K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2016, 12:06   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Fået min pension for livet :)

Hej

Det er noget tid siden jeg var brugt siden, jeg fik for 3 år siden tilkendt førtidspension dog var den tidsbegrænset og skulle tages op igen 3 år efter :/
Jeg har det rigtigt svært med ikke at vide hvad fremtiden bringer så det har fyldt rigtigt meget i alle 3 år. Da vi nåede Januar i år begyndte jeg at blive utålmodig på at få mit brev. Det kom i marts og jeg var inde til et møde hvor ham fra kommunen fortalte hvordan det kom til at forløbe Jeg var til en samtale hos min læge som skrev en generel helbredsundersøgelse og det var det. Så kunne jeg så ellers bare vente med ondt i maven igen. Jeg fik et brev om hvornår min sag ville blive taget op igen og kunne deri se at lægekonsulenten havde skrevet at umiddelbart var der ikke sket nogen ændring i min sag. D 23.08 bliver min sag så endelig taget op igen. Jeg ringer ml 14-15 ( jeg ringer på slaget 14.00)
Og kan næsten ikke få sagt hvad jeg vil af bare nervøsitet. Men får at vide at min pension fortsætter og den skal IKKE tages op igen
Jeg turde ikke tro på det før jeg fik det pr brev som tikkede ind i min e-boks dagen efter NEJ hvor er jeg lettet
Ved ikke om i overhovedet kan bruge det til noget, men ikke andre end min familie ved jeg er på pension så måtte dele min glæde med nogen
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 12:08   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Tillykke med at du ikke længere har det psykiske pres hængende over dig ����������������
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 12:13   #3
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Tusind tak Gisne
Det har virkelig fyldt i maven og hovedet. Der gik lige nogle dage hvor man bare var helt udmattet og træt bagefter
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 13:06   #4
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Kender godt følelsen fra både min egen sag - både jobcenteret og arbejdsskadestyrelsen. Det er utroligt energikrævende og ofte er der ikke energi til meget andet
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 15:08   #5
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Super dejligt at læse - og stort tillykke.

Hvor ville jeg ønske at normale/raske mennesker havde bare en lille ide om, hvad vi gennemgår og hvor hårdt det er, at være i et system hvor man ikke selv har nogen indflydelse på sit liv.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 16:10   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Tillykke

mEN. Ftp efter 2003 er dog ikke sikker for livet for nogen a os.

Det kommer helt an på hvad de politikker kam finde på

Det er kun dem fØR 2003 der er sikre på det hele livet.

Ikke for at være lyseslukker. Men sådan er det desværre

Stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2016, 23:01   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Tillykke med, at du nu kan få ro på.

Jeg synes det er rigtig fint, at du beskriver dit forløb, da der jævnligt er nogen der spørger hvordan sådan en revurdering foregår.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension