K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2013, 04:39   #31
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nær man nu ved hvad Kina ellers kan finde på og hvor lidt kontrol de har....ja så bør man nok ikke købe noget som helst der skal indtages....medmindre du ved nøjagtig hvad der er i....og det ved du ikke når du køber dernede fra...

Til trods for mine under 2 måneder som damper....ja så har jeg prøvet en del grej efterhånden...og med hensyn til tanke...ja der er jeg kun stødt på en som aldrig har været utæt....og det er en Protank 2...den fyldes også fra bunden og man kan købe coils til den seperat eller man kan selv lave dem når de ikke dur mere...

Men når det er sagt....så tror jeg ikke rigtig at der findes en hel komplet tæt tank...rigtig mange af dem er lidt utætte i bunden...nede ved batteripolen...

Men det gør heller ikke så meget at den er lidt utæt der....man skal bare skrue tanken af engang imellem og lige tørre væsken af...

Men med hensyn til den Protank 2...ja så kan jeg vende den lige den vej jeg vil....på siden....på hovedet....ja så kommer der ikke væske ud...

Jeg har kunne suge hårdt i den....kæde dampe på den...og den har stadig været tæt...den har et forholdvis hårdt sug...og ikke løst som mange andre har...

Du kan se den her http://www.vape4you.dk/Kanger_ProTan..._10341998.aspx

Man kan desuden...hvis man nu vil beholde den CE4 og har et ego batteri....købe et hals ring der hænger om halsen....så den hele tiden vender den rigtige vej...http://www.vape4you.dk/eGo_Halsrem_i...8_7714102.aspx

Man kan også få et læder/plastic etui som man sætter sit batteri ned i....og så hænger man den om halsen...

Ingen af dem koster en formue...

De link jeg har lagt...er tilfældige...og jeg ved ikke om du kan finde det andre steder billigere....det må du selv finde ud af...det var mere for at vise dig tingene...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 11:37   #32
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Tak fordi I kommer med alle de gode råd - det varmer i en kold tid.
Helene jeg kan ikke finde ud at sætte noget ind - desværre.
Coils - må med skam indrømme jeg ikke aner hvad det er ?
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 11:49   #33
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Coil er glødetråden og vægen i din tank, du har nok aldrig set sådan en men det betyder

heller ikke så meget, hvis du bruger den ce4 jeg har linket til....

til den pris 17,50 kr så er det sådan en tank, enten virker den eller så virker den ikke.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 17:55   #34
MikkelOlsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
MikkelOlsen er ny på vejen
Jeg har lige bestilt en e væske over fra england, fra noget der hedder totally wicked med absinth smag. Det glæder jeg mig sgu til at prøve. Normalt bruger jeg tobakssmag i min e cigaret, men jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve noget nyt.

For jer som går og overvejer at holde op med at ryge, vil jeg bare sige GØR DET! Det er sgu ret nemt at stoppe hvis man bruger en e cigaret. (I hvert fald bedre end at bruge plastre!!)

I kan tjekke xxxxxxx den hjalp i hvert fald på min motivation da jeg havde bestemt mig for at droppe smøgerne!
MikkelOlsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 19:18   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MikkelOlsen Se meddelelser
Jeg har lige bestilt en e væske over fra england, fra noget der hedder totally wicked med absinth smag. Det glæder jeg mig sgu til at prøve. Normalt bruger jeg tobakssmag i min e cigaret, men jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve noget nyt.

For jer som går og overvejer at holde op med at ryge, vil jeg bare sige GØR DET! Det er sgu ret nemt at stoppe hvis man bruger en e cigaret. (I hvert fald bedre end at bruge plastre!!)

I kan tjekke xxxxxxx den hjalp i hvert fald på min motivation da jeg havde bestemt mig for at droppe smøgerne!
Hej og velkommen til!!

Ja, den lyder da spændende den smag, måske du får lyst til at give en lille anmeldelse herinde?

Tog hvis du har et link til Totally wicked, kunne det også være super.

Hvor længe har du dampet???

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 17:23   #36
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Mormor23...syntes du skal finde en forretning og få dem til at hjælpe dig. Det kan sagtens drille lige i starten, man skal lige hitte ud af tricksene...;-)

Vi sælger i 5 stks ce4 tanke til 100kr...så ja, det er blevet billigt.

Coils er det samme som vi også kalder brændere.

Og så lige, ingen tank er 100 procent tæt...men selvfølgelig skal man kunne lægge den ned og have den med i tasken uden at den lækker. Der må være en fejl på dem.

Toxic
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension