K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2009, 09:54   #11
Shy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2009
Indlæg: 6
Styrke: 0
Shy er ny på vejen
Hej igen.

Var på sygehuset igår, hvor lever, milt, nyre og galde så super flotte ud.. Så det er jo skønt at man har sunde organer trods en stor kampvægt
De skal dog stadig finde ud af hvorfor levertal og infekstionstal stiger, så må afvente og forsøge lidt endnu..

Har snakket med min sagsbehandler igen, hun ville vende det med sin chef som også er chef for sygedagpenge, så jeg blev placeret rigtigt. Jeg vil jo stadig gerne gennemføre det halve år på højskole, som jeg allerede har betalt 10.000 til.. Men hun lød positiv og var meget forstående. Det er bare så dejligt at føle sig forstået, og ikke bare afvist fordi de kan de se udgifter i sigte..

Skal nok opdatere løbende...

zuza...

Tror ikke de er forsikret, men har tænkt lidt på pophårs regnestykke...

De tjener jo ca tilsvarende på mig, når jeg er i arbejde... de får jo omkring 4-6 timer foræret hver uge. Hvis man skal være lidt hård.

Men ja jeg skal tænke på mig selv først og fremmest, og det prøver jeg også at gøre.. Men har også drømmejobbet, som jeg helst ikke vil miste.
Hehe vil gerne have i pose og sæk.. Altså være rask, tage min orlov og beholde jobbet...
Men ellers er der en anden løsning, er sikker på det nok skal løse sig...

Sidst redigeret af Stezu; 02-12-2009 kl. 16:24. Årsag: 2 indlæg sammenlagt - brug venligst rediger-funktion ved tilføjelser
Shy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2009, 16:18   #12
Shy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2009
Indlæg: 6
Styrke: 0
Shy er ny på vejen
Nå men den øverste chef i kommunen idag ringede, og så længe jeg ikke var fuldt uarbejdsdygtig, så kunne de ikke hjælpe mig..

Så skal snakke med chefen om at tage 3mdr orlov, så kan jeg se hvad behandlingen siger og nå at træffe beslutning om yderligere 3mdr, eller om jeg skal stoppe den og komme tilbage til jobbet, og afvente sygemelding imens man laver en fedmeoperation!

Kunne også bare vente til jeg var så syg af fedme, så jeg skulle sygemeldes i længere tid Meeen betaler min behandling selv, og håber jeg komme til at kunne tåle medicinen på mirakuløs vis... Tak for svarene
Shy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansat i fleksjob fik arbejdsskade Susanne 53 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-09-2018 16:38
Jeg er nu ansat fleksjobber! mawebbro Jeg har fået job. 20 29-04-2013 09:15
Blive ansat frup Politik og Samfund 1 11-04-2013 22:31
Frustreret fleksjob-ansat sannemus Spørgsmål ang fleksjob 6 16-04-2011 10:09
Selvstændig fleksjobber med en ansat også i fleksjob vikingqueen Spørgsmål ang fleksjob 4 03-02-2011 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension