K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2014, 21:59   #11
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Og her er lidt læsestof fra Videnskab.dk

http://videnskab.dk/sporg-videnskabe...dhedsskadelige
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 03:52   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja man kan jo vælge og vrage imellem de forskningsresultater man ønsker at få frem..

Men i den sidste her kommer det i det mindste frem med at det er mindre skadeligt end at ryge...hvilket jo også passer med det vi selv kan mærke og føle på vores egen krop..

Ja hvis man vil være helt sikker på at man slet ikke bliver udsat for noget...

Ja så skal du sætte dig selv i et ilt telt derhjemme og købe den rene ilt hvis man da kan dette...

Du kan ikke drikke noget eller spise noget da det mange gange indeholder det samme som i e-cigaretter....woops...

Alt det der med "funderede lægen over"....ja det kan man jo ikke bruge til noget som helst...

Ej heller alt det med at hvis du drikker det eller indtager 12.000 mg nicotin ja så dør du...

Også alt det med en masse store ord om hvis du drikker det eller hælder det i øjet eller røven og du får det ud eller ind i alle mulige tænkelige åbninger i kroppen for så til sidst med en hvisken sige og så er det ikke så skadeligt som smøger...

Eller når den funderende læge udtaler at der normalt findes 90 % propylenglycol i en e-cigaret...øhh nej det er der jo ikke kære funderende læge...

Nogle bruger slet ikke propylenglycol i deres væske...så kære funderende læge...kom da ind i kampen...

Det bliver rart den dag hvor man kan tage dette op på en ordentlig måde hvor man faktisk ser på produktet ud fra hvordan det skal bruges....og ikke ud fra hvordan det kan misbruges...

Det samme med hvad folk måske tænker og tror om måske noget med tiden muligt....bla..bla...

Fakta please...og det skal da blive spændende at se hvordan alle disse både myndigheder og imod læger så vil se og sige om alt dette...

Nåå det var dagen rant herfra ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 05:09   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er bare så træt af at høre den der ''at unge mennesker begynder at eksperimenterer med e-cigaretter'' - ja og?
Er det da bedre de eksperimentere med almindelige cigaretter, vodka, lightergas, alkydmaling og receptpligtig medicin?

Man kan jo ALTID tage udgangspunkt i de mest tåbelige scenarier, men man kan jo ikke forbyde ALT farligt, fordi ''nogen'' kan finde på at misbruge det - så ville vi jo ikke have noget som helst på hylderne når vi handler, for hvem ved, hvornår ''nogen'' begynder at fjerne hår med kaustisk soda eller marinere bøffer i hvidløgs-acetone osv - da jeg var ung og vi ikke havde råd til smøger, så forsøgte vi at ryge stilkene fra tomaterne eller en grov Te af en art, men fordi vi var idioter, skulle te og tomater jo ikke forbydes...

Bare irriterende der bliver kørt denne hetz mod e-cigaretter, og at børn skal drages ind i det, fordi de jo kan drikke væsken og at det derfor skal forbydes - hvor mange historier findes der ikke lige om børn der har drukket lampeolie, benzin, syre, rengøringsmidler mm, eller som har slugt piller og batterier ect, uden noget af det nogen sinde er blevet forbudt i handlen?
Det er jo slet ikke det det handler om, men at omgås alle farlige produkter med omtanke og holde vores børn væk fra medicinskabe, rengøringshylder, bøtter med vaskepulver osv.

Men at trække det der ''børnekort'' er simpelthen så lamt, når man ser på mange af de ting man har i den almene husholdning der er langt værre end ryge væske med nikotin.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 08:42   #14
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg kan kun give jer ret begge 2.

hver gang der kommer noget nyt frem, ja så er der nye løgne.....

alt andet er der vel ikke at sige i denne her sag...
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 11:50   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lige netop det med at skulle holde børn væk fra de farlige produkter...ja der er disse væsker langt foran alt andet...

Alle de væsker jeg har set har for det meste haft børnesikrings låg på...og der er advarsler alle steder med at det er farligt ved direkte indtagelse...

Så det er nok så som så med det der vilde vesten...

Jow det kunne være rart at der måske kom mere styr på hvordan væskerne bliver produceret og nogle krav til at producere dem i og med batch nr osv.....så man altid kan finde tilbage til et bestemt batch nr og produktion...

Men på den måde de direkte er efter dette på ja så ser det jo ud til at de hellere vil forbyde det end de vil have styr på det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 20:15   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så længe man har tillid til hjemmeblanderen, eller køber mærkevarer med dato, batch nummer mm, så er jeg sgu ikke bange.

Men indrømmer da jeg gennem årene, har stødt på væsker af tvivlsom herkomst, hvorfor jeg ikke har købt dem!

Noget helt andet er, at jeg i dén grad trænger til en ny væske....eller en ny smag, jeg kører i de samme og de samme, og mangler en god tobaks væske.

Nogen anbefalinger????
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension