K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2014, 02:59   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nåå ja Toxic jeg havde sørme glemt det med menthol og plasttanke....det burde jo nævnes over for en ny damper som helst vil have menthol...

Der er visse væsker som ikke har det så godt med plasttanke og det er efter sigende nogle af disse

Pas på aromaer som cool mint, pepper mint, spearmint, menthol, anis, lakrids, cola, citrus, absinthe osv

Skal man bruge nogle af disse ja så vil det bedste være at få fat i en tank af pyrex eller glas...man kan bruge disse tanke til alle væsker..

Igen det med tanke...ja vi er mega forskellige alt efter om vi kan lide et løst eller hårdt sug...

Jeg startede med to ganske alm twist batterier....ingen regulering eller noget og til den nogle CE4 tanke....

Med dette stoppede jeg med at ryge med det samme....og det virkede fint for mig...

Jeg har så senere ændret en del på hvad jeg kan lide eller ikke lide...men det er jo noget der sker hen af vejen..

Nu er jeg feks mest til et løst sug...altså meget luftgennemstrømning...men jeg kunne fint stoppe med en CE4 tank...

Man skal nok også vide...det ved næsten alle der damper...at der kommer dage hvor det hele bare ikke vil virke som det skal...men de er heldigvis sjældne...ihvertfald her hos mig..

Jeg tror bare at når man skal starte med at dampe og holde op med at ryge...ja så er det vigtigste at det man bruger bare virker...og det skal være nemt..

Så kan man altid justere på tingene hen af vejen...man skal bare huske at have lidt tålmodighed..

Der er også rigtig god hjælp at hente her på nettet....og ja selvfølgelig også i en fysisk butik hvis de har forstand på det og ikke bare vil sælge det dyreste...

Der findes en dansk e-damper forening der hedder DADAFO og de har lavet en folder om det at e-dampe og den findes her https://docs.google.com/file/d/0B0am...ZMNk5rb1E/view

Vil man støtte eller melde sig ind eller bare vide mere om DADAFO kan man besøge deres side her http://www.dadafo.dk/index.php

Der kan man også finde ud af mere om videnskabelige e-damp analyser og undersøgelser http://www.dadafo.dk/artikler/31-links efterhånden som de kommer frem..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2014, 15:40   #12
curly
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2011
Lokation: bornholm
Indlæg: 13
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
curly er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar
Har kikket lidt på helenekr råd om at tage fat i pink mule i Spanien, da hun er dansk og vel kan råde mig.
Vender tilbage om e cig. er noget for mig
curly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2014, 19:29   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror faktisk vi herinde er hurtigere til at svare og råde, og vi er mindst lige så kvalificerede som Mulen efterhånden

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2014, 22:06   #14
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det har du ret i helene....vi er hvis nemmere at komme i kontakt med end pink mule,

og os som damper hver dag har en del erfaring, som vi gerne deler ud af....
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 00:33   #15
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Jeg vil med det samme sige at jeg ingen erfaring har med Pink Mule...eller andre web forretninger, som jeg også skrev tidligere...men øhhh, er det ikke lidt billigere at ringe til en forhandler i DK??? Hvis man nu havde et problem der ikke sådan lige var til at forklare i en mail??....

Og var der ikke noget med at der var en forretning på Bornholm??
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 01:06   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er desuden flere fysiske butikker som har online salg også...

Nedenstående har jeg selv handlet med flere gange på nær den på Bornholm.
Så det er min egen subjektive mening.

Min oplevelse af Pink-Mule har været blandet...
Selve salget gik fint og varene kom hurtigt men da jeg forsøgte at kontakte dem ja så fik jeg ingen svar og har ikke engang fået det endnu og det er et par måneder siden jeg handlede der...

Dansk Damp har en fysisk butik...godt nok i esbjerg mener jeg men de har også et online salg her http://danskdamp.dk/
Ham Flemming der har denne butik svarer som regel ret hurtigt på alt man spørger om...
Varene kommer hurtigt og helt uden problemer.
Et sted jeg vil anbefale til andre.

Vape4you har jeg også kun gode ting at sige om http://www.vape4you.dk/
Nemt at handle der. Varene kommer hurtigt og uden problemer.
Ham Per der har denne butik svare som regel også ret hurtigt på alt.
Også et sted jeg vil anbefale til andre..

Det samme med denne der har butik i Glostrup http://www.ecigz.dk/
Denne har jeg ikke haft kontakt med da jeg ikke har haft brug for det.
Også et sted jeg vil anbefale til andre.

Skal det være på Bornholm så kan du forsøge at kontakte dem igennem her http://www.krak.dk/f/ecig-bornholmdk...700-r%C3%B8nne og her https://www.facebook.com/pages/ecig-...861517?sk=info
Men om de har en fysisk butik ved jeg ikke..men det kunne da godt se sådan ud..
Deres hjemmeside er ihvertfald ikke lavet endnu http://ecig-bornholm.dk/

Når folk anbefaler butikker og den slags...så skal man altid have i tankene at det er subjektive meninger..

Jeg handlede feks hos Pink-mule fordi jeg havde hørt en masse godt om dem og netop det at man kunne snakke med dem hvis det skulle blive nødvendigt...men jeg blev fælt skuffet over at de ikke svarede mig..

Så man kan nødvendigvis ikke altid bruge andres anbefalinger... og må prøve sig lidt frem..
Måske nøjes med at købe lidt første gang og se hvordan det går...før man køber mere...

Vi glæder os ihvertfald til at se om du bliver glad for at dampe....dit helbred vil takke dig hvis du gør..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 07:15   #17
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Da dette her indlæg er lavet i 6 mdr. 2012. var pink mule den alle største og billigste

forhandler der var på markedet....jeg bruger hende ikke mere da som du skriver web,

de er ikke til at komme i kontakt med....deres fragt er blevet meget dyre....

brug en af de danske forhandler og gerne DanskDamp så er du i gode hænder.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension