K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2014, 22:04   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Gode forslag web kommer med....men der er også denne her, har selv handlet der flere gange, iclear30 til 45 kr er en god pris....og de har andre gode tanke.

http://1life.dk/product/iclear30-klar-2426/
Er den på højde med den originale - eller er det simpelthen den originale?

Ved at nogle kopier også kan være suveræne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 22:33   #32
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det kan jeg ikke svare dig på Helene, men prøv da at spørg/send en mail.

Den jeg selv bruger er uoriginal og er bare super, har brugt den i snart 2-3 mdr.

uden problemer.
__________________

Sidst redigeret af mand; 25-02-2014 kl. 22:38.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 22:37   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, jeg gider som ikke at spørge dem da det ikke gør noget, bare den er god!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 22:51   #34
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare i orden Trex...håber du får noget ud af den iclear hvis du køber den...uanset om det er en S eller ej...

Der er ihvertfald rigtig mange rundt om på nettet der er helt vilde med dem...så helt dårlige kan de ikke være..

Det er den originale Helene...den uden S...

Den med S i enden ja den er den sidste nye af dem..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 23:36   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg må lige bestille et par stykker når jeg får penge, så jeg har et lille lager...

Lige nu driller mine CE4'ere - den ene lækker (ikke fra bunden) men fra et sted i samlingen, og en smager bare af helvede til, og en anden brændte jeg totalt af allerede inden jeg var kommet halvt gennem væsken - så den smed jeg ud, og så har jeg en der bliver helt varm efter 2-3 hiv.....

Jeg har virkelig været inde i en belastende damp-periode, hvor alt bare har fejlet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2014, 01:32   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Fandt billige Innokin iClear 30 her til 39 kr stk.

http://www.equit.dk/innokin-iclear-30.html

Hvis man bruger rabatkoden jul2013, får man yderligere rabat på 10%

Sidst redigeret af Ninja; 26-02-2014 kl. 01:35.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 22:30   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg rensede en iclear 30 i dag - på kvick måden og det blev skide godt!!

Jeg vaskede tank, coil, væger, silikoneprop mm i lunken vand, til alt var helt rent - så duppede jeg vægerne tørre i et viskestykke, og så skruede jeg coilen på bundstykket og gav det en dryburn stille og roligt (med mange pauser), indtil glødetråden blev rødglødende og alt snask blev brændt til aske. Så skyllede jeg coilen fri for aske, duppede vægerne tørre og dryburnede videre til vægerne var helt tørre. Sådan da...
Så samlede jeg tanken, hældte væske på, og lod den stå små 10 minutter og trække...

Tja, og så var det som at dampe på en hel ny tank - de første par sug var dog lidt træge, men så kom styrke, damp og smag som hurtigt tilbage....

Jeg var over hos min mor da jeg begyndte at få brændt smag, og jeg havde ikke reservedele med, så derfor måtte jeg lave en ''kvik-rens''......og med stor succes!!

Ville lige skrive det såfremt andre kommer ud for, at skulle ud i en kvik-rens med sin iclear 30.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension