K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2012, 09:51   #31
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej jeg kom heller ikke i arbejdsprøvning før jeg fik min fp..min læge skrev,at min mit helbred var for dårlig til det,og at der ikke ville komme noget ud af det..endvidere havde jeg en advokat der gjorde opmærksom på lægens brev og at kommunen måtte søge som sagen var nu..lægen mente ikke jeg kunne blive mere stationær..alt var afprøvet.læger,speciel læger osv..så op med humøret -det kan lade sig gøre.jeg fik min fp..men om det så har noget at gøre med at arbejdsskadestyrelsen traf afgørelse ud fra det og mente det der lå var nok,ved jeg ikke..vær stærk..lov os det herinde..ta en med hver gang du er til møde og husk at få alt på skrift.
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2012, 17:24   #32
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Angry Jeg syntes bare

Skalaen var underlig. Fordi, jeg godt nok har haft/har meget ondt- men ikke rigtig kunne passe det ind i skalaen.
Min kommune fattede suk af skulderbruddet, indtil jeg troppede op med min lyserøde(!) slynge, så fattede sb det, og ville hoppe rundt og åbne døre for mig. Som om jeg ikke havde vadet om i ugevis og slæbt varer hjem i min taskevogn- og i bus. (Det var lidt en demonstration, da jeg ikke mere gik med slyngen- udover, når jeg blev "træt" i armen, den klemte nemlig på mine rygmusker og håndleddet, så det gjorde stjerneondt. Jeg kunne noget, men det gjorde ondt)

Det gør mig ondt med din rygskade, rygskader er skabt af nederen!

Da jg var til udredning på Ringe, var der et fint foredrag, det handlede bare KUN om discusprolapser, det kunne jeg ikke bruge til noget... Jeg har slidgigt og myofascielt syndrom. Derudover havde kiroprakteren lige mingeleret med min arm, så den føltes som om den var rødglødende- så de kan have sagt noget, bare ikke noget, jeg kunne bruge. Men dagen efter vågnede jeg op- smertefri. Det varede desværre ikke ved.
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")

Sidst redigeret af Pinny; 08-03-2012 kl. 17:29.
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til et afslag til førtidspension. Bertha65 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 26-01-2013 18:58
Distriktspsykiatrien lyver - Nu indstillet til afslag på fp Fido Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 27-10-2010 23:19
Ansøgning om hjælp til bil indstillet til afslag steine Spørgsmål ang fleksjob 23 08-11-2009 03:24
Indstillet til pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-10-2009 11:10
Indstillet til pension Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 02-09-2009 18:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension