K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2013, 17:04   #11
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg har røget menthol cigaretter i lidt mere end 5 år.
Første gang jeg startede med at dampe, så skulle jeg selvfølgelig over på menthol bølgen ved e-cigaretter. Men jeg blev godt nok skuffet.

Den menthol fornemmelse jeg eftersøgte kunne jeg ikke opnå.
Jeg har prøvet 4-5 forskellige væsker, og har endelig fundet den væske der minder mest om det. Double Mint, mit næste køb bliver at finde en menthol med styrken "Double double mint"

Det kan tage rigtig lang tid at finde den væske man personligt finder passende.
Køb hos forskellige leverandører, og find frem til din favorit.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2013, 21:35   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det her damp....med den tid det tager at finde en god væske og de ting man lige skal vænne sig til....ja det kræver jo at det er det man "vil"...

Hvis man ved første fejl smider det hele ud...og hiver de alm smøger frem....så er det klart at det hele går galt....for så vil man ikke på samme måde finde ud af tingene som hvis man har bestemt sig for kun at dampe....

Nu kan man rundt omkring få prøvepakker....mener jeg at have set....hvor der ikke er særligt væske i....men hvor man lige kan få afprøvet hvad der er bedst for en selv....og så for en billigere penge end hvis man køber dem i 10 ml flasker...

Så prøv evt at lede efter nogen forhandler der har disse prøvepakker...

Alle ting kan lyde rigtig svært når man skal ændre på det....men det er såå super nemt at skifte volt på det batteri du har Mormor23....tryk fem gange hurtigt efter hinanden og se hvad det er for en farve der kommer når du trykker på det....det kan næsten ikke gøres nemmere...

Selvfølgelig kan du købe et batteri hvor der sidder en drejeskive i bunden og så nogle tal...og så drejer man bare på skiven....

Hvis du bare kunne holde fast i det her damp indtil du ser de forbedringer der kommer....ingen lugt....du kan selv lugte alle ting....du kan selv smage alle ting...osv osv....ja så ville du aldrig gå tilbage til de alm smøger...

Der er simpelthen så mange fordele ved at dampe....pris osv....så det kan ikke sammenlignes....

Men som med alt andet...ja så er det jo også lidt op til en selv...både hvor stædig man er...og hvor meget man vil det...

Jeg håber ihvertfald at du kommer over dine startproblemer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2013, 00:14   #13
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du /i bor, men har hørt at i Randers storcenter er der vist en butik, hvor man kan smage på væskerne inden man køber... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad priserne er....
Men mon ikke der er flere steder rundt om i landet, hvor man kan smage inden man køber...
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2013, 21:10   #14
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Ja jeg har ikke givet op endnu da - øver mig stille og roligt. Mennn...... så idag - uf for den da - så kommer væsken op i munden - fy det smager godt nok fælt. Har ikke gjort noget andet end jeg hele tiden har gjort - ikke jeg ved af ihvertfald - men noget er forkert. Nu har jeg skruet det øverste mundstykke af og skyllet det grundigt og sat det til tørre. Hvis nogen kan løse gåden eller har et godt råd, modtages dette med tak.
Har også prøvet at købe en beholder hvor væsken skal i fra bunden af - der kommer det også op i munden og har ikke overfyldt dem.
Spændende om nogen har løningen for ellers kommer jeg atså ikke til at dampe, det smager det godt nok for slemt til
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2013, 21:47   #15
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Muligheden er at der er kondensvand i mundstykket, du skal jævnligt gøre dit mundstykke rent med et stykke køkkenrulle.

Og så er det vigtigt at du ikke suger hårdt når du tager et sug, kanske roligt.....

og så ikke overfylde din tank, du behøves ikke at fylde helt op til den øverst streg på tanken, hvis sådan en forefindes....
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2013, 11:52   #16
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Ja. Det er rigtigt man skal suge på den måde som helene beskrev - som med et sugerør :-) Men har. Opdaget at den dims man kommer væsken i er utæt også- og det er første gang den er i brug - øv det er da noget møg. Hvad hedder de for jeg må jo bestille nogle nye. Hvad synes I om dem man fylder fra bunden - synes det er svært med de beholdere altså - må nok bestille nogle andre hos super mule. Spørgsmålet er bare hvilke - det er den ene af de to der var med sættet der er utæt....

Til Bodrulm - jeg har en væske med menthol, 30 ml fra Sundbygaard - den må du meget gerne få - den er alt for stærk til mig, den synes jeg smager som "rigtig" menthol cgaretter.
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2013, 13:50   #17
Snurrberget
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2012
Indlæg: 33
Styrke: 12
Snurrberget er ny på vejen
Min "evige" favorit er cappuchino fra Dekang, men mokka og anis varianter scorer også højt.

Det underlige ved e-cigaretten at samme væske kan smage helt forskelligt på forskellige tidspunkter af dagen.
Jeg gætter på at det hænger sammen med sugeteknik og hvor strøm der er på batteriet.
Snurrberget er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2013, 14:18   #18
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du har helt ret Snurrberget og ens smagsløg ændre sig i løbet af dagen....

nogle tanke giver ikke ret meget smag og damp, og så kan man få en tank som bare er super,

Viva nova tank har for mange været deres foretrukne tank, og andre hader den.....

der er ikke andet end at prøve sig frem.
__________________

Sidst redigeret af mand; 14-12-2013 kl. 18:01.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2013, 17:49   #19
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det er så pænt af dig Mormor
Jeg har sendt dig en PM.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2013, 11:18   #20
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Ang. tanke

Jeg har købt min e-cigaret hos Super Mule, et sæt med 2 stk. i. Hvor køber I jeres tanke og hvor længe kan sådan en ca. holde? Har lige taget nr 2 i brug og sørme om den så ikke er utæt - tørrede den af og lod den stå natten over og næste morgen var den igen våd ned på selve underdelen.
Synes det er svært at suge på den rigtige måde - hvis man ikke får damp nok er det vel så jeg skal sætte batteriet op i styrke ? Min lyder også tit som om den "koger" men kan ikke lige finde ud af hvorfor? Og så lige det at jeg flere gange nu har fået væske op i munden og det smager godt nok fælt. Ja jeg har noget at lære endnu - men vil bare så gerne kunne lære det, så jeg ikke behøver tobaks cigaretter. Hvordan tager I egentlig Jeres med når I skal ud - for så kan man jo ikke undgå den ligger ned?
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension