K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-07-2016, 20:15   #21
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Nej, der er ingen misforståelser fra min side, men muligvis ved SB ikke hvad der lovligt eller ikke lovligt.
Er ofte blevet misinformeret og vedkommende SB har erkendt fejl, men gør det ikke af ond vilje.
Jeg spurgte om jeg skulle sende journaloplysningerne, og svaret var. nej, det behøver du ikke , vi har vores egen adgang. Efterfølg er min læge da heller ikke blevet anmodet om en status attest.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2016, 21:25   #22
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Nej, der er ingen misforståelser fra min side, men muligvis ved SB ikke hvad der lovligt eller ikke lovligt.
Er ofte blevet misinformeret og vedkommende SB har erkendt fejl, men gør det ikke af ond vilje.
Jeg spurgte om jeg skulle sende journaloplysningerne, og svaret var. nej, det behøver du ikke , vi har vores egen adgang. Efterfølg er min læge da heller ikke blevet anmodet om en status attest.
Journal-oplysninger og status-attest er IKKE det samme men de anmodes begge efter ønske fra sagsbehandleren.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2016, 23:42   #23
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Hej kageøre.
Jeg ved udmærket godt at journaloplysninger og statusattest er 2 forskellige ting.
Jeg skriver jo netop at der ikke er misforståelser og forklarer hvad jeg mener, så din uddybning er ikke relevant. Jeg har været i dette system i årevis og jeg ved godt hvad ordet, journaludskrifter betyder, så jeg går ud fra du skriver dette for at oplyse andre der ikke aner hvad journal betyder,..
Det tror jeg dog alle ved.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2016, 23:56   #24
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Hej kageøre.
Jeg ved udmærket godt at journaloplysninger og statusattest er 2 forskellige ting.
Jeg skriver jo netop at der ikke er misforståelser og forklarer hvad jeg mener, så din uddybning er ikke relevant. Jeg har været i dette system i årevis og jeg ved godt hvad ordet, journaludskrifter betyder, så jeg går ud fra du skriver dette for at oplyse andre der ikke aner hvad journal betyder,..
Det tror jeg dog alle ved.
Jamen så undrer det mig da at du kan være i tvivl om hvorvidt din sagsbehandler kan anmode om journal fra lægen.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2016, 12:21   #25
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Dette fordi, jeg først efter indlægget har spurgt lægen. Så jeg slutter tråden nu.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension