K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2016, 09:28   #1
thonyras
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
thonyras er ny på vejen
Job

Hej
Jeg vil lige høre om fleksjobtilskudet forsvinder efter de 60 år når man stadig er i arbejde ??
thonyras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2016, 18:05   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Nej det gør det ikke.

Det fortsætter som normalt, så længe du er i job.

PS

Måske du tænker på ledighedsydelse, hvis man ikke er i job og har nået fleksydelsesalderen og ikke har indbetalt til fleksydelse. Men jo ikke din siruation.

Krøllet men prøv at se hver

http://bm.dk/da/Beskaeftigelsesomraa...-fleksjob.aspx
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2016, 19:12   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile fleksyydelse

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
PS

Måske du tænker på ledighedsydelse, hvis man ikke er i job og har nået fleksydelsesalderen og ikke har indbetalt til fleksydelse. Men jo ikke din siruation.

Krøllet men prøv at se hver

http://bm.dk/da/Beskaeftigelsesomraa...-fleksjob.aspx
Spørgsmålet afhænger af nuværende alder. D.V.S hvornår man når folkepensionsalderen.
Der er tabeller, hvor man kan se det. Dette er efter reformen, hvor bl.a folkepensions alderen blev sat op.

Husk du kan kun få den højse felksjobsydelse, hvis du går på fleksjobydelse inden der er gået 12 mdr. fra du ophørte med dit fleksjob.
Hvis du er på ledighedsydelse i 12 mdr. og derover kan du ikke opnå mere i fleksydelse end det du har modtaget i ledighedsydelse.

Med andre ord er det for en gangs skyld en lov der er til at forstå.
Til forskel fra mange andre i systemet er, Udbetaling danmark venlige og oplysende at tale med. Og de sender gerne forklaring på skrift.
Henvend dig til dem, de har ansat gode mennekser er ihvertfald min erfaring
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2016, 20:52   #4
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thonyras Se meddelelser
Hej
Jeg vil lige høre om fleksjobtilskudet forsvinder efter de 60 år når man stadig er i arbejde ??

Du spørger om fleksjobtilskuddet forsvinder ved 60 år når man stadig er i arbejde.

Du kan være i fleksjobordningen til du når pensionsalderen. Jeg er 63 og stadig i fleksjob. Når jeg rammer folkepensionsalderen som for mig er 65 år, så ophører flejsjobbet for mig. Jeg kan godt arbejde videre, men får så kun løn fra arbejdsgiver, og så selvfølgelig folkepension.

Mvh.. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension