K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2013, 12:41   #21
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg går ud fra det er ce4 tanke du har fået med fra Pink mule... og som nybegynder er de faktisk udmærket da de er nemme at fylde væske på og de plejer at være tætte...

jeg bruger også selv ce4 ind i mellem .....man kan ikke sige hvor langtid en tank kan holde, fra 1 dag til flere md....

når du skal ændre styrken på batterier så skal du trykke 3 gange hurtigt....rød lys betyder den er på det laveste ca 3,4 volt...blå/lilla betyder den er på 3,8 ca....

blå betyder den er på det højeste ca. 4,2 volt.....den skal de fleste gange stå på blå/lilla eller blå, men igen det kommer an på hvor mange ohm din brænder er på....

du skal altid købe en tank med en brænder (som også hedder en coil) på 1,8-2,0 ohm så passer den til dit batteri......så vil du få mest damp og den bedste smag....

lyder det forvirret
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-12-2013 kl. 12:48.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 14:01   #22
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Men hvor køber du dine tanke ? Den jeg har prøvet at købe der skal fyldes fra bunden - hvis den ligger ned eller man skal have den med i tasken - ja så får man jo væske i munden og mundstykket jo ikke tages af og tørres.
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 15:28   #23
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du kan købe dem her http://dampexperten.dk/vaeskebeholde...earomizer.html de skriver de er på 1,8 ohm og prisen er super billigt....

køb nogle stykker så har du altid nogen på lager.... og husk så ikke at komme væske ned i det rør som er i midten hvor der er et lille hul, det er luftrøret....

væsken skal hældes ned langs siden af glasset og gummiproppen...

min kone har altid hendes ecig i tasken hvor den står op, men der er selvfølgelig mange forskellige tasker til, men for hende er løsningen god...
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-12-2013 kl. 15:34.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 15:34   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kæft CE4'ere er blevet billige nu. Da jeg startede kostede de 50 kr stykket

Der er også enormt stort prisfald på rygevæske.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 16:50   #25
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja Helene 50 kr var ikke unormalt for bare 2 år siden....alt er blevet så billigt,

at jeg har svært ved at se de fysiske butikker kan overleve alle de webbutikker som er kommet det sidste år....
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-12-2013 kl. 16:53.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 17:42   #26
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Tak for rådene :-) Det vil så sige at den ikke må ligge ned ? Hvad gør jeg galt når den "snorker" så ? Er det rigtigt forstået at jo højere jeg sætter batteriet, jo mere damp ? Håber ikke I er ved at få pip af alt mit spørgen :-) Helene hvordan fragter du den med rundt - selvom jeg sætter den lodret i tasken lykkes det mig altid at få den væltet - hvis man har den i lommen duer jo heller ikke når den skal være lodret.
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 18:06   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen jeg har - underligt nok - aldrig haft problemer med utæt tank. Dette uanset om den ligger på bordet, ligger i lommen, eller i tasken.

Så jeg er lidt på bar bund.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 18:26   #28
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Ok troede den SKULLE stå lodret for ikke væsken kom i luftrøret :-) har lige kigget på tanke både hos Pink mule og det sted mand skriver - kan simpelthen ikke finde ud af det - det er jo dumt at købe c4 tanke når de ikke kan holde. Har lige læst at køber man væske fra Kina kan man få sorte tænder på få dage og måske en reaktion i mundhulen, tandkød og slimhinder - har nogen af Jer oplevet noget lign. ? Hvor køber du væske henne ?
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 18:34   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg køber væske alle vegne efterhånden, og har ikke fået sorte tænder eller nogen andre mystisk reaktioner

Kan du lige sætte linket ind, så vi kan gå lidt i dybten med påstandene om de kinesiske væsker
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 20:07   #30
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Når du sætter en ny tank på batteriet og kommer væske i så lad den stå 5 minutter så vægen kan suge lidt.....

stil så dit batteri til rød og se så hvor meget damp og smag den giver, syntes du så det er for lidt så stil batteriet til den lyser blå/lilla, syntes du damp og smagen er god,

ja så er det fint....

prøve så at stille batteriet til den lyser blå, og så prøve at dampe der, syntes du det smager brændt så skift igen til

blå/lilla....du må bare prøve dig frem.

Den med væsken har jeg heller aldrig hørt jeg kunne aldrig finde på at købe væske,

laver det selv så jeg ved hvad det indeholder.
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-12-2013 kl. 21:10.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension