K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2016, 21:06   #61
Lukasmik
-svært at være syg
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2014
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
Lukasmik er ny på vejen
Mange gange tillykke Palsbo - dejligt at høre at man får det man har betalt for - jeg har ligeledes fået min afsluttet og den er også hos Nordea. Det er så godt at få ro i sagen og vide at fremtiden er sikret økonomisk - så pyt med at den offentlige pension bliver mindre.
Men må nok sige, at jeg synes det har taget lang tid at komme hertil. Jeg ønsker og håber, at andre har tålmodigheden og vil kæmpe, indtil de får deres forsikringer udbetalt som man har tegnet og betalt for, netop for at kunne sikre sig mod sygdom og ulykker.
Lukasmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2016, 21:16   #62
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Stort tillykke til jer begge.
Det er så vigtigt at få ro og tryghed. For mig gik der 3-6 mdr efter at det faldt på plads, før jeg fattede det helt. Det er en forfærdelig belastning at blive udsat for oveni sygdom/ulykke, og det tager et stykke tid at komme sig.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2016, 23:06   #63
Palsbo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2013
Indlæg: 33
Styrke: 11
Palsbo er ny på vejen
Tak til jer og tillykke til jer. Ja tiden er ulidelig og på tidspunkter meget belastende indtil den endelige afgørelse og rart med ro på når det falder på plads. Ja fint med der bliver skåret i den offentlige da jeg jo alligevel ender på min gamle grundløn
Palsbo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2016, 23:59   #64
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
ja det er bare sørgeligt for alle dem som kun har den alm pension...men er da glad på jeres vegne..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2016, 00:57   #65
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
ja det er bare sørgeligt for alle dem som kun har den alm pension...men er da glad på jeres vegne..
Ja, er enig og når jeg trods svær tid har fået erstatning(ikke fra privat tegnet forsikring, men ASk ) føler mig lidt som et røvhul i forhold til alle de der har måttet leve hele deres liv på KH og intet har udover det, så er der sgu for stor ulighed i Danmark.
I min verden burde alle, der af den ene eller den grund ikke kan arbejde have nøjagtig det samme.
Jeg mener også, at en skraldemand bør have det samme i løn som en professor.
Jeg mener også at ejerlejlighedsloven af 1966 er en skændsel, så som I der læser dette kan i vel regne ud, at jeg er af en helt anden mening end de fleste.
Desværre ændrer man intet ved at sige nej tak til det man efter dansk lov er berettiget til. Hvis man gør det ryger pengene vel bare til yderligere skatte nedsættelser til de der har nok.

Sidst redigeret af vasen; 14-11-2016 kl. 01:00.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2016, 13:06   #66
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
ja det er bare sørgeligt for alle dem som kun har den alm pension...men er da glad på jeres vegne..
Jeg er enig i, at der er alt for stor ulighed i sundhed. På enhver måde, også ift forsørgelse. Især alle de syge på kontanthjælp er en skændsel. Økonomisk tryghed er en forudsætning for at kunne klare en tilværelse med sygdom og handicap. Man skal ikke straffes økonomisk oveni. Det bliver man bare mere syg af. Det handler derfor ikke kun om penge men om helbred, de to ting er forbundne.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2017, 22:12   #67
Larsbc
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2012
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 4
Styrke: 13
Larsbc er ny på vejen
Post Policer ændres. Søg på pensionsselskabernes hjemmesider. 👎

Nordea har lavet nye tiltag i.f.m. Udbetaling af diverse forsikringer.
Tillykke Til Palsbo . Godt og dejligt at høre.

Sidst redigeret af Larsbc; 10-05-2017 kl. 22:20.
Larsbc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2017, 11:59   #68
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Jeg er enig i, at der er alt for stor ulighed i sundhed. På enhver måde, også ift forsørgelse. Især alle de syge på kontanthjælp er en skændsel. Økonomisk tryghed er en forudsætning for at kunne klare en tilværelse med sygdom og handicap. Man skal ikke straffes økonomisk oveni. Det bliver man bare mere syg af. Det handler derfor ikke kun om penge men om helbred, de to ting er forbundne.
betalte heldigvis også til min forsikring gennem et langt forløb med sygepenge kontanthjælp små 10 år men var også mange gange tæt på at stoppe men måtte ned på minimum dækning til 500 dk månedligt hvor skattefar jo så betalte de 200 .
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension