
De har aldrig været forbudt...


Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tænkte at det ville være bedst med en selvstændig tråd om de nye regler om E-Damp...derfor jeres indlæg fra andre tråde kan være havnet her..
God ide.


Citat:
Først kommer der en opsumering fra DADAFO E-Damper Forening om disse nye regler og hvad det vil gøre for os..

Dansk e-Damper Forening

Artikel 18 i TobaksProduktDirektivet er i dag blevet stemt igennem i EU-parlamentet.

• E-damp produkter vil fremover kun kunne købes i Danmark, hvis de overholder ordlyden i TobaksProduktDirektivet -
dvs. de fleste af de tanke m.m. som anvendes i dag, bliver forbudt.
Det med at de tanke vi anvender i dag bliver forbudt, er jeg ikke helt sikker på holder..

I følge
http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-14-134_da.htm

Står der bl.a.

Citat:
Vil man stadig kunne købe/ryge elektroniske cigaretter?

Ja. Men der vil blive indført nye regler, så produktets kvalitet og sikkerheden kan garanteres. De nye regler skal sikre samme behandling af nikotinholdige e-cigaretter i hele EU (varer, der ikke indeholder nikotin, er ikke omfattet af direktivet).
En tom tank, clearomizer eller RBA indeholder jo ikke nikotin, så den forbydes ikke... (?)
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 01:09   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De vil heller ikke forbyde det helt...det skal bare gøres så folk ikke rigtigt kan bruge det...

Det er alt for effektivt så folk holder op med at ryge...og hvad sker der så...ja så kan man ikke sælge nikotin produkter som nicorette eller nicotinell....

Staterne mister en forfærdelig masse penge når folk ikke ryger mere...

Kræftiens bekæmpelse mister deres grundlag for at eksistere hvis folk holder op med at ryge og dermed ikke får kræft...desuden er kræftens bekæmpelse sponsoreret af nicorette og nicotinell...

Ja man kunne blive ved..

Men de vil ikke forbyde det...de vil bare gøre det sådan at folk ikke rigtig kan bruge det til at stoppe med at ryge....

Du ved lige som nicorette og nicotinell produkter...

Vil man se den afskyelige afstemning om direktivet kan man se det her http://www.youtube.com/watch?v=bYtto...are&t=1h54m00s

Det er tydeligt at se at folk slet ikke forstår den afstemning da den er blevet lavet om lige inden de gik i gang...i bedste Al Capone stil...

@JH

Tja hvis det ikke skulle gælde for de tanke ja så kan det jo ikke lade sig gøre at føre det direktiv ud...

For så vil alle jo bare sige at de skam ikke skal bruge tanken til nikotin...og så kan de sælges...så det kommer til at gælde dem...det er jeg sikker på....for ellers kan jeg ikke se hvordan de kan føre det direktiv ud...

De er jo også inde over hvor store de må være 2 ml...

Der er jo ikke en kæft der kan se hvor den tank man siger ikke skal bruges til nikotin bliver brugt henne-.---er det så sælgens ansvar at den ikke bliver det eller er det køberens..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 01:45   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det bærer tydeligt præg af, at ingen aner hvad fanden det egentlig er de har stemt om....

Ampuller fx, hvad så med os der også kan ryge 0 mg ?? Så er ampuller ikke relevant, for væsken er ufarlig. Dvs at så kan væsken vel handles kvit og frit præcis som de handles i dag - og kan de handles på den måde, så vil der SELVFØLGELIG også findes smarte måder, hvorpå man kan købe selv samme væske bare MED nikotin - folk er jo ikke dumme!!
Jeg har handlet i de første 10 forretninger hvor de KUN sælger væsker uden nikotin, men efter aftale, kan de sagtens skaffe væskerne med nikotin - bare de bukker sig tilstrækkeligt langt ned under skranken. Vi handler jo allerede ulovligt. så fordi de laver nogle åndssvage love på området, så er det jo de selv samme love vi ligger underfor NU, når det handler om nikotin.

Tanke, mods, batterier og rygegrej, kan jo aldrig blive ulovlige og vil blive ved med at blive produceret, for folk må jo stadig dampe væsker uden nikotin - og de væsker må man dampe lige præcis som man har lyst til, og bruge hvilket som helst batteri eller tank.

Det eneste nye, sådan som jeg forstår det, bliver at det ikke er sikkert vi kan handle som nu fra fx Spanien, Italien, England mf, når vi skal have væske med nikotin over nettet.
Men så køber man det jo bare fra Tyskland, Polen osv, og tager det med over grænsen - der står jo aldrig nogen, og når der en sjælden gang står nogen, så er det ikke nikotin de leder efter - kender i forvejen mange der køber det ulovligt og tager det med til Danmark.
Så et eller andet sted, så fortsætter det jo bare præcis som nu med at tage det med over grænsen.

Det er også ulovligt at ryge hash, sniffe speed og ryge crack - og alligevel kan man sidde hjemme i sin varme lænestol, og få det bragt lige til døren i kilovis.

Så det næste bliver vel rygevæske - man kan ligefrem HØRE hvor latterligt det lyder!!

Jeg blev snuppet med rygevæske i lommen; GRIME - jeg VIL bare IKKE RYGE cigaretter mere?

Kan næsten hører en nyudklækket fuldblods jyde i politiuniform presse Fru Nielsen op mod muren, mens hun får spørgsmål om, hvor mange ampuller hun har i tasken, og om rygevæsken er forsvarligt forseglet, mens han står og sniffer til en lille flaske med jordbær mint, for at vurderer om det er en 2 mg eller 11 mg nikotin hun ulovligt har haft i inderlommen

Der er 200.000 danskere der damper, FUCK de får travlt med at tjekke alt og alle for alt den rygevæske
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 01:58   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er fuldstændig langt ude...og nej de aner ikke hvad de laver...

De snakker konstant om den fri bevægelighed både for mennesker og varer men men...

En forhandler...og dem er der en del af herhjemme....ja de må feks ikke have et forum hvor folk kan snakke om e-damp....det er ulovligt med det nye direktiv...for det kan jo foranledige unge mennesker til at dampe og så skifte til rigtige cigaretter...eller noget..

Så nu vil de også pille ved den alm ytringsfrihed...ved at forbyde fora for forhandlere....det er ikke kun reklamerne de piller ved...

Ja man kan altid snyde og det vil der helt sikkert også blive gjort fremover med det her....ja jeg ser det lige frem som min pligt at gøre det...når de laver tiltag der vil sørge for at jeg kan dø af kræft fordi de vil tvinge mig tilbage på alm smøger...

Anh de der cig-a-likes første generations ecigs....som bliver det nye sorte fremover da de åbenbart er det eneste der sådan lige kan laves på den måde de skal....

Plus den grænse på de 20 mg pr ml....

Hvis man vil se hvad der er galt i det ja så kan man lige lure her http://ecigarette-research.com/web/i...-ecig-nicotine

Det er så hermed bevist at man skal helt op på 50 mg pr ml før nikotin indtaget kan sammenlignes med en alm cigaret...da leveringen af nikotin er meget langsommere og det optages langsommere end ved alm cigaretter...

Så det vil jo gøre at der vil være færre der vil stoppe fremover med at ryge...

Det er også ret klart at anden generations e-cigaretter ja de er så meget bedre til at levere den nikotin sådan at man har en bedre chance for at kunne stoppe....men det vil de ikke have...da vi åbenbart skal dampe på cig-a-likes som ikke kan levere det hurtigt nok...specielt ikke på den 20 mg pr ml grænse de har sat..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 02:23   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Bare dybt LATTERLIGT, at man nu skal til at blive kriminel, bare fordi man ikke vil udsætte sig selv for tobak og cigaretter, og man skal til at rende rundt som en anden narkoman, fordi man forsøger at undgå KOL, kræft og rygerelaterede sygdomme - det burde være menneskets frie ret, at selv kunne bestemme hvad fanden man vil ryge og/eller dampe.
Særlig set i lyset af, at man kan købe de originale cigaretter nede på et hvert gadehjørne, som med 100% sikkerhed gør dig syg!!
Det er dobbeltmoralen der gør ondt! Fordi jeg VED at de kun gør det for at få penge i statskassen....

Men der er ikke noget at gøre ved det, så må jeg jo blive kriminel her på mine gamle dage, hvis jeg fortsat skal være ikke-ryger........det er bare ikke fair at man skal straffes for at ville passe mere på sig selv, og gøre det bedre for sine omgivelser. Det giver ikke rigtig nogen mening.

Og de der cig-alike er jo lige til at lukke op og skide i, gu vil jeg EJ dampe sådan noget LORT!
Så hvis i ikke kan finde mig, så er jeg ude på det sorte marked!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 02:42   #18
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@JH

Tja hvis det ikke skulle gælde for de tanke ja så kan det jo ikke lade sig gøre at føre det direktiv ud...
Direktivet går jo primært efter nikotinvæsken og prefyldte cig-a-likes, de har godt nok opdaget eGo+CE4, men den kan de næppe forbyde, så længe den sælges uden væske...

eGo batterier og mod's kan de ikke forbyde, de kan jo bruges til andre ting, bl.a. lommelygter, det er jo bare at lave en pære(nå, nej, dem har EU jo også forbudt) nå, men så en LED med 510 gevind, så er et mod jo en lygte

Tanken, ja, det er jo bare et plast/glas rør, kan ikke forbydes, lidt metal, kan ikke forbydes, en varme(kanthal)tråd, de sidder i EL-varmepaneler, hårtører, brødristere, vaskemaskiner, tørretumblere, vandvarmere, osv. kan ikke forbydes, vægen(silica) det er jo bare et stykke snor, kan ikke forbydes...

Så, nej jeg tror næpper at udstyret bliver forbudt, kun hvis det sælges prefyldt med nikotinvæske...

Citat:
For så vil alle jo bare sige at de skam ikke skal bruge tanken til nikotin...og så kan de sælges...så det kommer til at gælde dem...det er jeg sikker på....for ellers kan jeg ikke se hvordan de kan føre det direktiv ud...
De skriver jo direkte at udstyr der ikke indeholder nikotin ikke er omfattet...


Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det bærer tydeligt præg af, at ingen aner hvad fanden det egentlig er de har stemt om....
Det er desværre ikke noget nyt...

Citat:
Ampuller fx, hvad så med os der også kan ryge 0 mg ?? Så er ampuller ikke relevant, for væsken er ufarlig.
Dvs at så kan væsken vel handles kvit og frit præcis som de handles i dag - og kan de handles på den måde, så vil der SELVFØLGELIG også findes smarte måder, hvorpå man kan købe selv samme væske bare MED nikotin - folk er jo ikke dumme!!
Væsken uden nikotin kan du købe som du plejer, det er jo bare VG/PG og lidt aroma, det hverken kan eller vil de forbyde, det bruges jo "allevegne"

Citat:
Jeg har handlet i de første 10 forretninger hvor de KUN sælger væsker uden nikotin, men efter aftale, kan de sagtens skaffe væskerne med nikotin - bare de bukker sig tilstrækkeligt langt ned under skranken.
Ja, men de får nikotinvæsken fra andre EU lande, når forbudet træder i kraft, kan de jo heller ikke købe den, da forbudet gælder hele EU.

Citat:
Vi handler jo allerede ulovligt.
Nej, jeg hander ikke ulovligt, så vidt jeg kan forstå gør f.eks. Web heller ikke, vi køber det over nettet i EU-lande, hvor det (endnu) er lovligt at sælge, og pga. EU's indre marked er lovligt at købe og importere til DK.

Citat:
så fordi de laver nogle åndssvage love på området, så er det jo de selv samme love vi ligger underfor NU, når det handler om nikotin.
Nej, det er absolut ikke de samme love, langt fra, i dag er f.eks. 100mg/ml i litervis lovlig i Rumænien, jeg har for nylig købt 1 liter, helt lovligt.
Det er slut med de nyt regler, så hedder det max 20mg/ml og max 10ml. og det gælder hele EU...


Citat:
Tanke, mods, batterier og rygegrej, kan jo aldrig blive ulovlige og vil blive ved med at blive produceret, for folk må jo stadig dampe væsker uden nikotin - og de væsker må man dampe lige præcis som man har lyst til, og bruge hvilket som helst batteri eller tank.
Det vil jeg også mene...

Citat:
Det eneste nye, sådan som jeg forstår det, bliver at det ikke er sikkert vi kan handle som nu fra fx Spanien, Italien, England mf, når vi skal have væske med nikotin over nettet.
Men så køber man det jo bare fra Tyskland, Polen osv, og tager det med over grænsen - der står jo aldrig nogen, og når der en sjælden gang står nogen, så er det ikke nikotin de leder efter - kender i forvejen mange der køber det ulovligt og tager det med til Danmark.
Så et eller andet sted, så fortsætter det jo bare præcis som nu med at tage det med over grænsen.
Der kommer jo samme regler i Tyskland og Polen så det du kan købe i Tyskland og Polen vil jo være det samme som herhjemme... max 20mg/ml og max 10ml, der er jo hele poienten

Citat:
Det er også ulovligt at ryge hash, sniffe speed og ryge crack - og alligevel kan man sidde hjemme i sin varme lænestol, og få det bragt lige til døren i kilovis.
Ja, og naturligvis vil det samme gælde for nikotinvæske...
Men jeg har ikke lyst til at være afhængig af andre, der så bestemmer styrke, smag, kvalitet, og ikke mindst pris, så hellere ryge cigaretter...

Citat:
Der er 200.000 danskere der damper, FUCK de får travlt med at tjekke alt og alle for alt den rygevæske
Næh, det gør de ikke, der står ikke noget om at det bliver ulovlig at besidde, eller for den sags skyld bruge, kun at sælge det...

De vil gå efter salget og importen, det er jo helt andre mængder end ved narkotika, og væsken fylder og især vejer langt mere...

200.000 dampere i DK, lad os sige meget lavt sat at hver damper 1 ml om dagen, det er 200.000 ml, en liter er 1000 ml, det giver 200 liter om dagen

Og det er kun i lille Danmark, husk på at væsken nu skal smugles ikke fra Tyskland eller Polen, men fra EUs ydre grænse, og derefter gennem flere lande, før den er i Danmark...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 03:01   #19
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
@ helenekr
Hvis du så ikke er på det sorte markede, er du så at finde i spjældet?? Du må gerne besøge mig, for jeg er sikker på at jeg ender der.... For storsmuling af dampvæsker....

Nej pjat.
Men de der abekatter der sidder i EU, kunne da lige så godt stemme om hvilken is de vil ha'...

Kender vi nogen der kender nogen, så de også lige kan få listet tyggegummi og plastre med nicotin ind i EU loven???
Hvis nu lille Lars på 7 år, finder noget tyggegummi i fars jakkelomme og putter det i munden og tygger det, vil de så også gøre nicorette og nicotinell forbudt, hvis det var et nicotin tyggegummi??
NEJ, fordi det er jo et hendeligt uheld....
Eller hvis lille Lars' far tygger nicotin tyggegummi, vil lille Lars, som ser op til sin far, så ikke også begynde på at tygge nicotin tyggegummi, fordi det er DET mærke far tygger??

Eller er jeg bare for langt ude nu???
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 03:02   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen jeg vil da håbe at i har ret men jeg tror det desværre ikke når det kommer til udstyr...

For hvis i har ret....ja så er alt det her jo bare en kæmpe stor cirkus forstilling som intet betyder ud over de 20 mg pr ml...

Det vil være det eneste som de faktisk vil kunne føre ud i livet....hvis det i siger om udstyret passer...at det ikke vil blive rørt...

For det er jo de færreste der damper på de der cig-a-likes...så de børnesikringer osv ja de kommer ikke til at ramme den store mængde af dampere...

Men den sikring der sidder på den 10 ml beholder eller hvad man skal kalde den....ja hvad med den...

For der står meget tydeligt at du IKKE må kunne komme i berøring med væsken ej heller under påfyldning...

Den skal sikres imod at den kan åbnes så den kan bruges til påfyldning af de store tanke...ja det har de debatteret undervejs...kan dog ikke se at det direkte står i det endelige forslag...

Men det er meningen at man ikke skal kunne åbne den...og hvordan vil i så kunne få væsken over i jeres store tanke hvis de stadig kan købes...

SÅ det er det samlede billede jeg ikke kan få til at passe og her er jeg på linie med alle der ved noget om det her...

Men vær evigt forvisset om jeg hellere end gerne vil tage fejl...så det er ikke for at bare være stædig eller andet at jeg har mine tvivl...

BTW så handler jeg ganske lovligt som det er nu....for alt det jeg køber er lovligt at købe og sælge i EU...

Jeg køber aldrig væske i DK butikker...

Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
@ helenekr
Hvis du så ikke er på det sorte markede, er du så at finde i spjældet?? Du må gerne besøge mig, for jeg er sikker på at jeg ender der.... For storsmuling af dampvæsker....

Nej pjat.
Men de der abekatter der sidder i EU, kunne da lige så godt stemme om hvilken is de vil ha'...

Kender vi nogen der kender nogen, så de også lige kan få listet tyggegummi og plastre med nicotin ind i EU loven???
Hvis nu lille Lars på 7 år, finder noget tyggegummi i fars jakkelomme og putter det i munden og tygger det, vil de så også gøre nicorette og nicotinell forbudt, hvis det var et nicotin tyggegummi??
NEJ, fordi det er jo et hendeligt uheld....
Eller hvis lille Lars' far tygger nicotin tyggegummi, vil lille Lars, som ser op til sin far, så ikke også begynde på at tygge nicotin tyggegummi, fordi det er DET mærke far tygger??

Eller er jeg bare for langt ude nu???
Det er jo hele meningen at netop nikotin plaster og det møj netop ikke skal ind i loven...det har de da sørget for...ved at lobby arbejde og kolde kontanter...

Så ud fra deres dalende slagstal for deres produkter...ja så er det netop dem der har skyndet sådan på loven og sørget for at få den så stram som de overhovedet han kunne få...

Sådan at de igen kan sælge deres nikotin plaster og møj...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension